Re: Jaguar XE
Poslato: 27 Avg 2015, 02:56
Gledam sada, sa ovim 2.0 benzincem nesto ne valja...
Ide 6.8s sa 240ks, a jednako jaki 2.0 motori u Mercu i Bmwu u C300 i 328i(sada 330i), idu 5.9s, sto je ogromna razlika.
Dok je ovaj 3.0 S prava stvar, sa 340ks, 5.1s do 100 i za 70 soma u totalnom fulu.
Zanimljivo je da sa svom opremom, 3.0 izadje svega 6.000e vise od 2.0.
Svakako je jeftiniji od C klase, koja bi sa tom opremom kostala oko 5 soma vise, ali takodje bi imala i 4x4.
Onda, spominju da je najlaksi u klasi, a C300 je 10kg laksi od XE 2.0T, C4004matic(sa sve AWD pogonom) je laksi 20kg od XE 3.0S.
Najlaksi XE je 1475kg benzinac, najlaksa C klase je 1395kg, isto benzinac, a cak i 2.0 benzinac, kao taj XE, samo jaci, ima 25kg manje od Jaguara.
U sustini, u svakoj verziji je tezi od C klase, cak i dizeli, to jest posebno dizeli, gde 2.0d XE ima 1565 sa automatikom, a C220d BE ima 1505kg, obican c220d ima 1550kg.
Mislim da je Bmw tu po tezini sa C klasom, za Audi ne znam.
Dimenzije C i XE su jako slicne, osim sto XE ima 25l manji gepek od Bmwa i C klase.
Vidim da je C klasa i ekonomicnija i bolja sto se tice kolicine ispustanja Co2, pa je negde, a mozda uskoro i kod nas, registracija jeftinija.
Elem, verovatno bih kupio ovu S verziju ako bi mi znacila razlika u ceni, ali realno bih verovatno pazario C klasu.
I da dodam da sam promenio misljenje i da mi je sada lep XE, i ako i dalje malo cudan zadnji kraj.
Naravno, one izduve klime koji su 20cm nize, nego sto bi trebali da budu, bi morao da isprobam pre ikakvog razmisljanja o kupovini XE-a.
Ide 6.8s sa 240ks, a jednako jaki 2.0 motori u Mercu i Bmwu u C300 i 328i(sada 330i), idu 5.9s, sto je ogromna razlika.
Dok je ovaj 3.0 S prava stvar, sa 340ks, 5.1s do 100 i za 70 soma u totalnom fulu.
Zanimljivo je da sa svom opremom, 3.0 izadje svega 6.000e vise od 2.0.
Svakako je jeftiniji od C klase, koja bi sa tom opremom kostala oko 5 soma vise, ali takodje bi imala i 4x4.
Onda, spominju da je najlaksi u klasi, a C300 je 10kg laksi od XE 2.0T, C4004matic(sa sve AWD pogonom) je laksi 20kg od XE 3.0S.
Najlaksi XE je 1475kg benzinac, najlaksa C klase je 1395kg, isto benzinac, a cak i 2.0 benzinac, kao taj XE, samo jaci, ima 25kg manje od Jaguara.
U sustini, u svakoj verziji je tezi od C klase, cak i dizeli, to jest posebno dizeli, gde 2.0d XE ima 1565 sa automatikom, a C220d BE ima 1505kg, obican c220d ima 1550kg.
Mislim da je Bmw tu po tezini sa C klasom, za Audi ne znam.
Dimenzije C i XE su jako slicne, osim sto XE ima 25l manji gepek od Bmwa i C klase.
Vidim da je C klasa i ekonomicnija i bolja sto se tice kolicine ispustanja Co2, pa je negde, a mozda uskoro i kod nas, registracija jeftinija.
Elem, verovatno bih kupio ovu S verziju ako bi mi znacila razlika u ceni, ali realno bih verovatno pazario C klasu.
I da dodam da sam promenio misljenje i da mi je sada lep XE, i ako i dalje malo cudan zadnji kraj.
Naravno, one izduve klime koji su 20cm nize, nego sto bi trebali da budu, bi morao da isprobam pre ikakvog razmisljanja o kupovini XE-a.