Stranica 154 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Maj 2014, 14:34
od Geza
5 miliona Dacia iz Rumunije.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Maj 2014, 14:40
od trojanac
Za poštovanje, ko god šta mislio.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Maj 2014, 18:43
od DukeNS
Nema ko tu puno sta da misli. Francuzi su odradili posao veka, koji ce verovatno vecina pokusati da iskopira...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Maj 2014, 18:47
od NexT
Bio bi fazon da se sakriva kad ugasis auto.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Maj 2014, 22:20
od dragvorl
DukeNS napisao:Nema ko tu puno sta da misli. Francuzi su odradili posao veka, koji ce verovatno vecina pokusati da iskopira...
Kada nestaje srednja klasa dobro se prodaje ili najjeftinije ili najskuplje. Jedino sto je na jeftinim vozilima margina mala, pa mora da se proda ozbiljna kolicina da bi se zaradilo, sve i da su stare platforme, jednostavan proizvod i jeftina radna snaga. Ali svaka cast na ideji i izvedbi, ostali vec imaju slicne projekte u izradi.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Maj 2014, 23:35
od nidza
Baš suprotno. Mnogo je veća margina na Daciu nego na bilo koji Renault model.
Ne samo da se ubiše od prodaje i da je ima u svakom ćošku zemljine kugle gde sam bio, nego imaju opasan profit po svakom prodatom primerku.
Tapatalk Pro
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Maj 2014, 23:41
od dragvorl
U procentima da. Ali koliko je 10% od 7000, a koliko je 10% od 50 ili 100 hiljada?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Maj 2014, 23:49
od nidza
Ne izgleda baš to tako. Kod velikih proizvođača flagship modeli ne retko idu i sa gubitkom.
Pretpostavljam da je bliže realnosti računica 30% na 7000 i 3% na 70000.
Sa tom razlikom da prodaju na stotine onih od 7 k za jedan od 70 k.
Tapatalk Pro
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Maj 2014, 23:57
od dragvorl
Niko ovde nije spominjao flagship modele a da sam ja primetio. Ako npr. BMW kazu da ima 10%+ margine, a na flagshipu verovatno gubi, znaci da na drugim modelima moraju nadoknaditi, a mislim da nemaju jeftinije modele od Dacie.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 10 Maj 2014, 20:35
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Maj 2014, 08:12
od AcaKayak
U automobilskoj industriji danasnjice je sasvim normalno poslovati s gubitkom, tako da je to najmanji problem, pomaze drzava

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Maj 2014, 08:21
od McGruja
Drzava to radi samo pod specijalnim okolnostima i uslovima
Zasto bi gradjanin iz svog dzepa placao subvencije neuspesnim firmama?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Maj 2014, 09:48
od nidza
Građanin se pitao kad je glasao i tu se priča završava.
Tapatalk 4
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Maj 2014, 12:25
od AcaKayak
Zato sto automibilska kompanija koja ima 10.000 zaposlenih vuce sa sobom 100.000 zaposlenih u firmama dobavljaca koje imaju dobru zaradu. Dao sam ilustrativan primer. A lepo je odgovorio Nidza, ti se pitas za svoje poreske pare isto kao radnik u obucarskoj radnji koji deo tihog okeana ce da se istrazuje u sledecoj akciji prirodnjaka.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Maj 2014, 12:43
od NexT
NexT napisao:Bio bi fazon da se sakriva kad ugasis auto.
ovo se odnosilo na tablete u Mercedesima
