Stranica 17 od 28

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 22:41
od Ji 4Tze
motor ima 14:1 kompresiju i direktno ubrizgavanje, nema šta puno da lažu, ako su rešili detonacije.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 22:49
od perfiko
Prema Honest John-u stvarna potrošnja ovih motora je cca 15 % veća od deklarisane.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 23:01
od dragvorl
Ji 4Tze napisao:motor ima 14:1 kompresiju i direktno ubrizgavanje, nema šta puno da lažu, ako su rešili detonacije.
Moze da se napravi i 18:1 kompresija ukoliko se koristi odgovarajuce gorivo, ali pitanje je da li to ima neke svrhe sem teoretske. Tako i ova kompresija je pitanje koliko je iskoristljiva u realnosti. Kad moderni Ferrari motori sa direktnim ubrizgavanjem i isforsiranoscu imaju 12,5:1 kompresiju...Necu nista da tvrdim, ali mislim da ima tu par pitanja oko realne upotrebljivosti te kompresije kod Mazde. No, videcemo uskoro kako ce se formirati potrosnja u realnim uslovima.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 23:07
od cozmo
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Ovo je maltene i manje od 1.6 atmo motora ili tu negde. Pa jedna Astra H 1.6 ili Cruze 1.6 trose vise.

Kompresija je nebitna ako je sve reseno kako treba (jeste li joj videli klipove?)

Auris 1.6 ima 11,5:1 kompresiju naprimer...

Sumnjam da bi Mazda rizikovala.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 23:23
od Delija
Nadam se da nema problema sa nasim gorivom koje po pravilu ima nizu oktansku vrednost od propisane... :glavomuzid:

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 23:25
od nidza
Odakle mu dovoljno vazduha? Atmosferac može da obezbedi dovoljno vazduha samo obrtajima, a obrtaji dižu potrošnju. Jedino ako im taj KERS nešto pomaže - da li ga svi modeli imaju i kako je implementiran?

Da je neka manja karoserija, ali za SUV mi je mnogo teško da poverujem.

Tapatalk

Re: Mazda CX-5

Poslato: 11 Apr 2013, 23:35
od dragvorl
Delija napisao:Nadam se da nema problema sa nasim gorivom koje po pravilu ima nizu oktansku vrednost od propisane... :glavomuzid:
Nije to neki problem, stavi mu kasnije paljenje, ali onda ima i manju snagu.

Ovde je kratko i jasno objasnjeno kako postize toliku kompresiju.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 12 Apr 2013, 08:53
od Delija
Kod juga se kasnije paljenje podesava srafcigerom / kljucem, a kod iole neceg modernijeg to radi ECU, tako da nije cudno da svi komentarisu da kad sipaju neko normalno gorivo u nekoj normalnoj drzavi auto "prodise". Jedino, ne oseti svaki auto to u istoj meri.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 12 Apr 2013, 09:12
od Laki021
Ji 4Tze napisao:motor ima 14:1 kompresiju i direktno ubrizgavanje, nema šta puno da lažu, ako su rešili detonacije.

Kako sta ima da lazu, pa svi lazu. Ako trosi 10 oni ce reci 8, ako trosi 3 oni ce reci 2... Jednsotavno je nacin merenja pogresan ili se proizvodjaci posebno spreme i podese automobile tako da na testu trose manje (tj optimizuju ponasanje motora za potrebe testa)...

Re: Mazda CX-5

Poslato: 12 Apr 2013, 09:46
od dragvorl
Delija napisao:Kod juga se kasnije paljenje podesava srafcigerom / kljucem, a kod iole neceg modernijeg to radi ECU, tako da nije cudno da svi komentarisu da kad sipaju neko normalno gorivo u nekoj normalnoj drzavi auto "prodise". Jedino, ne oseti svaki auto to u istoj meri.
Ne znam apopo cega ovo sa Jugom, pa naravno da na Mazdi podesava ecu. Kada senzor primeti da dolazi do detonacije podesava se paljenje na kasnije da se izbegne detonacija zbog losijeg goriva.

Re: Mazda CX-5

Poslato: 21 Jul 2013, 10:10
od jocas
TopSpeed test : Toyota RAV4 vs Mazda CX5

http://www.topspeed.rs/index.php?option ... 32:rotator

Re: Mazda CX-5

Poslato: 22 Jul 2013, 15:14
od cozmo
Utisci sa nacionalneklase:

"Potrošnja frapantno niska, a motor neobično elastičan. Trećom vuče uzbrdo sa lakoćom i na 1500 obrtaja. Daleko je od rakete, ali mi subjektivno imam osećaj kao da je ili pod haubom nešto umereno jače ili da je ovaj auto mnogo lakši nego što gabariti govore. Ovi iz Beograda ce znati o cemu pricam, ali to je najbolji nacin da opisem elastiku. Ukljucenje na autoput ka Nisu od Kvantasa, ali ono iz pravca NS sto ide polukruzno - treca brzina 1500 obrtaja idem oko 40/50 i lagano dodavanje gasa - auto lepo ubrzava sa 2+2 u kolima i krcatim gepekom. Ista prica od Milosevog Konaka ka Zvezdi - trecom lepo vuce i na jako malim brzinama, u drugu mora da se usalta bas kad stignes na 20."

"Evo sad sam se vratio iz Pančeva, pa je prosek pao na 7,5l posle ukupno 100km koje sam prešao. Na pančevcu 80kmč u šestoj pokazuje ravno 5l, dok na 65-70 pokazuje 4,5l."

"Da se vratim na temu. CX5 na 130 troši 7,7 što znači da je nešto ekonomičniji od Đulijete 1.4T, a poprilično od Astre 1.6T. Na 140 pokazuje 8,2 što je opako dobar rezultat. Auto je prilično tih na tih 130-140, tako da ni po tom pitanju nema zamerki."

"Nema onog eksplozivnog ubrzanja koje bi možda neko očekivao od 2.0, ali sa druge strane tasa stoji baš solidno niska potrošnja. Evo sinoć je prijatelj koji vozi Kaškai 2.0 probao auto i reče da je njegov prosek 10-11l dok je meni prosek na 200km 8l sa sve merenjem."*

"Elem, vraćen auto sa 370km više na cajgeru sa prosekom od 8,2l ukupno. Motor voli tečnu vožnju i to nagrađuje, što znači da "siledžije pedala" ipak moraju da kupe dizela ako planiraju da nastave po starom. Ja sam impresioniran štedljivošću motora, a to se ne dešava često, pogotovu imajući u vidu da je ovo benzinac."

*merenjem performansi

Re: Mazda CX-5

Poslato: 22 Jul 2013, 20:46
od Misha

Re: Mazda CX-5

Poslato: 22 Jul 2013, 21:12
od nuk
Ja izgleda imama komsu iz Grand-a NS jer se na svakih par dana smenjuju CX5 i nova 6ica karavan koja je totalna perverzija

Re: Mazda CX-5

Poslato: 22 Jul 2013, 21:31
od Delija
Huh, da mozete da birate - Mazda 6 ili CX-5? :)