Stranica 16 od 174
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 12:14
od somi-car
Jedno pitanje vezano za manuelne klime...znam da nije dobro da se klima ukljucuje pri velikim obrtajima, medjutim sta je sa iskljucivanjem na visim obrtajima? Da li je i to stetno?
Re: Одг: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 13:10
od Saša
Pritisneš kvačilo na kratko, broj obrtaja se spusti na ler, isključiš je i to je to.
Tapatalk
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 13:25
od nuk
apsolutno nema potrebe to raditi, iskljucivanje nije stetno za razliku od ukljucivanja
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 13:28
od Day Walker
Sta se desava pri ukljucivanju, tj sta je stetno?
Do duse, ja uvek pritisnem kvacilo zbog tog neceg, al ne znam sta je problem.
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 13:34
od nuk
stetno je to naglo pokretanje remenice kompresora koji je pod visokim pritiskom, svakako je najbezbolnije da se pokretanje vrsi sto manjim brojem obrtaja i postepeno povecava
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 13:39
od Day Walker
Negde napisah da sam se malo razocarao sto nisam uzeo automatsku klimu u Corsi, jer manuelna osetno slabije hladi od automatske iz Astre g.. Prezivece se nekako, al eto to mi je jedna zamerka na trenutni auto..
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 13:53
od Dusan
Koliko ja znam razlika izmedju ''automatske'' i ''manuelne'' je samo u nacinu upravljanja, kompresor i sve ostale komponente su iste.

Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 13:56
od Day Walker
Veruj mi da hladjenje nije ni priblizno isto.. Mislim, a mozda gresim, da automatske imaju jaci kompresor.
Pa ne verujem da je razlika od par stotina evra samo zbog dugmica..
Vozio sam se i vozio istu corsu kao moju samo sa automatskom klimom i bolje je hladila.

Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 13:59
od djiuliju
Razlika je u elektronici, senzorima, elektromotorima koji pokrecu klapne itd
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 14:00
od Day Walker
Zasto je hladjenje onda jace i brze?
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 14:20
od nuk
Razlika u kvalitetu hladjenja moze da bude u konstrukciji celog rashladnog sistema, nikako u nacinu rada AC upravljacke jedinice sto i jeste jedina razlika izmedju manuelne i automatske. Dacu primer Megana i Scenica gde za Scnica moze da se kaze da ima jacu klimu iako su u pitanju vozila iste platforme koja dele mnoge stvari, klima nije ista, Scenic zahteva ozbiljniji sistem zbog cinjenice da ima vecu zapreminu enterijera i mnogo vece staklene povrsine
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 15:26
od Uroš S.
Znam da na Fabijama sa klimatronikom gasi kompresor pri jakom potapanju gasa da ne bi oduzimalo snagu motoru.
Sent from my Skate using Tapatalk 2
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 15:37
od somi-car
Day Walker napisao:
Negde napisah da sam se malo razocarao sto nisam uzeo automatsku klimu u Corsi, jer manuelna osetno slabije hladi od automatske iz Astre g.. Prezivece se nekako, al eto to mi je jedna zamerka na trenutni auto..
Sigurno je razlika u tome sto elektronika bolje upravlja jacinom ventilatora, otvorenim klapnama i ostalim sitnicama koje uticu da se auto brze ohladi. Mislim da je neko vec ovo napisao...
Meni je i bilo logicno da iskljucivanje nije stetno za razliku od ukljucivanja.
Pitam najvise zbog toga sto praktikujem da gasim klimu pre dolaska na odrediste, i da koliko-toliko izduvam sistem. Mnogo brze se izduva sistem dok je ugasena u voznji nego kad stojim u mestu, sto je normalno..
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 15:41
od Day Walker
Takodje iskljucujem klimu pre dolaska na odredjeno mesto i pojacam ventilator da izduva sistem
Re: Auto-klima
Poslato: 22 Jun 2013, 15:41
od mr.Big
Uroš S. napisao:Znam da na Fabijama sa klimatronikom gasi kompresor pri jakom potapanju gasa da ne bi oduzimalo snagu motoru.
Jel' to provereno ?
I ja sam primetio da ponekad u višim obrtajima (>3000 obr.) kao da isključi kompresor, tj dobije se još jedan neočekivani ,,šut u dupe''...