Re: Zanimljivi oglasi
Poslato: 06 Sep 2023, 17:41
Zato samo 3.0
TapaT
TapaT
Mogu ja, probao sam oba. Drug je pre nekoliko meseci kupio 5008, lep, udoban, odlična sedišta, solidno ide (2.0hdi manual), brdo opreme, prostora koliko hoćeš za tako mali auto. U drugom redu tri odvojena sedišta i ravan pod što je raritet danas, i udobniji je od Kodiaqa, plus dosta manje troši. On ima troje dece, lagano ih spakuje, a i treći red može da posluži za sitnije osobe, ne samo za decu (ali na gepek onda zaboravi, moraćeš krovni kofer da stavljaš). Ne odgovara mi nikako onaj volan, prenisko je, čudan oblik i nikako da se naviknem da tablu gledam preko njega. Grafika je lepa, ali ekrani imaju nisku rezoluciju pa se svaki piksel vidi.member napisao:4x4 nije prioritet. Prioritet je prostor, dodatna oprema, asistencije u vožnji.
5008 upada u izbor čisto iz razloga što su novi koštali 42-45, i sad može da se nadje za 16-18-20k . U njega ide Aisin 6/8.
Ili npr. Galaxy, ali izgleda da i aktuelni model ima problema sa automatskim mjenjačem kao i prethodna generacija. Kodiaq sam uzeo samo kao poredjenje, ako je neko vozio oba, pa da da komentar.
2.2 u C6 je smejurija, može se to voziti, ali nije to to. Obično su upareni sa manuelcima i nemaju hidroaktiv 3 oslanjanje. Ja bih to preskočio. 2.7 ide dobro, pa i odlično, ali da, ima probleme. Do duše, svi ti problemi se svode na par stvari koje mogu da se preduprede dobrim održavanjem. Problem mogu biti prelivi dizni koji nisu sjajno konstruisani i treba pregledati sa vremena na vreme i zameniti (motor se puno greje i par komada je gorelo zbog ovoga), drugi veliki problem je kućište termostata koje je očajno konstruisano, plastično, pukne i auto ostaje bez antifriza. Isti problem je i na Land Roverima s tim motorom. Tu je problem što se to ne vidi lako ako ode tipa na autoputu, a temp antifriza se ne menja dovoljno brzo da se uoči problem da ga nema. Takođe, sva creva i račve su zakomplikovali i treba ih pregledati. Može se preuprediti zamenom tog glupavog kućišta termostata na svakih nekoliko godina, praćenjem antifriza a poželjna je i ugradnja senzora nivoa antifriza (ovaj senzor je i postojao na ovim motorima u celoj PSA grupaciji, ali je bilo problema da antifriz kroz strujni kabl ode do kompjutera, ima neko suludo objašnjenje kako je to moguće, pa su ga izbacili). Još jedan problem može biti uljna pumpa koju takođe majstor treba da prati. Što se tiče hidraulike, bukvalno nisam čuo da je iko imao problem da je nešto otišlo, jedino se može desiti da par bombi treba da se zameni (ali i to je jako retko i menja se u paru ako ode leva/desna).OMP napisao:kazu da je 2.2 bolji motor ali on je slab za te limuzine a 2.7 nije bas sjajan motor ali ima dosta koji se voze bez problema mada ako napravi problem bude to prilicno skupo