Stranica 153 od 523

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 12:26
od Uroš S.
Ne vozne karakteristike nego zakonski minimum ispravnosti vozila.

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 12:26
od Grujic
Mislim da je sada ta priča o postojanju krševa preuveličana kada se radi o nekim delovima Beograda. Prošetajte krajem gde je gužva za parking i pogledajte koliko ima krševa, da li je to toliko impozantan broj ili ipak ne?

I da, da se ne mešaju pojmovi, nije krš auto koji ne može da prođe tehnički zbog jedne ili dve popravljive stvari, već onaj koji se ne zna gde je šupalj.

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 12:30
od TDI
Gde sam ja napisao da je ok?

Daleko je od ok, ali nemaju izbora, rizikuju...voze ljudi to sto imaju, seku uši da bi zakrpili dupe. Jednostavno im treba auto, putuju daleko na posao i gledaju da olaksaju sebi koliko mogu. Mnogi bi kupili bolji auto, nemaju od cega.

Kada se pogleda iz ugla da je ovo neka normalna drzava, sve jedan ste u pravu. Ali ovo je Srbija i stanje je takvo kakvo je, pa stvari ne mogu da se gledaju bas crno i belo.

Prvi zelim i hocu da postujem zakon. I sto se tice ispravnosti kola i sto se tice drugih stvari. Mada su mi kola uvek ispravna zbog moje glave najvise. Ali ipak mora da ti bude omoguceno kroz neki zivotni standard da mozes da postuješ zakon, pa tek onda da budes kaznjavan, ako ga krsis, kao u svakoj zemlji gde se normalno zivi.

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 12:32
od stefanan
ftj napisao:diskriminacija ako iskljucujes tehnicki neispravne automobile? Ima ljudi ceo zivot voze bez pojasa, sa neispravnim gumama, kocnicama, trapom i slicnim krucijalnim detaljima pa im se nikad nista ne desi. Al poenta je u tim kriticnim situacijama gde je razlika izmedju zivota i smrti u tom nekom sitnom detalju poput celavih guma i kad u to ubacis igru velikih brojeva dolazis do zakljucka zasto se 90ih ginulo duplo vise nego danas a cak se i manje vozilo.
Napisao sam već, kada bi tehnički pregled obavljao svoju funkciju. Ne možeš da isključis neki auto samo zato što mu je kocioni put 10metara duži nego na nekom novijem automobilu.

Postavlja se pitanje gde je granica, onda neko sa Ferrarijem može da kaže sirotinjo pušite ga, niti ubrzavate niti kočite kao ja, ajde svi mars iz grada.

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 12:33
od ftj
Koji si ti master relativizator.

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 12:39
od Rakhil
Carevi, ja sam napisao neispravna kola, ne jeftina I stara. Ne tripovati socijalnu pravdu kroz tehjicki pregled, nego ko ne prodje ajd u kurac sa puta, nije posedovanje auta ustavno pravo niti iko treba da ti to okoguci

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 12:46
od McGruja
Pa tako je i sada, samo što malo ko vidi tehnički

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 12:47
od Paja
A i ti što ga vide ko da nisu.

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 12:47
od ftj
Kada bi nas tehnicki bio kao nemacki tuv automatski bi se iskljucilo bar 20-30% voznog parka. Ne zato sto su vozila stara i tehnoloski zastarela vec zato sto su neispravna. Ne znam stefane sta si ti drugo istripovao da se prica.

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 12:48
od Rakhil
Pa onda policija treba da cepa vanredni tehnicki stalno. Stoji mi na parkingu do skoro corsa urasla do pola vrata u travu, ne mrda dve godine, ali uredno registrovana. Dok neko robiju ne zaglavi, nema price o resavanju problema

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 12:58
od Floyd
U zemlji gde se penzije selektivno smanjuju da se ne bi oštetili 'najugroženiji' nema šanse da se iz saobraćaja isključuju neispravni automobili. Sa ovim populistima na vlasti, veća je verovatnoća da se uvede propusnica za ulazak u grad koja bi za te sa jugićima bila besplatna a odrali bi nekog ko je kupio novog golfa na kredit... jer on ima...

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 13:02
od stefanan
ftj napisao:Kada bi nas tehnicki bio kao nemacki tuv automatski bi se iskljucilo bar 20-30% voznog parka. Ne zato sto su vozila stara i tehnoloski zastarela vec zato sto su neispravna. Ne znam stefane sta si ti drugo istripovao da se prica.
Opet se pominje nemačka kao u dosta drugih tema, a ona je svetlosnu godinu ispred nas. Naravno da kod nas standard mora biti niži. Kad bi se primenjivali takvi kriterijumi naravno da bi se smanjio broj kola u Beogradu, ali bi takođe bilo isključeno i 80% automobila po selima i u unutrašnjosti ako ne i vise.

Beograd u poređenju sa ostatkom zemlje ima sasvim solidan vozni park

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 13:04
od Rakhil
Stefane, jebote, pa ti si covece pravnik po struci...

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 13:07
od stefanan
Šta hoćeš da kažeš?
Pa ja prvi smatram da se tehnički mora poštovati, ali isto tako da treba biti realan i prilagoditi ga našim uslovima, naravno da ne može biti isti kao u Švajcarskoj

Re: Beograd

Poslato: 09 Avg 2015, 13:08
od ftj
Nemacka je uzeta kao primer kako treba, naravno da sam svestan da mi ni u jednoj stavki vodjenja drzave ne mozemo biti ni blizu ali valjda treba da se ugledamo na bolji primer a ne da navodimo indiju i kazemo ok mi smo super u poredjenju s njima. A svakako treba da tezimo da imamo ispravan vozni park a da se neispravna vozila iskljucuju kolko to politicka situacija dozvoljava a ako ne uvidjas zasto je to bitno onda jbg.