Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 30 Nov 2021, 22:47
od Vladapetr
Čovek se sprda sa nama, bukvalno sprda
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 30 Nov 2021, 22:53
od Kabe
Megatrol veka, decenije, godine...
Da ne znam ko je u pitanju, možda bih se i začudio
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 30 Nov 2021, 22:58
od ftj
U pravu je covek al zato sto na daciji nema sta da se pokvari.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 01 Dec 2021, 02:00
od dragvorl
Sreca nisu svi jos skapirali inace VW propo.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 01 Dec 2021, 04:42
od Bax
Moji su imali novog Golfa 2 1.6,d. Na 120k osvezavanje, na 180k generalna. Posle je brat uzeo BX 1.9d polovnog iz France, i terao do 400k, kad mu je ubacio drugi polovan motor.
To je bilo u 90tim. Nije statistika, vec pojedinacni slucaj.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 01 Dec 2021, 07:03
od nidza
Trol na stranu, odličan, nego te neke proseke kvaliteta u poznim godinama upotrebe tržište samo reguliše cenom polovnjaka. Nije to jedini kriterijum, pošto naš kupac konkretno popriličnu težinu daje svom izboru zbog komšiluka, malo iznad sopstvenih prioriteta, ali može biti najbolji orijentir pre nekih detaljnih upoznavanja sa konkretnim modelom i njegovim vrlinama i manama (u starosti).
Skup svih tih faktora ti da na kraju cenu polovnjaka. Npr, meni čovek nudi 3,5K manju cenu nego koliko sam platio moj auto nov, a u tom trendu očekujem da sledeće zime vredi više nego nov, tako da se izvodi zaključak da se sa godinama Škoda poboljšava. Tzv. odloženo povećanje kvaliteta u drugoj petogodišnjici eksploatacije. Samo najkvalitetniji brendovi su sposobni za to.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 01 Dec 2021, 07:49
od OMP
ne mogu da se odlucim koje mi je bolje poredjenje da li ovo ljubiteljovo ili ono skorasnje od srdjanyo izmedju skode i alfe
a inače Dačija je viši kvalitet od VWa tako da VW može samo gori biti kako raste kilometraža.
Fabia - žena - lepa, voli vas, zna u krevetu, zna da kuva, ide na posao, donese platu, plati račune za stan, radi sa decom domaći, šeta paseka, kupi vam tortu za imendan i organizuje proslavu vašeg rođendana. Jedino vam ne prija da vas masira kad dođete s posla, a bole vas leđa.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 01 Dec 2021, 09:28
od dzonic87
nidza napisao: 01 Dec 2021, 07:03
Nije to jedini kriterijum, pošto naš kupac konkretno popriličnu težinu daje svom izboru zbog komšiluka, malo iznad sopstvenih prioriteta
Pogodio si u centar balkanski mentalitet u jednoj rečenici
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 01 Dec 2021, 10:20
od kojot
Ja nešto mislim da svaki polovan auto valja osim ako nije bio krš i kad je bio nov. Fora je da središ auto kad kupiš i posle redovno održavaš. A ne da ga pljuješ jer ti je crklo nešto, a očekivao si da za male pare voziš lux auto, a da te služi kao kad je izašao iz fabrike... Nisu loša auta nego mi imamo nerealna očekivanja. Jedino što sam vozio megana 2, taj auto je mehanički neuništiv, al struju nijedan majstor nije mogao da sredi i na kraju je tako i prodat.
Ključna stvar je da zameniš deo na autu i da znaš da je zamenjen, a ne da za jedan kvar voziš auto 20 puta kod majstora. Ja sam tog megana zbog neke elektrike vozio 20 puta majstoru, kao alfa bio više kod njega nego kući. A sve zbog jednog istog kvara.
Posle sam imao pasata b6, on me u startu zaklao 1000 evra, sređen zamajac, menjač, ležajevi, diskovi... Od tog momenta prešao sam 70 000 km samo menjajući ulje... Kao nov auto da sam imao. E to je kvalitet, kad si sredio auto i siguran si u njega.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 01 Dec 2021, 10:36
od dzonic87
Problem je što naši ljudi uzmu auto koji je već "groblje" ili ciljaju klasu koju ne mogu da isprate sa održavanjem.
Kada sam menjao gume, kod vulkanizera (gde inače ima i servis za vozila) dolazi lik sa bmw 5icom (E60) i traži polovne diskove. I kako će taj auto da služi, kada ljudi ni kočnice ne održavaju kako treba. Nije fora samo kupiti auto, nego isti i održavati - a kod nas se ljudi ne pružaju koliko su dugački i posle bude kuku jao
Re: Uticaj kilometraže na motor (
Poslato: 01 Dec 2021, 19:08
od ljubitelj
ftj napisao: 30 Nov 2021, 22:58
U pravu je covek al zato sto na daciji nema sta da se pokvari.
Da je samo to razlog pa i da prodje ta olaka konstatacija da nema šta da se pokvari.
Očekivani komentar.
