
Barem na ovom nerestilizovanom... Mozda su na ovom za 2011-u promenili...
No,nebitno,valjda znas da ides napred ili nazad

Meni je najgore sto moras da gledas u ekran dok to radis

Oba automobila su dobra ali ja takodje imam iskustva sa obe firme i samo zbog ovoga bih izabrao bmw. U danasnje vreme velike su sanse da ces imati neke radove u garantnom roku i sad zamisli da moras da se smaras sa onim neljubaznim seljacinama u porscheu ili da ides u bmw gde je totalno druga prica.Texonja napisao: Problem tog auta je sto ga ne radi Delta Motors, nego Porsche Srbija. Ja se cudim svaki put koliko su ti ljudi u BMW-u ljubazni i koliko imaju zivaca za kupce. Prosto pomislim da nisam u Srbiji, za razliku od Porsche-a gde imam osecaj da sam u Iraku.
15 cm je jos dobro, mislim da vecina pisti jednolicno vec na 30. Meni je ekran nekako mnogo prakticniji kada se vozi unazad + gledanje u retrovizore. Zvucni signali ponekad mogu da zvuce i zbunjujuce, barem meni. Jedino kazem ova horizontalna varijanta kod BMW-a mi se bas ne svidja.ftj napisao:Sto moras da gledas u ekran kad senzori piste? Veci je problem sto piste neisprekidano vec na 15 cm pa onda i nisu od neke velike koristi.
Moj Golf ima naknadno ugradjivane senzore i bas tako se ponasa, tj pisti jednolicno na 30-tak cm.dragvorl napisao: 15 cm je jos dobro, mislim da vecina pisti jednolicno vec na 30. Meni je ekran nekako mnogo prakticniji kada se vozi unazad + gledanje u retrovizore. Zvucni signali ponekad mogu da zvuce i zbunjujuce, barem meni. Jedino kazem ova horizontalna varijanta kod BMW-a mi se bas ne svidja.
I ja sam to mislio, ali neki dan sam se uverio da nije tako. Ne secam se vec koji je auto bio, fabricki sistem naravno, i bas sam probavao, mislim da je oko 15 cm bilo, uglavnom svakako manje od 30.Xepoj87 napisao:Svakom pisti jednolicno na 30cm...
swemir napisao:crnkinja pisti samo na preko 30