Stranica 17 od 70
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 00:57
od Kuzmanovic
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 01:09
od Ralee
Auu izgleda da sam fanboj

Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 09:24
od member
Meni zanimljiv "detalj" - brutalno visoke cene. BMW 7 je medju najgorim autima po pitanju drzanja cene polovnjaka. Mislim na 2-3 godine stare polovnjake. Sto visa cena novog, to ce pad biti stmoglaviji.
I sadasnji F01 LCI 2012 se kupuje za 50% novonabavne cene. Sa ovim G11 ocekujem da ce 3godine star biti i ispod 50% novonabavne cene, a sto je bas sramota.
A s druge strane, serija 6 GC drzi cenu ko polovnjak ko da je Porsche a ne BMW

Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 09:47
od milosg
Sad videh ovde:
http://www.businessinsider.com/bmws-7-s ... 015-6?op=1
da piše za ključ:
"To ensure the key remains functional in case the screen runs the battery down, BMW has installed two separate battery sources — one for the buttons, one for the screen."
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 20:38
od Geza
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 20:59
od Ivan
Blago sam razocaran, toliku su revoluciju najavljivali i pravili hype na silu, ako zanemarimo fensi kljuc ovo kao da je samo restajling, motori svi stari.
Inace kada su u x5 mrcinu ubacili 2.0d biturbo ne vidim zasto nisu i u 7icu, islo bi to pristojno, negde oko niskih 7s do stotke.
Послато са GT-N7100
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 21:31
od Ji 4Tze
Koliko međuosovinsko ima ovo čudo, 3,5m?
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 22:20
od Ralee
Ivan napisao: Inace kada su u x5 mrcinu ubacili 2.0d biturbo ne vidim zasto nisu i u 7icu, islo bi to pristojno, negde oko niskih 7s do stotke.
Послато са GT-N7100
To je takva glupost da ne kazem srpska posla, staviti u auto koji predstavlja ekskluzivu, statusni simobl i sam vrh ponude jednog proizvodjaca. Razumem ja downsizing, ekologiju uz istu ili bar pribliznu snagu, ali sto ne ide - ne ide.
Inace meni se ovo bas svidja, samo taj volan pff...
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 22:24
od Ivan
Do pre par godina su SUV sa 3.0 dizelima isli oko 9-10s, ovaj sa 2.0 biturbom ide 8.2s, vise nego pristojno.
Послато са GT-N7100
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 22:37
od Ralee
Naravno, nije to losa stvar sto se performansi tice, ali je meni neprirodno da auto koji je pojava i vredi 100k pokrece 2.0. Mislim koliko kupaca serije 7 koji godisnje zaradjuju jedan takav, se odluci na najmanji motor jer ne mogu da prebace na 3.0d. Druga je prica kad su jeftiniji automobili u pitanju pa neko uzme benzinca sa vise opreme, jer je isti takav dizel u staru par hiljada skuplji.
Nego kad za koju godinu dodju polovnjaci u srb pa svi budu vozili povoljno x5 2.0 ili ML 2.2 milina.

Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 22:41
od Ivan
Kao sto smo dosad imali priliku videti x puta vecini kupaca takvih automobila je bitna samo pojava, a motor da je sto manji i da sto manne trosi.
Verujem da ima takvih i na zapadu, idealan za flotnu prodaju, taksije itd.
Pa kada moze s klasa 2.2cdi sa 204ks, zasto ne i 2.0d sa 218ks
Послато са GT-N7100
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 12 Jun 2015, 23:01
od goblin
Sa jedne strane, bogati ljudi koji kupuju ovakva kola itekako gledaju na sve troskove. Da nije tako svi bi furali V8 benzince i razmisljali "Sta nas boli tuki, kad imamo da iskesiramo +100.000eur i zaradjujemo +10.000eur. boli nas uvo ocemo li potrositi nesto vise love za benzin..."
Tako da ekonomicnost u svakom pogledu itekako ima prodju cak i u ovim klasama. Itekako se kupci ovakvih auta raspituju i o potrosnji, i o cenama odrzavanja, i racunaju koliko ce izgubiti na postprodaji....
Ta prica da se ne gleda na ekonomcnost moze proci iskljucivo kod Rolsa i Bentleya ili nekih sprotskih klasa.
Sa druge strane, apsolutno se slazem da 2.0 nema sta da trazi u ovoj klasi i ovakvom autu. Pa sve da mu zbudze neki ultra moderni 2.0 Tri-Turbo + Hibrid sa 400KS, jednostavno ne ide.
Ovaj auto je cak na granici smisla i sa osnovnim 3.0d motorom, ali moze da prodje.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 13 Jun 2015, 01:50
od nmaric1993
To kazes zato sto je generalno usvojeno misljenje sto veci motor, to brze ubrzava,veca krajnja brzina itd, a zna se da nema veze. Pa sta onda treba da ubace neki stari 4.0 sa 200 ks, i ljudi ce da ga kupuju samo zato sto je 4.0,pored nekog ultra modernog 2.0 sa 400 ks?
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 13 Jun 2015, 03:19
od Ivan
Kubikaza motora je maltene nebitna ako razvija dovoljnu snagu, jedino sto veci motori uglavnom imaju vise cilindara pa je kultura rada veca, a pravili su ranije 2.0 l6 i 3.0 v8.
Imamo a7 i a8 2.0tsi, s klasu i ml 2.2cdi, x5 2.0d itd. Cak se i jaguar xj za americko trziste nudi sa 2.0t.
Послато са GT-N7100
Re: BMW 7 (G11) 2016
Poslato: 13 Jun 2015, 04:16
od Xepoj87
Ivan napisao:
Pa kada moze s klasa 2.2cdi sa 204ks, zasto ne i 2.0d sa 218ks
Послато са GT-N7100
S klasa ima 2.2 dizel samo u hibrid verziji sa 231ks i ide 7.6s do 100.
Sta znam, koliko god oni izvlacili performanse, zvuk, nacin rada i generalna prefinjenost r4 motora nisu na nivou S segmenta.
Sent from my Sony