Sad sam ga vozio sat ipo... Prosli put smo Floyd i ja u njega uskocili ko dva napaljena klinca i samo ga djirali i ni na sta drugo nismo obracali paznju, sad sam vise hteo da obratim paznju na svakodnevnu upotrebljivost auta.
Ebem mu mater, bas nema mesta pozadi, zalite se na Megane mislim da je ovo jos gore.
Mnogo je lep osecaj iza volana za vozaca, odmah je osmeh tu dok se jos i ne krene, volan i zapravo i ona instrument tabla izgledaju sjajno. Analogni brzinomer kao sto rekoh je tu samo za ukras, beskorisno je mali a brzina se gleda na digitalnom.
U principu vozac moze da bude jako srecan u ovom autu, suvozac kako tako (ok je ali nema tu nekog luksuza, udobnosti ili ne znam sta), ovi pozadi ako stanu ce svo vreme pominjati nekome familiju...
Prostora za glavu apsolutno ne manjka.
Sedista su dobra, nisu ni previse tvrda ni meka, sasvim solidna velicina, drze dobro. Mene malo nervira sto ne mogu gore da ih podesim (iako imaju 18 podesavanja, ugkavnom se to svede da su 99% ista onim od 8 koja su 2000e jeftinija a vizuelno su potpuno identicna), malo mi vise odgovaraju BMW-ova ali i ova ce vecini ljudi biti savrsena.
Ovaj nije imao vazdusno vesanje i fali mu, itekako mu treba, ovaj fino oseti neravnine dok je onaj sa vazdusnim mnogo bolje peglao (identicni su tockovi).
Uglavnom jako jako dobar auto, ali ako ne planirate da vozate nekoga na zadnjem sedistu. Gepek je solidne velicine no kontam da nekima na ovom forumu ni da je duplo veci ne bi bilo dovoljno
Znamo svi da je zvuk auspuha odlican, ali iskreno posle orgazma pri paljenju sa otvorenim vratima posle se slabo sta cuje, cak je i puckanje iz auspuha jedva primetno, cak i kad se tera do crvenog nema tu nekog urlanja motora u kabini.
Bose je skroz Ok ali nista spektakukarno.
Ja imam malo ozbiljan problem, nije lako posle GT-a odabrati auto a da mu nadjete gomilu zamerki, opet kad sam seo nazad u GT udobniji mi je, a zeni koja nije vozila ona ni prednosti Macana nije videla te je po njoj GT bolji kako god okrenes...
