Stranica 17 od 17

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Poslato: 07 Apr 2014, 20:48
od ADrei
imao je ABT chip tako da je bio 170ps :)
ovaj 1.3vvti sigurno nije jedan od njih...

ne kontam to trkanje od semafora do semafora, sinoc staje lik sa nekim e46 320d i gleda u mene, krece da ga turira... kontam da se neko na bmw forumu sad hvali kako je sinoc oprao A5 :kezo:
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Poslato: 07 Apr 2014, 20:54
od Markoni
Pa jesi li izmerio snagu sa tim cipom?
Ne kazem da jeste taj, ali da ih ima ima ih... ;)

Tapatalk Post

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Poslato: 07 Apr 2014, 21:30
od Xepoj87
Ni sa 170ks MTM cipom, taj 2.0 TDI ne moze da ide kao Clio.
Ide otprilike kao moja C klasa,ili tvoj A5,dakle na pravcu,malo sporiji od Clia.

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Poslato: 07 Apr 2014, 22:39
od Ji 4Tze
dragvorle, imaš neki grafik snage/momenta za ovaj zamišljeni motor? :)

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Poslato: 07 Apr 2014, 22:58
od dragvorl
Na zalost ne, moracu da trazim od mentora.

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Poslato: 18 Apr 2014, 11:52
od dragvorl
Evo ih grafici momenta i snage.

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Poslato: 18 Apr 2014, 12:13
od McGruja
Klasican benzinac

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Poslato: 18 Apr 2014, 12:18
od dragvorl
Da, tipa onog starog VW benzinca 2.0 115 konja.

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Poslato: 09 Jun 2014, 12:32
od Heinz
Pa i nije baš, 2.0 8V ima max 170 Nm na nekih 2500 rpm a ne 4000. Previše je to visoko za njega :)

Slika

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente

Poslato: 09 Jun 2014, 17:11
od dragvorl
Dobro kolega, nemojmo sitnicariti za soma i po gore dole. :kezo: