Stranica 159 od 899

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 19:39
od kvcali
u pratnji dezurne pare :klanjamse:

Slika

Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 19:46
od Geza
Šta smo rekli za MCM?

Slika

Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 19:50
od Heineken
:bravo: :bravo:

Lepe slike, posebno prva :klanjamse:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 20:03
od ljubitelj
zuzazu napisao:
ljubitelj napisao:
zuzazu napisao: Vi izvucite zakljucak.
Zakljucak je da se vrsi preuzimanje propale firme po tipicnim poslovnim obicajima koji vaze u svetu, a koje smo i mi primenjivali kada su nase firme preuzimale strane.
Gotovo kao iz "udzbenika" kako treba da se postavi upravljanje u takvim prilikama.
Pokazuje da Etihad ozbiljno radi da iz temelja promeni zateceno lose stanje i postavi nove zdrave temelje poslovanja.

Bas iz "udzbenika", samo ne znam kog? :mrgreen:

Na osnovu pitanja lici mi da nemate iskustava u radu neke medjunarodne korporacije tokom postupka preuzimanja firme kao posmatrac, niti da ste bili u upravi firme koja vrsi preuzimanje druge firme.
"Uzbenik" kao set nepisanih poslovnih dobrih obicaja kojih se pridrzavaju menadzeri u tom procesu.
Nepisana pravila jer ne postoji obaveza pridrzavanja istih ali jesu dobro poznate smernice za uspesnu realizaciju preuzimanja.
Tog "udzbenika" su se drzali i nasi direktori u SFRJ kada su nase velike firme preuzimale (ili osnivale) firme u inostranstvu.

Postupak preuzimanja podrazumeva da advokati korektno odrade svoj deo posla u skladu sa zakonima.

PS. prosao sam proces medjunarodnog preuzimanja firme kao deo menadzmenta, i upravo je bilo vrlo slicno ponasanje kao sto Etihad radi. U pitanju je kanadska firma za koju sam radio ali nije oblast avijacije. Posredno sam pratio kao posmatrac u jos 3 domace firme koje su upravljale stranom firmom, menadzment je slicno postupao. Nedavno slicno sa jednom nemackom firmom koja je kod nas dosla 2006. i preuzela domacu.

Za mene je ponasanje Etihada sasvim ocekivano i u okviru uobicajene poslovne prakse.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 20:09
od zuzazu
Ovakav cirkus nije vidjen ni 1985 kada je JAT prvi u Evropi dobio B737-300.

14 godina star Airbus 319 u pratnji 2 MIGa 29 (starih koliko - 20godina?), sa narodom koji spontano docekuje i mase :navijamo: avionu sa autoputa?

Kompletan scenario je dusu dao za neki novi Underground :kokice:




@ljubitelj - Vi bas ne zelite da citate napisano? Cak sam Vam i fotografije sa danasnjim datumom postovao :think: Ja nisam strucnjak iz ove materije, ali ako se zale Amerikanci, ako Evropljani imaju primedbe, i ako nasa vlada krije ugovor, dedukcijom mogu zakljuciti da nije bas sve u redu...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 20:11
od NexT
Danas su rekli da prakticno Air Serbia ne postoji trenutno ali ce biti osnovana 26.10.2013., kada ce biti prvi let :srbin:

A Airbus i pratnja MIGova (nije dezurna para nego jedina dva kola lete :kezo: ) i vatrogasna brigada na aerodromu :kezo:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 20:14
od Sloba
zuzazu napisao:Ovakav cirkus nije vidjen ni 1985 kada je JAT prvi u Evropi dobio B737-300.

14 godina star Airbus 319 u pratnji 2 MIGa 29 (starih koliko - 20godina?), sa narodom koji spontano docekuje i mase :navijamo: avionu sa autoputa?

Kompletan scenario je dusu dao za neki novi Underground :kokice:
Baš to!

Gledam malopre na sajtu B92 vest o sletanju prvog aviona Air Serbia i u momentu mi je kroz glavu prošla ona fora:

- Šta su Srbi koristili pre sveće?

- Pa, sijalicu, šta bi...

Od čega prave senzaciju, od onoga što su naše dede videle pre 50 godina...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 20:20
od zuzazu
Air Serbia nije upisana u privredni registar. Air Serbia nema AOC*.

