Stranica 17 od 76
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 22 Nov 2023, 19:52
od mironiko
@DukeNS
Zapravo, nisam ih ono baš ozbiljno razmatrao, pošto me pouzdanost brine, ali ne mogu reći da ih nisam pogledao. Međutim, tu su se nekako samoeliminisali brzo.
MG nema 4x4 model, kao ni Chery, a Geely ima skuplju verziju Atlas Pro modela (30k), ali on ima gepek manji od S-Crossa, a i potrošnja je užasna (svi testovi su na desetak litara u proseku, neki i više). Pritom, iskreno, sa Kiom (recimo) dobijem nešto manje opreme za 3k razlike, ali mnogo sigurniju varijantu, bolju potrošnju, jači motor, veći auto...
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 22 Nov 2023, 20:01
od pedja
Kinezi koriste soptstvene motore?
TapaT
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 22 Nov 2023, 20:08
od Saša
Jel ti baš zaista treba taj 4x4 pogon? Za par odlazaka godišnje u Bosnu? 98% vremena ti to ovde u Novom Sadu i okolini ne treba, to ti mogu garantovati, pa čak ni meni koji svaki vikend imam maltene blagi offroad... A bez njega ti se na drugu stranu otvara puno drugih opcija, plus ni ušteda nije zanemariva.

Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 22 Nov 2023, 20:58
od shandu90
Ja npr. tu klasu vozila ne bi razmatrao bez 4x4. Kad mu je vec takva namena all in one, onda ocekujem i da me opravda svoju klasu (na neki nacin).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 22 Nov 2023, 21:00
od carov2
DukeNS napisao:[mention]mironiko[/mention] , iskočio mi je jedan test na YT i sad nešto razmišljam... Ne znam da li je ovde bilo pomena i da li si voljan da gledaš malo egzotičnije i šire, ali me zanima da li bi probao nekog od novih Kineza? Možda bi cenovno mogli da ti budu interesantni, puni su opreme, a po testovima deluje da nisu uopšte ni loši...
Jedan test, a...a čiji?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 22 Nov 2023, 21:23
od milekmilek
shandu90 napisao:Ja npr. tu klasu vozila ne bi razmatrao bez 4x4. Kad mu je vec takva namena all in one, onda ocekujem i da me opravda svoju klasu (na neki nacin).
Sent from my iPhone using Tapatalk
+1
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 22 Nov 2023, 21:27
od mironiko
Saša napisao:Jel ti baš zaista treba taj 4x4 pogon? Za par odlazaka godišnje u Bosnu? 98% vremena ti to ovde u Novom Sadu i okolini ne treba, to ti mogu garantovati, pa čak ni meni koji svaki vikend imam maltene blagi offroad... A bez njega ti se na drugu stranu otvara puno drugih opcija, plus ni ušteda nije zanemariva.

Upravo tako sam razmišljao prošli put (kupujući Suzuki S-Cross) i nekoliko puta se pokajao u međuvremenu. Ovaj put ne bih to isto onda da uradim.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 22 Nov 2023, 22:55
od pedalaš
Koji tačno paket opreme Sportage-a "gadjate"?
Uz 180 ks DCT sa AWD ?
Razumeh da je oko 33 hiljade ?
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 22 Nov 2023, 23:00
od mironiko
Da, 4x4 modeli isključivo idu sa DCT menjačem i jačim motorom od 180ks. Paket se zove LX Fresh, ili samo Fresh. To je valjda 3. od 5, mada su nedavno uveli i Fresh+, koji ispravlja par gluposti Fresh paketa (tipa, nema keyless entry), ali on ne ide sa 4x4 pogonom.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 22 Nov 2023, 23:04
od trojanac
Nekad su im to paketi skroz nelogični. Ali to je borba fabrike i uvoznika, na teret kupaca.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 23 Nov 2023, 00:11
od Heinz
pedja napisao: 22 Nov 2023, 20:01
Kinezi koriste soptstvene motore?
Atlas da, pitao sam.
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 23 Nov 2023, 04:14
od Branya
Samo da ne dodje do zabune Awd ne 4x4.
Sent from my SM-G998W using Tapatalk
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 23 Nov 2023, 09:04
od Dzona
Ja sam vozio novi Qaswai novi i Tucson na rentu u relativno kratkom periodu u NL.
Oba su bili u višim paketima opreme sa panoramom.
Hyundai mi se lepše vozio po Holandskim putevima, ali je QQ primetno udobniji (ne znam koji bi bio bolji za Srb) i deluje mi bolje izolovan. Takođe, iznenađujuće, QQ mi se mnogo više svideo u enterijeru napred. Baš mi je legao enterijer i kvalitet istog, dosta bolji od prethodnih modela (imam XTrail prethodne generacije).
Hyundai možda ima više prostora pozadi, ali ja sam bio sam pa nemam iskustva putnika sa zadnje klupe.
Ne znam, ja ne bih znao šta bih izabrao od ta dva recimo - možda Qashqai-a jer se nekako opuštenije vozi i sistemi asistencije baš lepo rade i nisu (pre)agresivni. Kod Hyu me nerviralo što svako malo nešto pišti (ali se verovatno da iskonfigurisati)
E da, qashqai ima manji gepek, ali ne značajno (primetio sam po mom 'referentnom' koferu

)
Takođe sam vozio Kugu i on mi je onako, ostavio bled utisak, jer mi je dosta izbacivao (po kiši) pre-Collision warning i baš me nervirao jer je iznenadno kočio kada nikog ispred nije bilo. Inače nije loš autić, ako ti je okej njegov enterijer (meni je nekako 'vašarski')
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 23 Nov 2023, 09:44
od pedalaš
pedja napisao: 22 Nov 2023, 20:01
Kinezi koriste soptstvene motore?
TapaT
Za Chery motore radi njihova firma Acteco. A na sajtu Acteca možeš da vidiš koliko motora imaju (mozak da ti stane), pa za Tiggo 8 (za razne podvarijante "osmice") imaš ne samo 1,5T i 1,6T, već i 2.0 T, kao i hibride. A imaš i AWD modele Tiggo 8. To što se kod nas uvoze samo kao FWD i samo sa 1,6T, i sa malo progušenim motorom (273, umesto 290 Nm, kakva oznaka ( "290T" ) postoji na kolima na zadnjoj haubi) to je drugi par rukava. A taj 1,6T ide kao zmaj i onaj DCT menjač radi super. Ništa lošije nego DCT kod aktuelnih verzija BMW-a sa DCT, što je i logično, jer je isti dobavljač DCT-a.
Re: SUV srednje velicine - razmisljanje unapred
Poslato: 23 Nov 2023, 10:02
od pedalaš
Dzona napisao: 23 Nov 2023, 09:04
Ja sam vozio novi Qaswai novi i Tucson na rentu u relativno kratkom periodu u NL.
Oba su bili u višim paketima opreme sa panoramom.
Hyundai mi se lepše vozio po Holandskim putevima, ali je QQ primetno udobniji (ne znam koji bi bio bolji za Srb) i deluje mi bolje izolovan. Takođe, iznenađujuće, QQ mi se mnogo više svideo u enterijeru napred. Baš mi je legao enterijer i kvalitet istog, dosta bolji od prethodnih modela (imam XTrail prethodne generacije).
Hyundai možda ima više prostora pozadi, ali ja sam bio sam pa nemam iskustva putnika sa zadnje klupe.
Ne znam, ja ne bih znao šta bih izabrao od ta dva recimo - možda Qashqai-a jer se nekako opuštenije vozi i sistemi asistencije baš lepo rade i nisu (pre)agresivni. Kod Hyu me nerviralo što svako malo nešto pišti (ali se verovatno da iskonfigurisati)
E da, qashqai ima manji gepek, ali ne značajno (primetio sam po mom 'referentnom' koferu

)
Takođe sam vozio Kugu i on mi je onako, ostavio bled utisak, jer mi je dosta izbacivao (po kiši) pre-Collision warning i baš me nervirao jer je iznenadno kočio kada nikog ispred nije bilo. Inače nije loš autić, ako ti je okej njegov enterijer (meni je nekako 'vašarski')
Kada bi trebalo da biram ZA ISTE ili SLIČNE PARE izmedju QQ i Tucsona ili Sportage-a (a da su to AWD i AT verzije ), mislim da bih izabrao QQ, mada bi za iste ili slične pare QQ verovatno bio sa manje ks i sa CVT. A to bih uradio zato jer je QQ već u 3. paketu opreme moguće opciono dobiti sa ACC ( a 4. i 5. paket to imaju kao standard), a to je ipak klasa vozila za koju se podrazumeva da se koristi i za duža putovanja (a ne isključivo za gradsku vožnju). Život je samo jedan i valja ga čuvati, svoj život, život članova svoje porodice, a i svih oko vas, a ako za iste pare može da se kupi sa više naprednih sistema, izabrao bih to, pa makar se vozio u teskobnijim kolima. Pri čemu uopšte ne mislim da je QQ tesan.
Gore je bio pomenut i Karoq TDI 150 DSG AWD za oko 35 hiljada. A ovo iznad je razlog zašto njega ne bih uzeo iako je po svemu ostalom odlična ponuda. Da ima ACC i sistem za aktivno pozcioniranje, bez dileme bih rekao da je on tu najbolja ponuda, iako je najstariji model, pri čemu ni Ambition paket opreme nije nešto što će vas raspametiti svojoj pojavom.
Imam veoma dobrog drugara, koji je imao oktaviju prethodne generacije, a sa njom saobraćajku na auto putu u Madjarskoj, jer je zaspao. Jedva živ ostao. On i putnici. Kada je nedavno kupovao novu, rekoa sam mu da naruči opcioni "Putni asistent" ("Travel Assist"), i to najskupkju verziju (bila su tada mislim tri seta opcionala sličnog naziva, raznog sadržaja), koji opcional integriše sve napredne sisteme asistencije (koji škoda kao ni VW ne želi da stavlja kao standardni deo opreme). Nije hteo. Onda sam mu rekao da naruči, a da ću ja da mu platim vrednost tog opcionala. I kada je ta škoda stigla, a on video šta ti sistemi u praksi znače (kada "opali" negde na daleki put), bio je prezadovoljan.
Za mene, danas kupiti nova kola te klase, a uzeti ih bez svih tih sistema, to je "greh". Klima može da bude i manuelna, farovi halogeni, felne čelične, ali, na tome ne treba štedeti.