Stranica 16 od 57

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 16:54
od starac vujadin
E, sad lepo da počnem da gledam prava kola za sebe... :)

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 16:59
od Rakhil
Znaci, da gledam nesto tipa:

Slika

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 17:06
od schonenk
Neka se pozabave registracijama na invalide. Ne znam da li ima ijedan audi preko 2 litra da nije na invalida registrovan. O ovim preko 4 litra da ne pricamo :)

Vrednost automobila + performanse su jedini kakav takav reper za luksuz i takvu vrstu oprezivanja.

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 17:25
od Rakhil
Registracije na invalide treba ukinuti u ovom obliku potpuno

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 17:44
od Ralee
Nije tesko da se vlast doseti nekog zanimljivog nacina kako da otme pare, oce ljudi da voze jak auto a malo da plate jbg ne moze, jedino drzava moze da zaj**ava sistem. Ne verujem da ce oni da se lako odreknu kolaca, pre mislim da ce da smisle neki mix kubikaze i snage, koji ce biti srazmerniji nego ovaj sad.

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 17:47
od nidza
Uzeće oni na kraju još više para. Kako drugačije dokle god se presipa iz šupljeg u prazno.

Tapatalk

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 21:02
od Ralee
Slazem se, evo bas sam gledao sad da mozda aktiviram range-a ali kad vidis da registracija kosta 700e,znaci onoliko kolika je realna vrednost tog auta, da ne poverujes, to samo kod nas ima. :glavomuzid:

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 21:06
od Milos
Delija napisao:Godinama nista i onda su bas sad nasli da razmisljaju o snazi umesto zapremine... :besan:
Taman da odradim swap za 1.6 TDI :D

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 21:23
od Floyd
Delija, uzimaj 316i :)

Ako se dobro sećam, zbog glupih propisa u SFRJ, E30 se pravio samo za naše tržište sa 1.6 motorom :)

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 22:25
od ftj
Da nije to prica za 315? I to onaj e2x.

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 22:31
od ljubitelj
Floyd napisao:Delija, uzimaj 316i :)

Ako se dobro sećam, zbog glupih propisa u SFRJ, E30 se pravio samo za naše tržište sa 1.6 motorom :)
SFRJ i Grcka jedina 2 trzista gde se prodavalo.
U SFRJ porez(i) zbirno na 1601+ccm su bili 141% od neto vrrednosti auta.
Dakle na 30.000DEM auta porez pri registraciji se placao u protivvrednosti oko 40.000dem zavisno od datuma u toku meseca posto je inflacija zahtevala devalvaciju jednom mesecno kursa, odnosno ukupno oko 70.000DEM za 318i.

porezi= carina+ savezni porey na promet+republicki porez na promet+opstinski porez na promet+ takse za registraciju+samodoprinos+ komunalne takse.

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 22:40
od nikaragva
Pravedno bi jedino bilo da se ne vezuje ništa za kubike i snagu, nego realnu vrednost automobila, što valjda i jeste cilj.
Nije isto ako voziš kadeta od 2000cc i 200ks, i ako voziš BMW 2015g od 2000cc i 200ks.
Kadet vredi plafon tausenku i to ako nije truo, a BMW 30 puta toliko :)

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 22:40
od Floyd
Pa eto... kod nas su uvek bili extra porezi na kubikažu.

Sad kako su malolitražni motori postali jaki, red je da udare na snagu. Zašto kvariti tradiciju :)

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 22:45
od ljubitelj
Geza napisao:od nove godine obavezan evro 4 motor za polovna vozila
Nema uvoza auta starijih od 10 godina
OVo ce vrlo brzo pasti u Briselu.
Posto je uvedena provera homologacije vozila pri uvozu polovnih, a kako smo vec u fazi otvaranja poglavlja u vezi primene slobode trzista, ocekuje se ukidanje bilo kakvih Uredbi i donosenje Zakona koji ce regulisati uvoz odnosno izvoz polovnih automobila.

Realno je da se granica uvoza pomeri na Euro 2 normu posto postoji obavezan tehnicki pregled ispravnosti vozila pri uvozu, pa dakle otpada bilo kakva prica o uvozu neispravnih krseva.

To je faza koju su prosle Bugarska pre ulaska u EU, a nama bliska po nasledju Makedonija je takodje ukinua Euro 3 i uvela Euro 2 pri uvozu.

Polovna vozila ne smeju da budu regulisana ad hoc uredbama, to je suprotno pravnom sistemu EU za koji kazemo da ga uvodimo u punom obimu kroz proces zaklljucaivanja pregovora o pristupanju u punopravno clanstvo.

Inace, u EU ne postoje Uredbe koje regulisu neke tehnicke norme, sve je pokriveno jasnim zakonima a za polovne automobile u vecini zemalja nema izmisljesnih ogranicenja za kupoprodaju vozila prema Euro normama.
Tako se i sada normalno trguje Euro1, Euor 2,Euro vozilima u npr Nemackoj, Italiji, Svedskoj itd.

Jedini8 kriterijum za registraciju je tehnicki ispravno vozilo.

Re: Papirologija pri kupovini polovnjaka

Poslato: 21 Apr 2015, 22:54
od Rakhil
nikaragva napisao:Pravedno bi jedino bilo da se ne vezuje ništa za kubike i snagu, nego realnu vrednost automobila, što valjda i jeste cilj.
Nije isto ako voziš kadeta od 2000cc i 200ks, i ako voziš BMW 2015g od 2000cc i 200ks.
Kadet vredi plafon tausenku i to ako nije truo, a BMW 30 puta toliko :)
Ne bi, porez pokusava da upotrebu zajendickog resursa jednako naplati. Tvojom racunicom bi bilo jefitnije voziti raspali dzip od 20 godina i dve tone koji zagadjuje ko lud i zauzima mnogo mesta nego da kupis novog Punta.