Nevezano za prethodnu diskusiju, u nastavku je nešto što sam hteo da napišem još pre dva meseca, pa zaboravio:
MTS banka (koju je pre godinu dana kupila Poštanska Štedionica) je od septembra smanjila održavanje za uslugu "račun plus" sa 250 na 175 din. Istina, pre preuzimanja od strane PŠ, ta usluga i jeste koštala otprilike toliko, ali je u svakom slučaju lepo što je sada vraćena niža cena.
U MTS banku sam prešao iz Inese, kada su počeli da naplaćuju održavanje tekućeg deviznog računa i to za svaku partiju-valutu posebno, poskupeli tarife za dinarske račune i uveli proviziju za on-line plaćanja za osnovni, "Hit" i "Hit Plus" paket računa (tako da se svakome ko plaća više od 12-13 računa mesečno isplati samo "Magnifica" paket koji košta 800 din. Naravno, "Magnifica" uključuje i razne druge stvari, koje meni nisu potrebne.
MTS banka je funkcionisala, tj. njihov "račun plus" i dalje funkcioniše u okviru PŠ po istom prinicpu kao i Mobi (ex Telenor). Postoji praktično samo jedna - centralna ekspozitura, malo bankomata, otvaranje računa (dostavljanje kartice i ugovora, kao i vraćanje potpisanog) se vrši kurirskom službom, pa nema potrebe ići u ekspozituru. Račun je multivalutni i, u slučaju MTS, osim dinara obuhvata EUR, USD i CHF valute. Sada, kada je vlasnik PŠ, ima veoma mnogo bankomata širom zemlje. Podizanje evra iz bankomata je doduše moguće samo na par lokacija (ovo koristi pretpostavljam samo neko ko ima devizne prilive), a uplata na bankomatima (za razliku od Mobi) koliko znam nije moguća. On-line banking je dobar (moguće je definisati dnevne, nedeljne, mesečne limite odvojeno za zemlju i inostranstvo i odvojeno dozvoliti/zabraniti bankomat/POS/internet korišćenje. Npr. meni je internet uvek isključen, osim u trenutku dok nešto plaćam. I limite sam podesio na male vrednosti. Promene ovih podešavanja su važeće istog trenutka. On-line menjačnica ima povoljan kurs. Kroz e-banking je takođe moguće promeniti pin, ili blokirati karticu.
Sajt je spor! Nije mi problem da sačekam sekund-dva posle klika, ali je prosto neverovatno kako im Telekom Srbije, kod koga se hostuju, nije obezbedio nešto brže. Nije problem mreža, već server. Kao da su ih stavili na neki shared hosting zajedno sa još 100 korisnika.

Autentifikacija pre prihvatanja naloga za plaćanje je samo SMS porukom. Meni ovo savršeno odgovara, ali pretpostavljam da postoje ljudi koji više vole token (bilo fizički, ili u okviru aplikacije na mobilnom). Da li postoji mobilna aplikacija i kakva je, ne znam, jer skoro uvek vršim plaćanja na računaru, a za retke slučajeve - sajt je upotrebljiv i na mobilnom. Obaveštenje o POS i inernet plaćanjima stiže SMS-om. Obaveštenja o uplatama na račun ne stižu SMS-om. Ne vidim da ovo može da se promeni na sajtu. Ovako kako je, meni odgovara, ali znam mnoge koji vole da im stigne poruka i kad "legne" plata.
Eto - nadam se da ne zamerate što sam ih malo reklamirao - zaslužili su.

Za godinu i po dana kod njih, nisam imao bilo kakvih problema sa domaćim i stranim plaćanjima, POS i bankomatima.