Stranica 16 od 28

Re: Mazda CX-5

Poslato: 09 Apr 2013, 00:29
od grujicd
Outlander je duži 10cm, ali ima 3cm kraće međuosovinsko rastojanje. Ne kažem da nema više mesta, nego je pitanje da li su direktni rivali. U stvari više jesu nego što nisu, samo sam hteo da skrenem pažnju da se tu ni ne zna šta je sve ista klasa. Kad na svakih 5cm možeš da nađeš bar po jedan SUV/Crosover.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 09 Apr 2013, 00:39
od Woodoo
Direktni su rivali, ne mogu svi da budu identicnih dimenzija. Outlander je i laksi, iako je duzi. A istina je to sto kazes za ponudu.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 10 Apr 2013, 18:01
od cozmo
Vidim na testovima da CX 5 sa 2.0 benzincem cak i u AWD verziji ostvaruje neverovatno nisku potrosnju:

"In the city we were able to ride a straight eight liters, as indicated by the manufacturer. For this category of car with petrol engine is really incredible. Out of town can with gasoline Mazda CX-5 ride for 6.5 liters. The manufacturer gives 5.8, which is not that much difference. When driving at highway motor rotates at a speed of 130 km / h 3000 rev. / Min. and at this rate decreases from the tank every 100 km 8.3 liters of petrol."

Prosto je neverovatno da trosi 8 litara u gradu.

Ja bih pre izabrao benzinca nego dizela.

http://translate.googleusercontent.com/ ... cC2eYJjpOw

Re: Mazda CX-5

Poslato: 10 Apr 2013, 23:08
od nidza
Merili po bordu ili do čepa? Zvuči nerealno, sem ako im grad nije Novi Beograd u 3 ujutru. Nisam otvarao test, tako da mi samo kaži da je još 4x4 verzija trošila 8 po gradu da se pljasnem po glavi. :-)

Tapatalk HD

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 07:56
od cozmo
U svim testovima na koje sam naisao svi pominju neverovatnu malu potrosnju benzinca i dizela.

Cak se pominje da ne ide preko 9.

10 litara u fazonu "Ako vas je 5 u kolima sa stvarima i ako vozite kao ludaci"

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 08:50
od perfiko
Treba imati u vidu da je taj 2.0 benzinac sa direktnim ubrizgavanjem goriva i stepenom kompresije od 14:1. Isto tako i da je mazdina preporuka za te motore premium benzin koji u Japanu ima 100 oktana. Postoje i motori koji ne zahtevaju premium, ali imaju manji stepen kompresije 13:1 pa im je i potrošnja neznatno veća.
Pride ima i svojevrstan KERS.
Sve u svemu izuzetno štedljivi motori.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 10:05
od dragvorl
Mozda toliko trosi sa 100 oktanskim gorivom, efikasnost je u direktnoj vezi sa stepenom kompresije.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 10:45
od perfiko
Zato sam i naveo. Mislim da benzinac sa direktnim ubrizgavanjem i tom kompresijom i benzin od 95 oktana ne bi baš bili idealna kombinacija.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 10:56
od cozmo
Ja sam gledao ceske i poljske testove, kao i nemacke uporedne i sa normalnim benzinom se vozi. Ne verujem da su u ceskoj i poljskoj sipali 100 oktana.

Pise na dosta mesta da je sasvim dovoljan 95 oktana. Takodje do pise i u katalogu - RON 95.

7,4l u proseku benzinac na testu, litru manje od Yetia 1.8 TSI.

http://translate.google.com/translate?h ... CE4Q7gEwBg

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 10:58
od Laki021
Cozmo opusti se, u pitanju je Mazda a ne Toyota tako da nije toliko bitno :)

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 11:01
od dragvorl
Mozes ti da sipas i cumur unutra, ali pitanje je samo koliku snagu daje sa njim. Ne znam da li su naglasili sa kojim gorivom daje date performanse.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 11:13
od Woodoo
Drugar koji radi u Toyoti je skoro vozio mazdu CX-5 na Navaku, kada su dobili novi RAV-4 obezbedili su im nekoliko automobila konkurencije radi poređenja.

Njegov utisak je da CX-5 ima ozbiljnih problema sa stabilnošću. Pri svakom ulasku u krivinu zadnji kraj mu je ozbiljno bežao. Prvo je pomislio da je do njega međutim i kada su je i ostali vozili isti simptomi su se pokazali. Bukvalno je kolona uvek morala da usporava iza Mazde jer su u krivini morali dosta da usporavaju kako bi iskontrolisali auto. Vozili su 4WD verziju.

Sa druge strane prijatno je bio iznenađen ponašanjem Kie Sportage.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 11:17
od moimoi
Mazda zahteva 95 oktana, a u SAD su smanjili kompresiju sa 14:1 na 13:1 zato sto vecina toci "regular" benzin od 91 oktana. Odnosno misle da bi preporuka tocenja 95 oktana oterala kupce.
To enable running on regular gas, the U.S. version will have a compression ratio of 13:1, which means fuel economy and torque will diminish by about 3 to 5 percent, according to Mazda.

http://www.caranddriver.com/news/mazda- ... gines-news

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 11:25
od Ji 4Tze
cozmo napisao:When driving at highway motor rotates at a speed of 130 km / h 3000 rev. / Min. and at this rate decreases from the tank every 100 km 8.3 liters of petrol."

Prosto je neverovatno da trosi 8 litara u gradu.
8.3l je pri 130 i 3000rpm

Dovoljno je da se pogleda razlika u CO2 i ne čudi što manje troši od ovih drugih (Yeti, Tiguan)

Exhaust CO2 155 g / km 189 g / km 178 g / km

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 11:35
od Laki021
Pa kao sto lazu za potrosnju, identicno lazu i za CO2, te dve stvari su direktno povezane i tokom istog testa se mere.