Stranica 157 od 899

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Okt 2013, 23:32
od dragan
kad je ovo slikano?
ja imam slicnu sliku od pre par godina, kad su kinezi dolazili sa par 747...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Okt 2013, 23:42
od Geza
Ti mene pitaš :D
Etihadovi 747 Cargo donose nešto za Air Serbiu.

Slika
Slika
Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Okt 2013, 23:43
od snork
dragan napisao:kad je ovo slikano?
Exif zaglavlje kaže:

Camera make : HTC
Camera model : HTC Desire
Image timestamp : 2011:04:07 06:30:20

Tako da je verovatno reč o istom događaju.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 14 Okt 2013, 23:48
od Geza

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Okt 2013, 22:29
od cozmo
http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/a ... _id=269360

Evropska komisija upozorila srpske vlasti da će prodajom Jata Emiraćanima prekršiti Sporazum o zajedničkom vazdušnom području
Air Serbia zbog Etihada ne može da leti u EU?

Autor: A. Milošević

Beograd - Prodaja Jat ervejza Etihadu iz Ujedinjenih Arapskih Emirata mogla bi da dovede do toga da srpski avio-prevoznik ostane bez prava da leti u evropske zemlje, saznaje Danas. Evropska komisija je o tome još 2. avgusta obavestila srpski Direktorat za civilno vazduhoplovstvo, ukazujući na to da je efektivno upravljanje Jatom, odnosno novom kompanijom Er Srbija, suprotno ECAA sporazumu o Zajedničkom vazduhoplovnom području Evropske unije sa okolnim zemljama, čiji je Srbija potpisnik.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Okt 2013, 22:34
od nidza
Da li je moguće da su toliki propust napravili?

Tapatalk 4

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Okt 2013, 22:58
od swemir
Kako onda air berlin leti

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Okt 2013, 23:06
od Geza
Air Serbia je u većinskom domaćem vlasništvu (bar na papiru) baš zbog toga.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 15 Okt 2013, 23:32
od Floyd
Dobar primer sta znaci EU za siromasne drzave.
Ne smes da se prodas drugima, oni nece da te kupe...najbolje je da propadnes.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 16 Okt 2013, 00:14
od zuzazu
Etihad u Er Berlinu ima oko 30% deonica sto bi trebalo da je neki limit u delu stranog kapitala van EU u vlasnickoj strukturi.

Sem mnogo ruznih stvari koje se desavaju u jat/ air serbia, ovo je jedna od ociglednijih, ali ne sumnjam da ce i ona biti zataskana do daljeg.

Etihad daje kredit od 100 mil necega (niko ne zna i ne sme da pita jel USD ili EUR) i dobija 49% kompanije i pravo upravljanja. Srbija vraca kredit...

Ugovor je na 5 godina. Zasto?

Nakon toga Etihad:

A) kompanija ne posluje kako je planirano i izvlaci se bez gubitaka jer su dali kredit koji ce morati da im bude vracen

B) kompanija posluje dobro i pravi profit, ali da bi se zadrzala prava letenja u Evropi, Republika Srbija mora da otkupi 19% deonica kompanije ovog puta po trzisnoj vrednosti.

Okreni obrni, oni profitiraju a mi smo sve ovo mogli sami i bez njih. Prevara veka.

Koliko mi je poznato, Rep Srbija daje novac za najam aktuelnih Erbasa a ne Etihad. Avioni nisu nabavljeni iz nekog Etihadovog " stock"-a po povoljnijoj ceni. Prva grupa od deset posada je na skolovanju a druga ne zna da li ce u opste otici. Za sada sa ne planira vise od tri Erbasa, bez obzira sta pise u novinama. Direktor Dane sa zaposlenima govori na engleskom, a zaposleni sa njim na srpskom. Dovedeni su neki menadzeri iz Etihada koji su odseli u najskupljim hotelima i kojima su pruzene sve povoljnosti, a sve troskove placa jat (Srbija). Na aplikacije za raspisan konkurs za pilote, niko nije dobio ni kurtoazni odgovor (ne, ja nisam aplicirao). Direktor Letaca, sef pilota i sef za skolovanje su nasi ljudi dovedeni iz inostranstva, otisli pre sankcija, sa porodicama van Srbije...

Vi izvucite zakljucak.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 16 Okt 2013, 01:10
od Djole
Pa to ti je ono... kad trebaš da budeš jeban, gaće ti same spadaju. Mislim da je ova vlast još gora od predhodne a to će i vreme pokazati...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 16 Okt 2013, 08:39
od zuzazu
Samo da podsetim da su Rusi nudili resenje socijalnog problema zaposlenih, preuzimanje svih dugova jat, obnovu flote i ucesce od 250 mil (usd ili eur). Resenje gorepomenutog problema, za koji se normalno znalo i tada, videli su u osnivanju kompanije u Srbiji, iza koje bi bio ruski kapital, pa bi ta kompanija ( registrovana u RS) i RS bile vlasnik firme.