Air Serbia je vec izgubila slotove u Istanbulu i proterana je sa aerodroma Ataturk, upravo od 27.10

Sve u redu? Ne bih rekao.

*An air operator's certificate (AOC) is the approval granted from a national aviation authority (NAA) to an aircraft operator to allow it to use aircraft for commercial purposes. This requires the operator to have personnel, assets and system in place to ensure the safety of its employees and the general public. The certificate will list the aircraft types and registrations to be used, for what purpose and in what area - specific airports or geographic region


Ne bih zeleo da sam u pravu, jer cemo za koju godinu gledati apsolutnu propast srpskog vazduhoplovstva.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 21:44
od methane.master
Spolja gladac, iznutra jadac. Žalosno. :thumbdown:

Poslato: 19 Okt 2013, 21:48
od Floyd
zuzazu napisao:14 godina star Airbus 319
Jeste ali odlicno ocuvan...prvi vlasnik je samo izgubio na njemu :mrgreen:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 22:07
od methane.master
:rofl:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 22:11
od maxer
Malo prešo, garažiran i nikad nije vožen po snegu :kezo:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 22:12
od nidza
Vlasnik zubar, a vozila ga njegova baba svaki drugi vikend 2km na pijacu.

Tapatalk 4

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 22:53
od ljubitelj
zuzazu napisao:
@ljubitelj - Vi bas ne zelite da citate napisano? Cak sam Vam i fotografije sa danasnjim datumom postovao :think: Ja nisam strucnjak iz ove materije, ali ako se zale Amerikanci, ako Evropljani imaju primedbe, i ako nasa vlada krije ugovor, dedukcijom mogu zakljuciti da nije bas sve u redu...
Sta to nisam procitao, zaista ne razumem koja ili koje fotografije i sta je poenta ? Mozete li pojasniti. Air Serbia potpada pod pravni sistem Srbije i srpski organi treba da izvrse pravni proces registracije.
To sto je nasa poslovicno spora administracija i ovaj put spora ne bi trebalo da bude iznenadjenje ili razlog posebne brige. Kao i uvek radice se papirologija u 5 sekundi do 12, ili ce se pomeriti casovnik. Pa sta je to kod nas drzava uradila na vreme :)

Za mene je upravo dobar signal ko se buni jer to ukazuje da Etihad radi bas ono sto treba, pravi zdravu kompaniju koja moze da predstavlja ozbiljnu konkurenciju i preuzme deo kolaca.

Naravno da se do sada niko nije bunio kada JAT prakticno nije ni postojao kao ozbiljnija konkurencija bilo kome bilo gde.

Da li je Ugovor pravno u redu brzo ce se saznati i ne bih o tome spekulisao.
Eithad nije seoska firma da ne zna i ne moze da angazuje dobar advokatski tim da sastavi Ugovor u skladu sa pravilima struke i relevantnim zakonima a shodno tome i preuzeti najvrednije od JATa- slotove. Nismo valjda naivni da Etihad zeli JAT zbog nekoliko prastarih aviona i stjuardesa. Jasno je da prava na let predstavljaju cilj preuzimanja.

Sto se Amera i Evropljana tice, naravno da ce njihov poslovni interes biti ugrozen ako jedna dobra kompanija (Etihad) udje na njihov teren i pocne da preuzima deo kolaca.
Mi treba da gledamo nas interes u svemu tome, i da minimalno koliko treba uvazimo primedbe ako imaju pravnog pokrica.

NIS je odlican primer temeljnog zaokreta od notornog gubitasa u profitabilnu firmu koja ima perspektivu opstanka.
Etihad treba to isto da stvori od ostataka propalog JATa.

Svima je kristalno jasno da Air Serbia nece biti isto nesposobna firma kao JAT, sada u rukama Etihada i da je stvarni nosilac posla Etihad. Ako je Ugovor pametno napravljen, kao sto se obicno i radi u slicnim prilikama, ljudi iz Etihada ce nadam se formalno pravno biti zaposleni u Air Serbia i time biti lokalna radna snaga dakle srpska.
Air Serbia i formalno ce biti srpska firma vecinskog srpskog kapitala, barem je tako saopsteno. Taj proces registracije je u toku.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 19 Okt 2013, 23:00
od maxer
Ti izgleda mi nisi odavde :kezo: