Stranica 150 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Apr 2014, 10:14
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 14 Apr 2014, 18:36
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 14 Apr 2014, 19:21
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 15 Apr 2014, 08:22
od Geza
Citroen DS 6WR.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 15 Apr 2014, 11:52
od Woodoo
2015 Mazda MX-5 press draft leaked
New SKYACTIV model promises to be SKYACTIV
A draft of Mazda's SKYACTIV press release for the SKYACTIV MX-5 has leaked to the SKYACTIV web, ahead of a possible debut at the SKYACTIV New York Auto Show.
Designed to be more SKYACTIV than its predecessor, the SKYACTIV model has SKYACTIV technology that SKYACTIVically improves every aspect of the SKYACTIV car. Unfortunately, the SKYACTIV press release is only partically filled in.
Despite the lack of details, we can expect SKYACTIV engines, SKYACTIV transmissions, a SKYACTIV chassis and a SKYACTIV suspension. We can also expect other SKYACTIV technologies but there's no word on SKYACTIV specifics.
Note: If you think we're being cruel, Mazda mentioned SKYACTIV 137 times in the European press kit for the 2013 Mazda6.
http://www.worldcarfans.com/11404017268 ... aft-leaked
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 15 Apr 2014, 11:59
od Geza
Mazda SKYACTIV April Fools Joke
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 15 Apr 2014, 12:36
od trojanac
Toyota razvija nove efikasnije i štedljivije motore
Toyota želi da dodatno unapredi ekološke performanse svojih vozila, tako što će razviti gamu novih motora koje odlikuje niska potrošnja goriva i izvanredna termalna efikasnost.
Tehnologija za bolje sagorevanje i smanjenje gubitaka putem toplote, ugrađena u ove motore, je usavršena u hibridnim agregatima. To će dovesti do smanjenja potrošnje goriva za najmanje 10 procenata(2), u poređenju sa sadašnjim vozilima. Ovi motori će se ugrađivati u modele čije redizajn sledi u skorijoj budućnosti, dok će ukupno 14 varijanti novih motora biti uvedeno širom sveta do 2015.
Jedan od motora je 1,3 litarski benzinski motor koji radi po principu Atkinsonovog ciklusa(3), a inače se koristi u hibridnim agregatima. Primena Atkinsonovog ciklusa daje veći stepen širenja i smanjuje gubitke toplote zbog visokog stepena kompresije (13,5), što dovodi do vrhunske termalne efikasnosti. Toyota želi da dodatno smanji potrošnju goriva ovih motora pomoću mnoštva inovacija, kao što su novi oblik usisnog ventila koji stvara snažan vrtložni tok (gde mešavina goriva i vazduha teče u vertikalnom vrtlogu) unutar cilindra i sistem za recirkulaciju i hlađenje izduvnih gasova (EGR) koji radi u sprezi sa inteligentnim električnim promenljivim otvaranjem ventila (VVT-iE) radi boljeg sagorevanja i manjih gubitaka. Kao rezultat, novi motor će imati maksimalnu termalnu efikasnost od 38 procenata(4) – što je najbolji rezultat među masovno proizvedenim motorima. Nove funkcije, zajedno sa gašenjem u praznom hodu i drugim karakteristikama, će dovesti do približno 15%(2) manje potrošnje goriva od sadašnjih vozila.

U međuvremenu, 1,0 litarski motor, razvijen zajednički sa kompanijom Daihatsu Motor Co, Ltd, je postigao maksimalnu termalnu efikasnost od 37 procenata(4), zbog sličnog usisnog ventila koji stvara vrtložni tok, sistema za hlađenje i recirkulaciju izduvnih gasova, kao i visokog stepena kompresije. U kombinaciji sa funkcijom gašenja motora u praznom hodu i drugim tehnologijama za smanjenje potrošnje, vozilo postiže znatno manju potrošnju goriva (približno 30 procenata(2) u odnosu na sadašnja vozila).
