Haha, kada sam u gasu, najvise se proseravam

To dok se treznim, pred spavanje...
Toliko se iskenjam, da sam sebe otreznim i uspavam od smora.
I da Dragane, 3 godine sam kupovao automobil, jer sam svoje pare za automobil dao kevi za renoviranje stana, a onda posle meni cale kupovao, i dao mi ozbiljno vecu kintu nego sto sam ja imao, i ocekivao, a kao neko od 19-e, do 22. godine, mozes misliti za cime sam sve uzdisao

Veruj mi, A8 i Clio su medju normalnijima

A8 je bio star 3 godine, sa 160.000km na satu, tada poslednji model, 35.000e, bio zakazao proveru u Porsche-u, kupovina zbog koje bih danas umro od gladi

Problem je bio sto ja ni sa svojim parama nisam mogao da kupim sta sam hteo, jer je svejedno cale trebao to da odrzava

Clio sport je ozbiljno gledan, ja da dam pola, a cale pola, 20.500e je bio, to se dobro secam, ali kada sam caletu pokazao ponudu, i on skapirao da je to, em Reno, em manji od Golfa, em trosi vise od Mercedesa, a ja se bacio u objasnjavanje kako je on super, brz, ovo, ono, bilo je:
http://www.youtube.com/watch?v=hiPhLCi0ExQ
Nenade, naravno, to je tvoj izbor.
Svako ko kupuje jahtu, treba da skapira da ce ista da mu trosi vise para od skutera na vodi, tako je i sa skupim automobilima.
Ja nisam mislio da ti nemas para da odrzavas, niti me zanima, jer je to zaista ulazenje u neciju intimu, i jednostavno nije moje mesto, vec sam mislio da ocigledno nisi bio spreman na troskove koji prate kupovinu takvog automobila.
Svako bira na sta ce da trosi svoje pare, a ti ne zelis da ih bacas na automobil, i to je ok, cak i pohvalno.
Registracija je oko 30.000 dinara veca nego za neki 2.0 (60 u odnosu na 30), sto je 260e.
I to sam rekao da ne ubacujes u racunicu, jer takodje mozes da uzmes 2.2 dizel i u drugim kolima.
A da ne kazemo sto je to dizel od 170ks koji ide za 8.2s do 100, i trosi 8l.
Onda moramo u racunicu ubaciti kakav bi ti to mogao da uzmes auto da isto ide, i koliko bi taj trosio...
Da li bi placao kasko na nov automobil, a koliko vidim, placas?
Da ne bi radili analizu od 100 parametara koji ulaze u troskove voznje nekog automobila, bolje onda ograniciti na jednu stvar, i gubitak vrednosti svesti na razliku izmedju kupovne, i prodajne cene.
Nenade, kapiram ja zasto si ti to rekao iznerviran, ali jednostavno nije u redu ulaziti u neciju intimu, i govoriti odakle njemu pare.
Ovako mozemo svakoga da pitamo kako je uspeo da u Srbiji nabavi pare za voznju krstenog automobila, da se svako pravda, da li su mu dali roditelji, da li je zaradio na crno, da li je nasao posao posteno, ili preko veze, da li radi kod caleta, pa se tripuje da je sve to zaradio sam, kao ja sto sam se tripovao

Jednostavno, da li neko ima para, ili nema, odakle mu, i slicne teme su po meni, jako neukusne, i obicno ih nacinju veoma zavidni ljudi, kada puknu sa racionalnim argumentima.
Laki, to sam bas i ja sada hteo da pitam
Sto se kupovine kola iz teme tice, ne znam sta bi jos moglo da se kaze...
Ako ocekuje da ce bilo koji od ovih automobila da mu izuskuje troskove na nivou Kie, moze to odmah da zaboravi.
Da, znam, sada ce njih 5 da se javi kako je preslo 3 miliona kilometara sa jednim plocicama, bez kvarova, ali takvi primeri su retki, i najcesce se vidjaju samo po forumima.
A6 je udoban, i najmanje bi kostao za exploataciju, jer je najstariji, pa cenim da je i odrzavanje smesno sa zamenskim delovima.
Q5 jednostavno za te pare, ne treba uzimati.
A4 je neki najbolji izbor po vecini forumasa, koliko vidim...