Stranica 150 od 983
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:10
od milosdoktorabs
Grujic napisao:Koliko ja znam imaš u suštini 3 dela:
sa lakom telesnom povredom
teškom
smrtni ishod
Ne znas dobro
laka telesna povreda,teska telesna povreda,teska telesna povreda opasna po zivot,teska telasna povreda sa smrtnim ishodom,smrt na licu mesta.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:14
od milosdoktorabs
Momci ako bude imao klinac vezu bice teska telesna povreda sa smrtnim ishodom,plus nisu nasli alkohola,prekoracenje brzine nije moguce dokazati jer je klinac zbrisao sa mesta nesrece i pod dva pitanje je da li je bilo zeleno za pesaka ili vozilo?
Dakle dobar advokat ce na ovome bazirati pricu.
Posto se bavim poslom koji zahteva neko poznavanje ove problematike a pritom od mene krece sve u takvim slucajevima tj.dajem misljenje reci cu vam da ce klinac dobiti max 1 godinu plus 2 ili 3 uslovno a nje nema.
Klizav teren,mocan tata i kilavo pravosudje.Neka me Paja ispravi ako gresim u necemu.
EDIT by mod: Slanje više uzastopnih poruka nije dozvoljeno. Postoji dugme
ako je nešto izostavljeno u prvobitnoj poruci (izmena je moguća 30 minuta od prvobitnog slanja poruke). Slanjem više odgovora zaredom tema se razvodnjava i smanjuje se preglednost. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:19
od AcaKayak
Grujo, ne osecam se prozvanim, opusteno
Ima likova na forumu cije komentare ne citam, ima nekih koje ne gotivim a ima i mnogo onih koje gotivim. Tebe smatram za osobu koja uvek kaze ono sto misli a takvi me retko kad mogu uvrediti jer i negativan post shvatim kao savet.
Inace, Pedja, svaka cast za post!
Sto se tice toga ko je koji auto i zasto dobio, ima toga svugde doduse kod nas malo vise jer smo nekako GENERALNO geldano (ne svi naravno) malo iskompleksirana nacija.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:21
od Grujic
milosdoktorabs napisao:Grujic napisao:Koliko ja znam imaš u suštini 3 dela:
sa lakom telesnom povredom
teškom
smrtni ishod
Ne znas dobro
laka telesna povreda,teska telesna povreda,teska telesna povreda opasna po zivot,teska telasna povreda sa smrtnim ishodom,smrt na licu mesta.
To što ti napisa ja nigde ovde ne vidim
Ugrožavanje javnog saobraćaja
Član 289
(1) Učesnik u saobraćaju na putevima koji se ne pridržava saobraćajnih propisa i time tako ugrozi javni saobraćaj da dovede u opasnost život ili telo ljudi ili imovinu većeg obima, pa usled toga kod drugog nastupi laka telesna povreda ili prouzrokuje imovinsku štetu koja prelazi iznos od dvesta hiljada dinara,
kazniće se zatvorom do tri godine.
(2) Ko se ne pridržava saobraćajnih propisa i time ugrozi železnički, brodski, tramvajski, trolejbuski, autobuski saobraćaj ili saobraćaj žičarom tako da dovede u opasnost život ili telo ljudi ili imovinu većeg obima,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.
(3) Ako je delo iz st. 1. i 2. ovog člana učinjeno iz nehata,
učinilac će se kazniti novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.
Teška dela protiv bezbednosti javnog saobraćaja
Član 297
(1) Ako je usled dela iz čl. 289. st. 1. i 2, 290. st. 1. i 2, 291. stav 1. i 295. st. 1. i 2. ovog zakonika nastupila teška telesna povreda nekog lica ili imovinska šteta velikih razmera,
učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.
(2) Ako je usled dela iz čl. 289. st. 1. i 2, 290. st. 1. i 2, 291. stav 1. i 295. st. 1. i 2. ovog zakonika nastupila smrt jednog ili više lica,
učinilac će se kazniti zatvorom od dve do dvanaest godina.