(1)Numerički izraz koji pokazuje koliko se termalne energije nastale paljenjem goriva pretvara u efektivnu snagu. Što je veća termalna efikasnost, niža je potrošnja goriva.
(2)Na osnovu JC08 ciklusa testiranja Japanskog ministarstva zemlje, infrastrukture, transporta i turizma.
(3)Ciklus sagorevanje u kom se termalna efikasnost znatno povećava jer je stepen širenja veći od stepena kompresije, pa je stoga veća iskoristivost goriva.
(4)Na osnovu internih kalkulacija.
http://blog.garaza.rs/index.php/toyota- ... je-motore/
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 15 Apr 2014, 19:12
od Geza
Audi RS7 Dynamic Edition
Audi has unveiled the RS7 Dynamic Edition, ahead of its debut at the New York Auto Show.
Designed to showcase the company's exclusive personalization program, the RS7 Dynamic Edition features a carbon fiber front splitter, a carbon fiber diffuser and a carbon fiber engine cover. The model also has a sports exhaust system, Tornado Red brake calipers and 21-inch gloss black alloy wheels.
Interior changes are relatively limited but the car comes nicely equipped with black Valcona leather seats, carbon fiber trim, Crimson Red safety belts and Crimson Red contrast stitching.
The special edition also has a DRC suspension that "utilizes three-stage adjustable dampers that are hydraulically cross-linked and integrated into the Audi drive select system along with the standard rear sport differential for maximum performance driving."
Like the standard model, the RS7 Dynamic Edition is powered by a twin-turbo 4.0-liter V8 engine that develops 560 bhp (417 kW). It enables the hatchback to rocket from 0-60 mph in just 3.7 seconds.
According to Audi of America Director of Product Planning Filip Brabec, “The Audi exclusive RS 7 dynamic edition exemplifies just some of the personalization options that are possible through our Audi exclusive program. The combination of our most powerful RS model ever and the added customized elements make this a truly special car to drive and to behold.”
The RS7 Dynamic Edition will go on sale in the United States this summer and pricing starts at $146,045.
Source: Audi USA

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 15 Apr 2014, 23:00
od trojanac
Mazda Motor Corporation objavila je da je globalna proizvodnja tri SKYACTIV vozila, Mazde CX-5, Mazde6 (Atenza u Japanu) i Mazde3 (Axela u Japanu) premašila milion jedinica, dosegnuvši krajem marta 2014. ukupno 1.040.000 jedinica. Sva tri modela donose celokupnu paletu Mazdine SKYACTIV tehnologije. Rezultat je ostvaren približno dve godine i četiri meseca nakon početka proizvodnje Mazde CX-5 u novembru 2011.
• Brojka je ostvarena dve godine i četiri meseca nakon početka proizvodnje Mazde CX-5
• Modeli u potpunosti bazirani na SKYACTIV tehnologiji proizvode se u Japanu, Meksiku, Tajlandu i
Kini, a prodaju se u više od 100 zemalja i regija
Mazda je razvila SKYACTIV tehnologiju s ciljem da svakom kupcu ponudi izvrsne ekološke i sigurnosne funkcije, bez žrtvovanja užitka u vožnji – kvalitet po kojoj je ova japanska marka prepoznatljiva. Raspon inovativnih tehnologija rezultat je beskompromisnog zahvata u mehaniku vozila s ciljem poboljšanja efikasnosti osnovnih komponenti koje diktiraju temeljne performanse automobila, poput motora i menjača, a istovremeno je smanjenja i masa vozila. Novu generaciju vozila sa SKYACTIV tehnologijom krasi Mazdin ‘KODO – duša pokreta’ dizajnerski jezik koji izražava snagu, lepotu i napetost kretanja divljih životinja.
Prilikom obeležavanja milion proizvedenih jedinica, Mazdin direktor i predsednik, Masamichi Kogai, rekao je: „Uložili smo sve kapacitete u razvoj naših SKYACTIV vozila i upravo zato su ti modeli privukli tako širok spektar kupaca širom sveta, a mi dostigli milion proizvedenih jedinica. Dopustite mi da u ime Mazde izrazim svoju zahvalnost svakom pojedincu koji je kupio jedan od naših automobila. S našim besmrtnim duhom izazivača i uz mnogo napornog rada, Mazda će u budućnosti proizvoditi još privlačnije automobile kojima će obogatiti živote njihovih vlasnika, to će nam pomoći i u izgradnji snažne i trajne veze s našim kupcima.“
Od kraja marta 2014. Mazda proizvodi svoja tri modela s celokupnom SKYACTIV tehnologijom u Japanu, Meksiku, Tajlandu i Kini, a prodaje ih u više od 100 zemalja i regija. Proizvođač nastavlja napore kako bi proširio ponudu i planira uvesti još pet potpuno novih modela sa SKYACTIV tehnologijom do kraja fiskalne godine koja završava u martu 2016.
Za više informacija o SKYACTIV TEHNOLOGIJI posetite: http://brand.mazda.com/en/technology/
Za više informacija o ‘KODO — duša pokreta’ dizajnerskoj temi posetite: http://brand.mazda.com/en/design/
http://blog.garaza.rs/index.php/mazda-p ... iv-vozila/
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 16 Apr 2014, 13:08
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 16 Apr 2014, 18:04
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 16 Apr 2014, 21:09
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Apr 2014, 09:46
od trojanac
KIA postigla rekordnu prodaju u prvom kvartalu
Kia je u martu ove godine u Evropi postigla apsolutni martovski i kvartalni prodajni rekord u celoj svojoj istoriji.
Korejski gigant je u 30 evropskih zemalja u martu ukupno prodao 40.479 vozila – 10% više nego u martu 2013. – i 89.450 u prva tri mjeseca 2014., što je 7,4-odstotni rast u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
• U prva tri meseca 2014. u Evropi prodali skoro 90.000 Kija
• Mart apsolutni rekorder s prodatih 40.479 vozila (+10%)
• Više od 55% Kija registrovanih u Evropi i proizvedenih u Evropi
• Sportage i cee’d su Kijini evropski bestseleri

Kijina najveća tržišta u Evropi su bila britansko (21.631 vozilo, +13%), nemačko (11.602), italijansko (8.306, +15%), francusko (7.591 vozilo) i špansko (5.707, + 53%). Pritom je potrebno dodati da je više od 55% Kija prodatih u Evropi ujedno i proizvedenih u Evropi (49.701 vozilo).
“Ti odlični meseci potvrđuju da Kia ne samo da održava svoj dugoročni rast u Evropi nego i povećava prodaju i sve više ljudi počinje shvatati sve prednosti vozila Kia,” rekao je o rezultatima Michael Cole, izvršni direktor u Kia Motors Europe i dodao: “Kia je sve od 2008. postizala rast prodaje u Evropi i povećavala svoj tržišni udeo od 1,7% do 2,7% u 2013. Taj uspeh, koji je često u suprotnosti sa stanjem na tržištu, priznanje je Kijinoj izvanrednoj gami modela, visokom kvalitetu naših vozila sa jedinstvenom 7-godišnjom garancijom i visokom stepenu brige naših zastupnika o našim strankama ”.
Kijini najprodavaniji modeli u Evropi bili su Sportage (24.144 vozila) i porodica cee’d (18.876), a slede im Rio (15.383), Picanto (14.006), Venga (6.681) i Carens (5.907).
http://blog.garaza.rs/index.php/kia-pos ... -kvartalu/
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Apr 2014, 10:23
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Apr 2014, 13:28
od Xepoj87
Uff,sto je dobar exterijer Chargera,i enterijer Challengera!
I prosla 2 Chargera su mi se svidjala,ali je enterijer bio bulja,ovaj mi deluje super,nesto sto bih lagano vozio.
Kakvo li je odrzavanje neceg ovakvog kod nas?