Ne znam sta se desava sa klipom, meni pusta normalno na kopjuteru.
Sto se tice programa. Kosta 150eur i procedura je sledeca:
- Podpisujes dokumentaciju da vozis na sopstvenu odgovornost i da snosis sve troskove u slucaju ostecenja na bolidu (nema osiguranja).
- Dobija se njihova kompletna oprema (kombineznon, patike, rukavice, podkape, kacige), mada sam ja nosio svoju kacigu
- Teoretski cas radi upoznavanja staze i formule.
- Izlazak na stazu u pratnji pejs auta, on vozi ispred prva 2-3 kruga oko 3-5min.
- Slobodna voznja 10min, oko 6 krugova
Nije moguce koriscenje temetrije i merenje vremena po krugu.
Vozi se pravac bez sikane.
Na 3 mesta su postavljeni cunjevi koji usporavaju tempo i dosta smetaju.
Staza je stvarno odlicna, prvi put sam vozio na njoj i odusevio sam se.
Sto se tice formule. Performanse su odlicne, medjutim dosta je nervozna sto se i vidi na snimku koliko je potrebno da se radi sa volanom da bi se ostalo na stazi a jednom sam se i okrenuo i izleteo sa staze (negde na pocetku snimka).
Bukvalno samo na pravcu je moguce poklopiti pun gas, u svakoj drugoj varijanti vrteska je neizbezba.
Kocenje je isto silovito ali posto nema ABS treba biti obazriv, posebno pri kocenju u krivini.
Komande su direktne i vozac odlicno oseca sta se desava ispod njega, medjutim bas zbog te direktnosti pokreti moraju biti umereni.
Iako sam ocekivao klasicni sekvent menjac, ovde se ipak koristi kvacilo za menjanje svih brzina, sto me malo i razocaralo. Menjac radi savrseno, medjutim ipak to nije ni blizu onoga sto sam gledao na snimcima Formule Predator na trkama gde menjaju brzine bez kvacila i trenutno, ovde se ipak nakon promene oseti odredjeno proklizavanje sto moze i na snimku jasno da se cuje.
Papucice su podesene tako da ko ima siru nogu (sto je kod mene slucaj), ima problem sa koriscenjem kocnice i kvacila istovremeno posto noge jednostavno kace jedna o drugu. Pedale za kvacilo su gas su klasicne, dok je pedala za kocnicu jako uska, a pedala za kvacilo je nakako skroz zavucena u levi cosak... potrebno je malo vremena da se navikne.
U principu sve je super, samo za nekoga ko prvi put izlazi na stazu i prvi put vozi novo vozilo, suvise je katko vreme od 13-15min (8-9 krugova) da bi se dobro upoznala staza i osetio bolid kako treba.
Ja sam tek u poslednja dva kruga poceo da ulazim u ritam, pojedine krivine i tacke kocenja jos uvek nisam ni poceo da ispitujem i trazim granice a sesija se vec zavrsila.
Npr. kocenje nakon pravca mi je bilo katastrofalno lose bas zbog toga sto sam se iz kruga u krug posvecivao novom problemu iz predhodnog kruga i tako postepeno podizao tempo, takodje mi je i prolazna brzina u poslednjoj krivini pre pravca bila dosta losa i tu je bilo mnogo prostora za napredak......
Ali opet sve u svemu sam zadovoljan, novo iskustvo, adrenalin...