Stranica 149 od 522
Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 07:54
od nuk
Ili da stave žičaru

Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 10:21
od methane.master
Odlična ideja! Mislim da bi je i premijer podržao.

Re: Grčka
Poslato: 08 Avg 2015, 11:04
od Ji 4Tze
Paja napisao:
Za VS je možda bilo rešenje da izbace tramvaje i da njih prebace u Bul Oslobođenja.
Ovo baš ima smisla, taman tramvaj do centralne zelene zone, bilo bi ko nacrtano. Ionako je paralelna sa VS do gore.
Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 11:07
od Paja
Ništa ja tebe ne razumem.
Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 11:38
od Ji 4Tze
Pa dobra je ideja

Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 12:29
od Heinz
Poenta tramvaja je da ide kroz gusto naseljeni deo, a ne tamo negde daleko.
S3
Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 12:33
od Milos
nuk napisao:Ili da stave žičaru

Uskoro otvaranje makete Beograd na zici.
Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 12:37
od methane.master
Jedva čekam Beograd na crti.
Sent using Tapatalk
Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 12:54
od Day Walker
Jeste prebace tramvaje u Bulevar Oslobidjenja i sjebu ono zelenilo po sredini
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 13:03
od Blackshadow
Izbace tramvaje potpuno i kupe tesla buseve,
VS kao nekad, korzo pored bioskopa, poslastičarnica ,,kod Mede''

Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 13:45
od Nikolaa
bila je ideja tramvaji i pesaci u vojvode stepe, nesto u fazonu polupesacke zone(praktikuje se u normalnim zemljama).
meni je to zvucalo kao jedino normalno resenje, posto realno nema mesta za sve

Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 14:44
od Heinz
Glupost teška. Podeliš na dva dela ceo Voždovac.
S3
Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 15:04
od Nikolaa
ne bih se slozio, svejedno treba izbaciti maksimalno putnicke automobile iz price, pogotovo za lokalna kretanja(do pekare, do kladze itd) koja i prave ludnicu u VS.
pesacku zonu razvuces donekle i ostavis prolaz na par mesta, a ostatak ulice odradis kao sada. svejedno je prostor najveci problem na pocetku ulice, kasnije i ima mesta za sve.
Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 15:05
od Paja
Nikolaa napisao:bila je ideja tramvaji i pesaci u vojvode stepe, nesto u fazonu polupesacke zone(praktikuje se u normalnim zemljama).
meni je to zvucalo kao jedino normalno resenje, posto realno nema mesta za sve

Logičnije bi bilo da je VS jednosmerna npr ka periferiji, a da Kumodraška i Bul Oslobođenja kupe saobraćaj ka centru.
Ovo što su uradili je, koliko vidim, samo skupa kzmetika. Lepđe jeste ali funkcionalnije nije.
Re: Beograd
Poslato: 08 Avg 2015, 15:47
od starac vujadin
Ako budu uterali red da se ne parkiraju u desnim trakama ili na pola trake biće ok...malo sporije će se ići, ali će biti ok. Ako se budu parkirali i zaustavljali, biće kuku lele...poželećemo staru V. Stepe. Ovo je dobro rešenje kad bi u V. Stepe zgrade bile u skladu sa novom regulacionom linijom, ali to je nemoguće jer treba mnog zgrada porušiti...pa i čak da se to desi treba eskproprisati parking mesta koja su prodavana ispred novih zgrada. Onda bi bilo mesta za normalne saobračajne trake, bicikilstičku stazu, pešačku stazu...Ovako, pešaci su najgore prešli, na mnogim mestima je trotoar jako uzak, biciklistička staza postoji pro forme, a vidim da se sprdaju da se na trakama za slabovide nalaze bandere. Zbudžili su ga dosta zarad tramvaja što je ok da budu na sredini, ali morlai su mnog kompromisa na naprave.