Stranica 16 od 17
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 18:03
od McGruja
Sta je "dobro'? Jesi li citao temu od pocetka?
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 18:23
od dragvorl
Kao sto se vidi na graficima na prethodnoj strani visoki obrtaji povecavaju uticaj inercijalnih sila na elemente. Voznja na visokim obrtajima povremeno nece naskoditi motoru. E sad, ukoliko se vozi pun gas 24/7, kad je hladan i slicno to vec nece biti blagodetno za motor.
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 18:25
od Day Walker
Rusite sneska hondasima

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 19:18
od dragan
ma da, svi hondini motori se poraspadali od voznje u visokim obrtajima

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 19:28
od Day Walker
To je dokaz koliko cesto se voze u visokim obrtajima

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 19:45
od Xepoj87
Sa onim prosecnim potrosnjama od 6l za 1.8,< 9l za 2.0,i slicno,cenim da svi imamo drugacije pojmnjenje "visokih obrtaja"

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 19:46
od ADrei
meni je hit da se neko trka sa yarisom 1.3vvti od semafora do semafora

sa biciklistima pretpostavljam...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 19:52
od grujicd
Ja volim da ga dignem u visoke i koristim svaku priliku za to. Ali kad pogledaš - te prilike su jako retke i to je možda 2% vožnje. Ako sam prvi na semaforu, kad krećem sa naplatne rampe, kad pretičem... U svim tim slučajevima budem u visokim 5-10 sekundi i onda klaj klaj 60 na sat ili koliko se već vozi na toj deonici. Da bi konstantno vozio u visokim moraš da voziš veoma agresivno, da pretičeš non stop i preko pune, da si stalno u prekoračenju... Drugim rečima da stalno rizikuješ dozvolu ili nešto još gore. Ne vidim na koji drugi način bi digao svoj procenat vožnje u visokim obrtajima, sem da kruziram u drugoj na 80.
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 19:54
od Xepoj87
I eto,sta bi ti falilo?
Kako je mogla ona gospodja u Nemackoj da predje 300km u 2. brzini...
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 20:09
od Geza
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 20:30
od dragan
ADrei napisao:meni je hit da se neko trka sa yarisom 1.3vvti od semafora do semafora

sa biciklistima pretpostavljam...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
tebe bi oprao dok si imao onaj a3 1.6b sa onolikim tockovima

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 20:38
od ADrei
moj A3 je bio 2.0TDI 170ps... oprao bi taj A3 i tvoj reso
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 20:41
od TheWickerMan
Dizel vs. Benzin!!!!!
I idemoooo
Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 20:42
od dragan
ADrei napisao:moj A3 je bio 2.0TDI 170ps... oprao bi taj A3 i tvoj reso
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
nisi jedini koji je tako mislio
ne znam onda zasto sam memorisao da je motor bio 1.6b...
ubaci mi se wicker

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 20:44
od Markoni
A i nije bio 170 nego 140... Ima 1.3 motora koji bi ga bas namucili od semafora do semafora, a ima i onih i koji bi oprali A5icu...
Tapatalk Post