(3) Ako je usled dela iz čl. 289. stav 3, 290. stav 3, 291. stav 2. i 295. stav 3. ovog zakonika nastupila teška telesna povreda nekog lica ili imovinska šteta velikih razmera,
učinilac će se kazniti zatvorom do četiri godine.
(4) Ako je usled dela iz čl. 289. stav 3, 290. stav 2, 291. stav 2. i 295. stav 3. ovog zakonika nastupila smrt jednog ili više lica,
učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.
(5) U slučajevima iz st. 1. do 4. ovog člana izricanje mere bezbednosti zabrane upravljanja motornim vozilom obavezno je.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:25
od Milos
Mnogo ste skrenuli sa teme,treba osuditi delo samo a ne i pojedinca.Gine se svaki dan,samo sad ce narod da se smiri sa voznjom 3,4 dana i onda udri opet po gasu kao da nista nije bilo.Inace sto se tice odnosa konja i godina,sve je u glavi pojedinca,ali ipak treba uzeti da sce jace masine imaju i bolje kocnice,naravno da nisu svemoguce , ali ipak prave razliku izmedju lupam Juga koji ide 70 i recimo Megane RS sa 70.

Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:28
od milosdoktorabs
Grujic napisao:milosdoktorabs napisao:Grujic napisao:Koliko ja znam imaš u suštini 3 dela:
sa lakom telesnom povredom
teškom
smrtni ishod
Ne znas dobro
laka telesna povreda,teska telesna povreda,teska telesna povreda opasna po zivot,teska telasna povreda sa smrtnim ishodom,smrt na licu mesta.
To što ti napisa ja nigde ovde ne vidim
Ugrožavanje javnog saobraćaja
Član 289
Posto si kolega,kada budes poceo da radis u HMP,UC ili na Urgentnoj Hirurgiji videces.Ti citas zakon o bezbednosti saobracaja a ja se pozivam na deo medicine koji se tice tzv medicinskog prava.
(1) Učesnik u saobraćaju na putevima koji se ne pridržava saobraćajnih propisa i time tako ugrozi javni saobraćaj da dovede u opasnost život ili telo ljudi ili imovinu većeg obima, pa usled toga kod drugog nastupi laka telesna povreda ili prouzrokuje imovinsku štetu koja prelazi iznos od dvesta hiljada dinara,
kazniće se zatvorom do tri godine.
(2) Ko se ne pridržava saobraćajnih propisa i time ugrozi železnički, brodski, tramvajski, trolejbuski, autobuski saobraćaj ili saobraćaj žičarom tako da dovede u opasnost život ili telo ljudi ili imovinu većeg obima,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.
(3) Ako je delo iz st. 1. i 2. ovog člana učinjeno iz nehata,
učinilac će se kazniti novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.
Teška dela protiv bezbednosti javnog saobraćaja
Član 297
(1) Ako je usled dela iz čl. 289. st. 1. i 2, 290. st. 1. i 2, 291. stav 1. i 295. st. 1. i 2. ovog zakonika nastupila teška telesna povreda nekog lica ili imovinska šteta velikih razmera,
učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.
(2) Ako je usled dela iz čl. 289. st. 1. i 2, 290. st. 1. i 2, 291. stav 1. i 295. st. 1. i 2. ovog zakonika nastupila smrt jednog ili više lica,
učinilac će se kazniti zatvorom od dve do dvanaest godina.
(3) Ako je usled dela iz čl. 289. stav 3, 290. stav 3, 291. stav 2. i 295. stav 3. ovog zakonika nastupila teška telesna povreda nekog lica ili imovinska šteta velikih razmera,
učinilac će se kazniti zatvorom do četiri godine.
(4) Ako je usled dela iz čl. 289. stav 3, 290. stav 2, 291. stav 2. i 295. stav 3. ovog zakonika nastupila smrt jednog ili više lica,
učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.
(5) U slučajevima iz st. 1. do 4. ovog člana izricanje mere bezbednosti zabrane upravljanja motornim vozilom obavezno je.
Posto si kolega postoji tzv deo koji se tice medicnskog prava ( kada polozis drzavni muda ce ti otpasti od te praven tereminologije).Drugo videces kada pocnes da radis kao ja u HMP,UC ili U.Hirurgiji.
Obrati paznju na bilo koji izvestaj lekara iz UC ili HMP sa lica mesta...U momentu pregleda...pa se navede vreme.
Uvek ali uvek kada gledas pacijenta pandur ili sudija u zavisnosti od tezine povreda zahteva da se izjasnis,laka ili teska,opasna po zivot ili je povreda uzrokovala smrtni ishod.Nadam se da razumes.Ja ti pricam kako je u praksi jer to radim svaki dan.Ti si gledao clanove zakona o bezbednosti o saobracaju.Pohvalno jer si temeljan.Barvo Grujic

Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:32
od Grujic
Razumem ja to, ali ne vidim zašto onda tužilaštvo/sud pravi samo 3 kategorije tj 3 dela?
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:33
od Paja
stefanan napisao:Pajo jel svako ko ubije nekoga kolima u saobracaju odgovara za tesko kd protiv bezbednosti saobracaja ? Ili ima veze da li je bio pijan
Da li je bio pijan ili trezan ili da li je prošao kroz crveno ili zeleno može biti samo na nivou da li je delo izvršeno nehatno ili umišljajno gde se pijanstvo ili crveno može tumačiti kao umišljaj.
Ugrožavanje javnog saobraćaja
Član 289
(1) Učesnik u saobraćaju na putevima koji se ne pridržava saobraćajnih propisa i time tako ugrozi javni saobraćaj da dovede u opasnost život ili telo ljudi ili imovinu većeg obima, pa usled toga kod drugog nastupi laka telesna povreda ili prouzrokuje imovinsku štetu koja prelazi iznos od dvesta hiljada dinara,
kazniće se zatvorom do tri godine.
(3) Ako je delo iz st. 1. ovog člana učinjeno iz nehata,
učinilac će se kazniti novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.
Teška dela protiv bezbednosti javnog saobraćaja
Član 297
(1) Ako je usled dela iz čl. 289. st. 1. ovog zakonika nastupila teška telesna povreda nekog lica ili imovinska šteta velikih razmera, učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.
(2) Ako je usled dela iz čl. 289. st. 1. ovog zakonika nastupila smrt jednog ili više lica, učinilac će se kazniti zatvorom od dve do dvanaest godina.
(3) Ako je usled dela iz čl. 289. stav 3, ovog zakonika nastupila teška telesna povreda nekog lica ili imovinska šteta velikih razmera, učinilac će se kazniti zatvorom do četiri godine.
(4) Ako je usled dela iz čl. 289. stav 3, ovog zakonika nastupila smrt jednog ili više lica,
učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.
(5) U slučajevima iz st. 1. do 4. ovog člana izricanje mere bezbednosti zabrane upravljanja motornim vozilom obavezno je.
Dakle Miloše Grujić je u pravu. Postoje tri stadijuma dela protiv bezbednosti laka telesna, teška telesna i smrt, a sva tri oblika mogu biti izvršena nehatno ili umišljajno.
Drugo nemože da dobije zatvor plus uslov. Može da dobije ili uslov ili zatvor koji može (ako je kazna do 1 godine) da bude zamenjen kućnim zatvorom.
Grujić me preteče sa citiranjem zakona, al nek ostane.
To što vas pitaju na licu mesta je informativnog karaktera i služi kao polazna tačka za sprovođenje istrage, a sama kvalifikacija se vrši na osnovu sudsko-medicinskog veštačenja koje se vrši tokom istrage.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:39
od milosdoktorabs
Grujic napisao:Razumem ja to, ali ne vidim zašto onda tužilaštvo/sud pravi samo 3 kategorije tj 3 dela?
Tu je caka,koliko imas veza i vezica a zakon nije najbolje tu regulisan.Zato advokati tu imaju ogroman manevarski prostor.
Dacu ti primer koji se meni desio pre par godina:
Decko je brzo vozio,udario motociklistu i ovaj na mesto.Doneli ga na moje dezurstvo,siroka zenica,puls jedva se ocitva na monitoru,disanje uz tesku mastu prisutno,krecem u reanimaciju.
Okarkterisano kao teska telesna povreda sa smtrnim ishodom,jer on je kada je HMP stigla davao znake zivota.
Drugi primer,tuca,momak je toliko istukao decka da je ovaj od intratorakalnog i intracerebralnog krvarenja umro,dovezen HMP.
O tome ti pricam...
E sada posto nije napravljen uvidjaj tj .klinac je pobegao tu je sada sve relativno.Zasto?Ovako,desila se saobracajka cura je udarena,da je HMP dosla i krenula u reanimaciju a cura je u tom momentu jos ziva ali nije a klinac je zbrisao.
Nema uvidjaja,svi tragovi su nestali.
Dakle imamo smrt na licu mesta,klimavu pricu da je prosao na crveno i puno ali puno mesta za manipulaciju.Dobar advokat i dobra veza na sudskoj medicini zavrsavaju posao ocas posla.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:40
od milosdoktorabs
paja napisao:stefanan napisao:Pajo jel svako ko ubije nekoga kolima u saobracaju odgovara za tesko kd protiv bezbednosti saobracaja ? Ili ima veze da li je bio pijan
Da li je bio pijan ili trezan ili da li je prošao kroz crveno ili zeleno može biti samo na nivou da li je delo izvršeno nehatno ili umišljajno gde se pijanstvo ili crveno može tumačiti kao umišljaj.
Ugrožavanje javnog saobraćaja
Član 289
(1) Učesnik u saobraćaju na putevima koji se ne pridržava saobraćajnih propisa i time tako ugrozi javni saobraćaj da dovede u opasnost život ili telo ljudi ili imovinu većeg obima, pa usled toga kod drugog nastupi laka telesna povreda ili prouzrokuje imovinsku štetu koja prelazi iznos od dvesta hiljada dinara,
kazniće se zatvorom do tri godine.
(3) Ako je delo iz st. 1. ovog člana učinjeno iz nehata,
učinilac će se kazniti novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.
Teška dela protiv bezbednosti javnog saobraćaja
Član 297
(1) Ako je usled dela iz čl. 289. st. 1. ovog zakonika nastupila teška telesna povreda nekog lica ili imovinska šteta velikih razmera, učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.
(2) Ako je usled dela iz čl. 289. st. 1. ovog zakonika nastupila smrt jednog ili više lica, učinilac će se kazniti zatvorom od dve do dvanaest godina.
(3) Ako je usled dela iz čl. 289. stav 3, ovog zakonika nastupila teška telesna povreda nekog lica ili imovinska šteta velikih razmera, učinilac će se kazniti zatvorom do četiri godine.
(4) Ako je usled dela iz čl. 289. stav 3, ovog zakonika nastupila smrt jednog ili više lica,
učinilac će se kazniti zatvorom od jedne do osam godina.
(5) U slučajevima iz st. 1. do 4. ovog člana izricanje mere bezbednosti zabrane upravljanja motornim vozilom obavezno je.
Dakle Miloše Grujić je u pravu. Postoje tri stadijuma dela protiv bezbednosti laka telesna, teška telesna i smrt, a sva tri oblika mogu biti izvršena nehatno ili umišljajno.
Drugo nemože da dobije zatvor plus uslov. Može da dobije ili uslov ili zatvor koji može (ako je kazna do 1 godine) da bude zamenjen kućnim zatvorom.
Grujić me preteče sa citiranjem zakona, al nek ostane.
To što vas pitaju na licu mesta je informativnog karaktera i služi kao polazna tačka za sprovođenje istrage, a sama kvalifikacija se vrši na osnovu sudsko-medicinskog veštačenja koje se vrši tokom istrage.
Ne bih rekao da je informativnog karaktera jer svaki put ako se pokrene postupak mi se pozivamo kao svedoci,a sam izvestaj je sudski dokument.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:43
od Paja
Miloše brkaš krivično delo "teška telesna povreda" koja može biti obična, opasna po život, i sa smrtnim ishodom i delo protiv saobraćaja.
Kod dela protiv saobraćaja ima teška telesna što znači da je preživeo i smrt makar ona nastala i posle više dana ako je posledica saobrećajke.
Seti se da Petra Cvijović odgovara za smrtnu saobraćajku iako je deda umro u urgentnom nekoliko sati kasnije.
Edit Ma u pravu si. Znaš bolje nego ja koji sam u sudnici svaki dan.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:50
od milosdoktorabs
Ja samo ne razdvajam prirodu povrede.Ali tebi svaka cast na ovom objasnjenju.Hvala.Lepo sam napisao da me ispravis ako gresim,

Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 15:58
od Paja
Blagodarim.
Tvoj nalaz je zvaničan dokumet i to nije sporno, ali on nije akt iz koga sud vidi karakter povrede već akt na osnovu kog veštak daje nalaz i mišljenje koje je akt koji je sudski relevantan i koji predstavlja dokaz, a pozivaju te kao svedoka jer si očevidac nečega, a ne da bi se izjasnio o tome kakva je povreda.
Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 17:10
od H4wkeye
milosdoktorabs napisao:Momci ako bude imao klinac vezu bice teska telesna povreda sa smrtnim ishodom,plus nisu nasli alkohola,prekoracenje brzine nije moguce dokazati jer je klinac zbrisao sa mesta nesrece i pod dva pitanje je da li je bilo zeleno za pesaka ili vozilo?
Dakle dobar advokat ce na ovome bazirati pricu.
Posto se bavim poslom koji zahteva neko poznavanje ove problematike a pritom od mene krece sve u takvim slucajevima tj.dajem misljenje reci cu vam da ce klinac dobiti max 1 godinu plus 2 ili 3 uslovno a nje nema.
Klizav teren,mocan tata i kilavo pravosudje.Neka me Paja ispravi ako gresim u necemu.
EDIT by mod: Slanje više uzastopnih poruka nije dozvoljeno. Postoji dugme
ako je nešto izostavljeno u prvobitnoj poruci (izmena je moguća 30 minuta od prvobitnog slanja poruke). Slanjem više odgovora zaredom tema se razvodnjava i smanjuje se preglednost. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Prekoracenje brzine je moguce dokazati. Pa devojka je letela 20+ metara. Prosta fizika da se izracuna okvirna brzina kretanja vozila.

Re: Ne brže od života!
Poslato: 20 Jul 2013, 18:10
od snork
somi-car napisao:Cisto sumnjam da moze da se vidi ''istorija'' semafora. Mislim da mi je jednom prilikom prijatelj objasnio da je to cist automat koji je programiran da npr preko dana krace traje zeleno svetlo, a da je nocu duze. Koliko puta semafor odradi promenu e to je pitanje da li moze da se izracuna. Steta sto semafori nisu kao na zapadu elektronski kontrolisani, tu bi vec odavno znali koje je svetlo bilo na semaforu.
Od pre 15+ godina, semafori u Beogradu su kompjuterizovani i njima se upravlja iz jednog centra. Tako da možda i znaju koje je svetlo u kom trenutku bilo na semaforu, ali je problem što niko ne zna u kom trenutku je došlo do nesreće.