U sustini, nesto slicno radi i Luftika, koja kao nije u vlasnistvu drzave kako nalazu EU zakoni. Vlasnici su banke, jos samo da nam kazu ima li Nemacka drzava udeo u tim banakama...

Gitarista U Pokusaju je Rusima trazio toliki tip, da Rujke i danas pricaju o tome, a nakon toga su prestali svi pregovori.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 16 Okt 2013, 09:36
od Dzoni_m
Bolje i da propadne nego imati bilo sta sa Rusima.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 16 Okt 2013, 09:46
od BAJKER
Nista bolja slika nije ni u muzeju vazduhoplovstva :glavomuzid:

Tango Six

Novi skandal u Muzeju vazduhoplovstva: vojska iznosi stare filmove, civili zvali policiju

BEOGRAD – U ponedeljak 30. septembra ispred službenog ulaza u Muzej vazduhoplovstva Beograd dogodio se incident u kojem su učestvovali predstavnici Komande ViPVO, zaposleni u Muzeju, civilna i vojna policija. Incident na platou iza MVB je kraj neobične priče o nekadašnjoj filmoteci Komande RV i PVO.
Civili fizički sprečavaju vojsku da iznese filmove iz muzeja
Slika

Sudbina zbirke nekadašnje filmoteke Komande RV i PVO je izuzetna ilustracija današnjeg stanja u Muzeju vazduhoplovstva Beograd (MVB), koji kao institucija prolazi kroz najturbulentniji period od njegovog osnivanja. Za vreme Agresije NATO pakta na Jugoslaviju 1999. godine, radnici Muzeja su intenzivno radili na zbrinjavanju zbirki Muzeja i prikupljanju dokaza ovog rata. Tako je posle bombardovanja Komande RV i PVO jedna od „letećih“ ekipa Muzeja bila pozvana da izvuče iz ruševina i šuta filmoteku Komande RV i PVO. U skoro napuštenu Komandu tada niko nije smeo da uđe. Brzom akcijom cela filmoteka spašena i tom prilikom je predata Muzeju na trajno čuvanje. Bila bi to priča sa sretnim krajem da se cela storija na ovome završila.

Pomenuta zbirka filmova prvi put je zasmetala vojnim predstavnicima u Muzeju vazduhoplovstva Beograd 2008. godine, kada je na inicijativu najurenog načelnika vojnog dela Muzeja Predraga Grandića, AK Galeb i tadašnjeg načelnika za ljudske resurse u Ministarstvu Odbrane (MO) pokrenuta akcija pod nazivom “Eskadrila starih vazduhoplova”. U jednom trenutku njima je zafalio kancelarijski prostor za klubaše i važnog “saradnika Muzeja Predraga Grandića”. Tadašnji načelnik vojnog dela Muzeja (Muzej Jugoslovenskog Ratnog Vazduhoplovstva – MJRV) potpukovnik Zoran Starčević je došao na originalnu ideju da prostor stvori tako što će iz jednog depoa sve filmove u sred leta da izbaci na zemlju ispred muzeja. Kasnije je uz saglasnosti kancelarije za ljudske resurse MO doneta odluka da se cela zbirka uništi, jer navodno „Zastava film“ nije zainteresovana da čuva ovaj materijal.
Izbacivanje filmova 2008. godine
Slika

Nekoliko kustosa iz civilnog dela Muzeja vazduhoplovstva tražilo je da se to ne čini i da se ovaj materijal prebaci u muzejske depoe, jer je za tako nešto bilo i mesta i uslova. Potpukovnik Starčević ne samo da nije hteo da sasluša dati predlog, čak je najstrožije zabranio da se prilazi ovom materijalu. Zbog toga su se 14.08.2008. godine kustosi Muzeja obratili Ministarstvu odbrane, ali odgovor na njega nikada nije stigao. Pošto je poruka poslata cirkularno na više adresa, za ovaj slučaj se zainteresovala Jugoslovenska Kinoteka i njen direktor Radoslav Zelenović. Prema nekim informacijama gospodin Zelenović je odbijen od MO, uz uveravanje da će filmovi biti sačuvani. Umesto ovog obećanja cela filmoteka nekadašnje Komande RV i PVO je na kraju oterana u kasarnu 250. raketne brigade PVO u Jakovu, gde je većina filmskog materijala spaljena. Jedan manji deo je ipak sačuvan na ličnu inicijativu i po slobodnom izboru starijeg vodnika Nebojše Stanojevića, rukovaoca u MJRV.

