Stranica 17 od 17
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 20:48
od ADrei
imao je ABT chip tako da je bio 170ps

ovaj 1.3vvti sigurno nije jedan od njih...
ne kontam to trkanje od semafora do semafora, sinoc staje lik sa nekim e46 320d i gleda u mene, krece da ga turira... kontam da se neko na bmw forumu sad hvali kako je sinoc oprao A5

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 20:54
od Markoni
Pa jesi li izmerio snagu sa tim cipom?
Ne kazem da jeste taj, ali da ih ima ima ih...
Tapatalk Post
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 21:30
od Xepoj87
Ni sa 170ks MTM cipom, taj 2.0 TDI ne moze da ide kao Clio.
Ide otprilike kao moja C klasa,ili tvoj A5,dakle na pravcu,malo sporiji od Clia.
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 22:39
od Ji 4Tze
dragvorle, imaš neki grafik snage/momenta za ovaj zamišljeni motor?

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 07 Apr 2014, 22:58
od dragvorl
Na zalost ne, moracu da trazim od mentora.
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 18 Apr 2014, 11:52
od dragvorl
Evo ih grafici momenta i snage.
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 18 Apr 2014, 12:13
od McGruja
Klasican benzinac
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 18 Apr 2014, 12:18
od dragvorl
Da, tipa onog starog VW benzinca 2.0 115 konja.
Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 09 Jun 2014, 12:32
od Heinz
Pa i nije baš, 2.0 8V ima max 170 Nm na nekih 2500 rpm a ne 4000. Previše je to visoko za njega

Re: Uticaj režima rada na motor i ostale elemente
Poslato: 09 Jun 2014, 17:11
od dragvorl
Dobro kolega, nemojmo sitnicariti za soma i po gore dole.