E da, i ne očekujem da prihvatiš da ijedna mana postoji kod VWa, bilo koja na bilo kom modelu.
Najlepše se vidi (ne)kvalitet VWa po pitanju brava, čak su uspeli da naprave kvarljivim i mehanizam sajle za otvaranje haube..
Da nisam popravljao B6/B7 generaciju i da nisam upoznao idiotski rešen fabrički mehanizam možda bih imao drugačije mišljenje o kvalitetu.
Samo je pitanje kada će nastupiti trenutak da se hauba ne može otvoriti, a onda kreće igranka da se prvo uopšte raskači brava od same haube a što su tantalove muke a potom i da izmozga trajna modifikacija koja će rešiti fabrički promašaj.
Fabričkom sajlom se ne rešava trajno problem, nažalost.
E da, otvaranje haube je bio prioritetni problem na Audiju A4 2,0 benzin, mora se redovno dolivati ulje u motor.
Ostale brave vrata su već ko dobar dan, čim se sa vrata pita prodavac odmah i cenu zna napamet.
Potrošnja ulja, istezanje lanca, raspad pumpe ulja, opiljci u ubirzgavanju, stradanje dizni, curenje vode..da ne nabrajam šta je sve "redovno" očekivati da se dogodi.
Ili će neko možda da se pravi da nije čuo ili upoznao nekoga sa bar nekim od tih problema...a VW vozila je puno oko nas. Nemoguče je ne upoznati se sa time.
A da, Dačija ima zamisli brave. i to takve da su kvalitetnije od pomenutih.
Onaj skadnal sredinom prošle decenije je dobrano prodrmao VAG i to na sreću nabolje i naterao ih da opet kvalitet bude stavka o kojoj se brine a što se i primećuje u praksi. Gomila poznatih problema više nije aktuelna kod VAG.
U Nemačkoj je prosečni radni vek automobila 18 godina, svako može da proceni iz svog orkuženja koliki je udeo VWa sa 18+ godina takvih da su to doživeli bez skupljih pomenutih a i drugih kvarova u tom periodu.
Da ne pominjem koroziju koja ih zahvati i pre dostizanja 18 godina (ponavljam to je prosečan radni vek u D.)
Pre neki dan gledam na nemačkoj Vox TV baš bio VW, Polo iz 1997. se raspada od korozije, bukvalno otpadaju delovi lima, procenjena vrednost. smešna i bolje da ne napišem. Ne može da prodje tehnički, otišao u otpad. Prešao ni 200,000km, benzinac.
Fiat, Reno i Opel da imaju bolju limariju od VWa, nekada vic a danas se vidi na placevima "kvalitet" VWa. Danas kod VWa gledaš prvo limarijski da li može da prodje, prednji rubovi krila i prednj deo (čak i cele) sajtne notorni problem ćak i novijim poput Golfa 5 ili Oktavije tih godina.
U oglasima ističu da nije truo, hej da li je moguće da se za VW to navodi kao prednost što se kod drugih pomenutih podrazumeva.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 01 Dec 2021, 19:15
od Bax
Ako cemo iskreno, to da nije truo se zaista istice, bas sam danas gledao nekog Pasata ovde na oglasima u forumu.
. : Passat B6 4motion
Post 01 Dec 2021, 13:21
Burazer prodaje njegov auto. Trenutno bez ikakvih ulaganja i sto je bitno nema korozije.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 01 Dec 2021, 19:27
od dragvorl
Navodis Polo iz '97, to je 25 godina star auto. A kazes radni vek mu je 18 godina, taj je odavno za otpad. Sta ocekivati posle tolikih km soljenim putevima, retko koji auto ce to izdrzati ako se ne pere redovno od dole. Ja sam sad skoro iz prednjih krila na oba auta izvadio gomilu blata iza tocka. To niko nece skidati sporta radi i cistiti. U tom blatu se dugo zadrzava voda i tu ce poceti da radi korozija.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 01 Dec 2021, 22:03
od kojot
Bax napisao: 01 Dec 2021, 19:15
Ako cemo iskreno, to da nije truo se zaista istice, bas sam danas gledao nekog Pasata ovde na oglasima u forumu.
. : Passat B6 4motion
Post 01 Dec 2021, 13:21
Burazer prodaje njegov auto. Trenutno bez ikakvih ulaganja i sto je bitno nema korozije.
Ja sam ga zato i zamenio. Da trule trule, al mehanika i ono što je bitno da se prevezeš je odlično. Šta mi vredi megan koji ne truli kad me ostavio 10 puta u putu...
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Poslato: 01 Dec 2021, 22:34
od milosg
Ni ja ne bih baš tako olako potcenjivao Dačiju što se tiče kvaliteta... posebno ako je niži nivo opreme.
Većinom sve to "pali, radi, ide" jedno 200-300 hiljada km bez nekih posebnih problema.
Moderniji automobili imaju i modernije probleme, i komfor plaćaš ponekim vanrednim posetama servisu zbog komplikovanije opreme i sklopova i to je to.
E, sad, druga je priča što je Dačija veliki kompromis u svemu ostalom.