Ovi restlovi nekadašnje filmoteke Komande RV i PVO čuvani su u Muzeju sve do 30. septembra ove 2013. godine kada je na inicijativu aktuelnog načelnika vojnog odeljenja potpukovnika Ivana Ukića, a uz odobrenje i naređenje generala dr. Miodraga Gordića ceo fond odvezen u “Zastavu film” uz obrazloženje da za njega ne postoje adekvatni uslovi za čuvanje. Na ovaj način je po ko zna koji put zaobiđena zajednička ustanova Muzeja vazduhoplovstva i oskaćena njegova ukupna zbirka. Zaposleni u Muzeju su tog 30. septembra fizički i uz pomoć aerodromske i surčinske policije pokušali da spreče ovo razvlačenje muzejskog materijala. Intervenisala je i vojna policija. Nažalost, prema objašnjenju policijskih inspektora iz Surčina policija nema zakonskog ovlašćenje da vojsku spreči u izvršenju njenih zadatka. Čak ni onda kada su njihova naređenja u sukobu sa važećim Zakonom o kulturi i Zakonu o kulturnim dobrima?
Filmovi u vojnom kombiju
Slika

Ovakvo stanje i nerešeni vojno-civilni odnosi posledica su 25 godina odlaganja rešavanja pravnog statusa Muzeja vazduhopovstva. Poslednjih deset-petnaest godina predstavnici Komande vazduhoplovstva u Muzeju vazduhoplovstva Beograd sistematski zloupotrebljavaju postojeće stanje. Vojnički odnos prema muzejskim predmetima isprečio se ispred stručnog muzeološkog pristupa, pa su zaposleni u Muzeju su bili svedoci neverovatnog stepena nekompetencije i voluntarizma. Pri izboru direktora Muzeja, a pod pritiskom vojnih predstavnika u Upravnom odboru, kršen je Statut i Pravilnik o radu Muzeja. Umesto javnog konkursa pribegavalo se imenovanjima, a pri ovim radnjama nije se prezalo ni od falsifikata. Tako se dogodilo da su punu deceniju Muzejom upravljali penzionisani oficiri, koji su vojnom odeljenju “gledali kroz prste”, čak i onda kada je očigledno kršen Zakona o kulturi. Žmurelo se i u slučaju ozbiljnih ekscesa i manjkova. Niko nije reagovao niti je odgovarao zbog teških propusta u radu koji su dovodili u opasnost zaposlene i posetioce. O svim ovim propustima i štetnim ugovorima predstavnici Komande ViPVO godinama ne dopuštaju ni da se govori na Upravnom odboru (UO). Primera radi, punih godinu dana su vojni predstavnici sprečavali da se na UO raspravlja o aferi P-38 Lajtning.

Ministarstvo kulture i informisanja, pod ministrom Bratislavom Petkovićem, 24. juna ove godine, započelo je rešavanje pitanje statusa Muzeja. Međutim, po svemu sudeći predstavnici MO i Komande ViPVO ne žele da se ovo pitanje reši na državnom nivou. General Gordić, koji je ujedno i predsednik Upravnog odbora Muzeja radi po svome, iza leđa ostalih osnivača Muzeja. Poslednjih godinu dana se po njegovom nalogu ubrzano radi na odvajanju vojnog odeljenja od jedinstvenog Muzeja. Iz Muzeja vazduhoplovstva se izlučuje muzejski materijal, koji se onda odvozi na više različitih lokacija. Na ovaj način su vojnim vozilima odvezene čitave zbirke pod obrazloženjem da su one “vlasništvo vojske”. Umesto Zakona o Kulturi prednost se daje primeni Zakonu o odbrani. I pored zvaničnog obraćanja od strane predstavnika Muzeja vazduhoplovstva i traženja odgovora od nadležnih, Komanda ViPVO i Ministarstvo Odbrane se potpuno oglušavaju i ne odgovaraju ni na jedan od upućenih dopisa. Očigledno je da nadležni prećutno gledaju na ova događanja. Čak se stiče utisak da ih i odobravaju.

Posle ovakvih jednostranih postupaka predstavnika Komande ViPVO, a pre svega zamenika komandanta genarala dr Miodraga Gordića, postavljaju se osnovana pitanja:
- U koji muzej u Srbiji vojska može da dođe i da odnosi muzejske predmete?
- Da li Muzej vazduhoplovstva posle svih ovih incidenata više postoji kao zajednička ustanova vojnog i civilnog vazduhoplovstva?
- Ko je u ovoj državi nadležan da spreči razaranje jedne institucije od nacionalnog značaja?
- Da li bi posle ovakvih ekscesa novi Ministar Kulture i Informisanja trebalo da reaguje i ceo Muzej vazduhoplovstva stavi pod prinudnu upravu?
- Koji su drugi instrumenti da se sprovede Zakon o kulturi Republike Srbije i zaštiti istorijsko nasleđe?

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 16 Okt 2013, 10:11
od cozmo
Ovo sa JAT-om i Etihadom tek ce da nas kosta.

Al dobro, narod odusevljen uspesima nove vlasti :navijamo: