Stranica 17 od 32

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 08 Sep 2013, 18:44
od NexT
ja nisam preterano upoznat sa automaticima, tj i ono sto jesam u pitanju je Mercedes u jako velikom broju slucajeva.
svi sa kojima sam pricao rade servis menjaca tj zamenu fitera i ulja na 80-100 hiljada. I taj servis je dosta jeftiniji od 300e. filter i 12 litara ulja izadju oko 160-170e, ne u ovlascenom, ali sa originalnim filterom i uljem.
Drugar ima w211 270cdi, tu je negde oko pola miliona presao, menjac radi savrseno, bas sam pre par dana vozio taj auto.

U slucaju kupovine polovnjaka bih uvek uradio servus, na novom autu oko 200k.
kad se oogleda da je popravka oko 1000e, mislim da je ovo ok preventiva.

Uostalom, menjam ulje i na manuelnom :kezo:

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 09 Sep 2013, 10:05
od ljubitelj
Na automaticima se ATF ulje menja usled termickog opterecenja. Kako je nasa klima takva da imamo visoke letnje temperature i vecinom kratke relacije sa dosta stajanja u mestu za takve uslove je tipicni interval zamene 50-100.000kmi zavisno od konkretnog menjaca i kako je reseno hladjenje menjaca.

Zamena ulja me je kostala oko 50tak evra, litar ATF Dextron 3 je na pumpi bio izmedju 3 i 4 evra a bilo je potrebno oko 13 litara ulja ukupno, ispiranje i dodatno zamena. Filter je metalna resetka, trajni i nije potrebno menjati.

Specijalna ATF ulja su visestruko skuplja, pogotovu ona sa nalepnicom proizvodjaca automobila.
Zamena ulja je operacija uporediva po obimu sa zamenom motornog ulja.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 17 Sep 2013, 13:04
od Xepoj87
Vidim da nije samo kod nas Bmw bahat sa odnosom prema strankama.

Procitati opis videa:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ygCG0#t=76

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 10:29
od trojanac
Bax napisao:Pise mi decko na PP, koga su isto ispalili za gume, nadam se da se nece ljutiti sto ga spominjem, da su mu pre isporuke, poliranjem urnisali sve plastike na kolima, oni ljudi veze nemaju sa poslom koji rade, nije to jedan diler, to je stanje svesti. Jadan auto ako se njima dopadne saka.
Otvorićemo posebnu temu vezano za FIAT i njihovu servisnu podršku, pa će svako moći da iznese svoje mišljenje, ali mislim da je nidza naveo već da to nije lokalni već globalni problem.

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 10:42
od sErGiO
Možda i jeste globalni ali u ovolikoj meri ne verujem.

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 10:57
od nidza
Ne verujem ni ja. Ovo je tipična srbijanska škola, koliko god mi je teško to da priznam.


Tapatalk 4

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 11:07
od nikaragva
Moze li se nekako saznati da li je ista prica prisutna i za ostale modele Fiata koji se proizvode kod nas?

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 11:34
od nidza
Koji ostali modeli se proizvode kod nas?

Tapatalk 4

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 11:37
od samo polako
Mislio je koji se prodaju.
I mene zanima recimo ko i kako servisira Fiat Croma.

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 11:49
od nidza
Ako prođete po automobilskim forumima, loših iskustva sa garancijama kod nas ima kod svih marki, tako da bih se ja pre okrenuo lošem okruženju kod nas, nego robnim markama. Svakako se divim svim kupcima novih automobila u Srbiji. Od mene ful rispekt za taj ruski rulet.

Tapatalk 4

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 12:28
od Uroš S.
Evo ja nisam čuo nešto loše za Škodine ovlašćene. Ocena je 9.5/10 za sada jer su jedinu svoju brljotinu besplatno rešili. Sve je uvek kako treba, tačno, precizno, čak su me zvali pred sam istek garancije na zamenu lanca ponudivši da pišu nalog na poslednji dan garancije iako nisam mogao doći tog dana već 10 dana kasnije. Takođe nisam čuo da se neko na njih žalio, čak sam čuo samo pohvale za još dva ovlašćena za njih pored ovog mog. Nidžo mislim da malo preteruješ s tom pričom o novim autima, to ti prožima veliki deo postova. Mada je moguće da ja nisam dovoljno iskusan....

HUAWEI P6 via TT

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 12:34
od Day Walker
Ja nisam imao problema sa garancijom niti sa ovlascenim servisom. Svaki put su resili ono sto je bio problem :nemampojma:

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 12:36
od ftj
Evo ja da se javim da nisam zadovoljan tj. bar nisu valjali od 2004-2006 a probao sam ih sve :) Doduše greške su uglavnom bile tipa pogrešno ulje(iako sam im naglasio 505.01), sipano premalo ili previše i tako neke sitnice. Jednom mi je ćirinac izmenjao neke stvari bez pitanja a izričito sam mu tražio da me obavesti ako bilo šta treba da se menja.

Od današnjih ovlašćenih servisa smatram da je jedino bmwov dovoljno ozbiljan, tj. to je bar moje iskustvo.

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 12:38
od milosdoktorabs
Novi auto jeste rulet ma kako to glupo bilo i zvucalo.Evo zasto?
Ja sam kupio bio ono tursko g...o i Punta Classic mjet.Na puntu morao da menjam kugle u garanciji.
Drugi primer je Zax Speed,isto novi Megan sw,pa on je promenio turbinu,kompletno novo vesanje i jos nesto.Jeste u garanciji ali jebes ti to kada kupis nov auto i on ima toliko probelma.Meni se zalomio primerak Turcina kome q-ca nije falilo.
Ali opet nije to polovnjak pa da biras primerak koji valja.tesko da ce mene novo opet videti ovde u Srbiji jer je postprodajna podrska ocajna.
Urose,vozio sam Skodu i imam iskustva sa servisima.Od tri nekada ovlascena u Nisu jedan je do pola bio ok,ovo ostalo krs.U NS Intersrem ocajan,Kisac ok ali kada bolje razmislim cista sminka.Samardzic iz Bg-a i Auto cacak na mene ostavili najci utisak jer sam preko Samardzica uzimoa dodatnu opremu koju su mi ugrdajivali a Auto cacak na zrenjaniskom putu mi je ugradjivao tempomat.
Tako da...
Polovno,nadjes krstenog majstora i cao.

Re: Baxov Punto TDI

Poslato: 13 Nov 2013, 12:44
od milosdoktorabs
Day Walker napisao:Ja nisam imao problema sa garancijom niti sa ovlascenim servisom. Svaki put su resili ono sto je bio problem :nemampojma:
Ali si manje vise si sve platio...DIS modul,grejac u sedistu.