Stranica 17 od 21

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Jan 2017, 00:06
od Gaginh0
Zbog cega se bolje pokazao konkretno od ovog 105? Ne pokusavam da te demantujem vec pitam samo.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Jan 2017, 08:55
od ljubitelj
Zbog cega i kako je napravio zna VW, statistika samo pribelezi razlike koje se pojave izmedju raznih verzija 1.9.

Koji je to 1.9 PD od 105KS (kojih godina primenjivan?). Zar nije islo 90-110-130KS u toj familiji motora?

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Jan 2017, 09:31
od dag81
Pricas o statistici a generacije pomesao.
Bosch pumpa 1.9 90 110 150
PD 1.9 90 101 105 116 130
PD 2.0 140 170
CR 110 120 140 170 150 184(mozda neki zaboravih)

Za 1.9 nemam saznanja da je glava pukla ikome.
2.0 PD bkd imao poblem i pukla i meni, 2004 2006-to problematicni, posle su ojacali kriticne delove oko ventila. Na Audijima A3 i Golf 5 problem glava, u.pumpa i dizne nisu problem. Na Passatima zavisi od oznake problem i dizne i u.pumpa, glave bas retko jer su uglavnom 8v.
Na CRu u.pumpa bukvalno slucajnost, glava isto slucajnost. Kumu je na A4 b8 pukla, pre toga ventilator hladnjaka crkao i tad i naceo glavu na granici i 45c spoljne temp. Pukla je kod 4tog cilindra. Ali koliko se on raspitao, a i ja nije poznato kao mana kod PD motora sa 16v

Tako da CR motor slobodno mozes uzeti bez ikakve bojazni. Tu jedino imas problem potencijalni tj. poznati sa EGR ventilom sa hladnjakom, koji je sa hladnjakom reparirani fabricki oko 170 180e, a ima i jedan covek u NSu koji odradi reparaciju za 130e i sluzi kako on kaze dok je auta. Ovo se odnosi na sve vw dizele od 2010te god. Dizna, uljna pumpa jer bas redak slucaj da odu.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Jan 2017, 09:38
od Ivan
dag81 napisao:Pricas o statistici a generacije pomesao.
Bosch pumpa 1.9 90 110
PD 1.9 90 101 105 116 130 150 160
PD 2.0 140 170
CR 110 120 136 140 143 150 163 170 177 184 190 240
Evo ispravio sam malo, ali ljubitelj bih rekao da ne zna o cemu prica :kezo:

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Jan 2017, 10:24
od Ji 4Tze
Znači CR motor bez bojazni, bukvalno slučajnost da ode glava ili pumpa ili ventilator hladnjaka a imaš potencijalni poznati problem sa EGR ventilom.
Slika
Bez bojazni :kezo:

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Jan 2017, 10:25
od nidza
gazza napisao:
nidza napisao:I pored problema sa diznama ne bih ga izbegavao. Super motor, vrlo sličan aktuelnom od 150 KS.
Gaze po 250.000km Škode u proseku, problemi sa diznama se nisu ponovili. Troše smešno.
Ti problemi sa diznama, uljnom pumpom itd su ljudi pisali za 2.0 TDI PD koji je radjen negde do 2008/9

2.0 TDI CR ima zanemarivo malo prijava
2 od 4, tj 5 ali ne znam šta je sa njom, 4 se sad vozi.

Stigle su aprila maja 2012.

Tapatalk

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Jan 2017, 11:04
od dag81
Ji 4Tze napisao:Znači CR motor bez bojazni, bukvalno slučajnost da ode glava ili pumpa ili ventilator hladnjaka a imaš potencijalni poznati problem sa EGR ventilom.
Slika
Bez bojazni :kezo:
Da na oko 200.000km.
I neces ostati na putu.
Na 280.000km i 8 godina da ode ventilator hladnjaka, tj dobio je luft pa nije mogao da rashladi na 45c je bas ono kvar, nepouzdano skroz.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Jan 2017, 12:42
od ljubitelj
dag81 napisao:Pricas o statistici a generacije pomesao.
PD 1.9 90 101 105 116 130
Pricam o statistici tog 1.9PD motora u raznim varijantama da se verzija od 130KS pokazala najstabilnijom.
Da, ja sam pogresno 105 i 116 svrstao kao jednu verziju.

Ko da je tesko pomesati brojne verzije kada ih ima ko u prici i po snazi i po godistima sa manjim ili vecim izmenama. :pardon:

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Jan 2017, 13:28
od ftj
Iako ima gomila verzija tih od 130 upravo su bas neke od tih verzija od 130 poznate po problemima sa glavom. Dok je verzija od 101 i 105 ks najpouzdanija statisticki.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 16 Jan 2017, 17:03
od dag81
Ne bih ja te 1.9 PD motore uzimao kao problematicne, bar ne do 400-500.000km.
Dok je 2.0 pd bas upitan i rizican sa vise stvari od 2003 do 2006, a ovi 2007 2008 su onako, prolaznim

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 17 Jan 2017, 01:04
od gazza
otisao sam danas da vidim tog seata exeo koji merkam, motor, suspenzija sve u strava stanju
ali menjac, what da fuck :o
auto ima navodno 60k predjenih a ladno je u gorem stanju od menjaca na mojoj astri H sa 280k
sem ako me ubedite da je normalno da menjac za ovaj motor kao da zapinje pri ubacivanju u svaku brzinu a narocito prvu, mislim precizan je, kratak hod ali kao da nesto nije u redu sa sinhronom
moj golf 4 iz 2000. je u odnosu na ovo imao svemirski menjac, mekan, precizan

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 17 Jan 2017, 07:50
od Velja
Nećeš daleko stići ako biraš kola poredeći ih sa Golfom4, nikad nećeš naći dovoljno dobra :kafa:

A to sa menjačem može biti i do ove zime, stegnu se sajle ili šta već ima...

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 17 Jan 2017, 08:01
od sasa lbg
Exeo je sjajan polovnjak,ja sam ga otpisao prilikom kupovine samo zato sto je skučen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 17 Jan 2017, 08:48
od gazza
meni je velicina OK, dobro se sedi u njemu i vozacki kokpit je strava
ali menjac, moracu da odem da probam neki drugi exeo sa istim motorom, od ovih koji se prodaju na PA. sad me bas zanima da li je ovaj menjac ovakav ili se ja tripujem jer sam imao srece sa 2 vozila koja vozim od 2003. naovamo (golf 4 i astra H). sad oba komada su bila kupovana u nemackoj tako da mozda ima nesto i do toga, ovaj exeo je stigao iz italije.
inace ne razumem komentar za golfa 4, na tom autu ima svasta toga sto nije dobro, ali je menjac barem u mom bio strava. sto ne znaci da bi audijev menjac napravljen 12 godina posle ovog trebalo da bude slabiji, naprotiv.

Re: 2.0 TDI 140ks

Poslato: 17 Jan 2017, 09:58
od sebekkg
Ako auto nije vozen, a posto je na plac sva je prilika da je tako. Onda se ulje zgusne na ovom minusu kao i ceo menjacki sklop. To bi trebao da imas peobnu voznju od pola sata barem dok otpusti. Da se vozi svaki dan bila bi druga prica.

Sent from my SM-N9005