Stranica 163 od 522

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 17:04
od methane.master
Da. Hoćemo da nadmašimo JuVe komerc. :kezo:

Sent using Tapatalk

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 17:13
od Heinz
Ovo je ozbiljna priča, sa ozbiljnim igračima.

TT

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 17:17
od methane.master
Kojim?

Sent using Tapatalk

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 17:29
od Heinz
Ne mogu sada da nađem :-(

TT

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 20:38
od branja
A zamislite tek onaj Djilasov laki metro iznad bulevara revolucije i jos neke slicne stvarcice. Ne zna se ko je veca lujka. Pa onda kad je Bogdanovic radio Nemanjinu godinu dana ili koliko vec, pa je odmah posle pustanja u rad izleteo tramvaj posto su predvideli da sine budu za nove tramvaje, za spance i tako te gluposti.

Poslato sa Lumia 925

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 20:47
od ftj
Nemanjina je jedina dobra rekonstrukcija uradjena u zadnjih 20 godina. Radila je francuska firma koja je nakon tog posla i kasnjenja s placanjem zatvorila svoje predstavnistvo ovde kad su videli s kim imaju posla.

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 20:51
od Grujic
Ima i Nemanjina svojih mana, a bilo je i onda nešto čupavo oko puštanja tramvaja koje je kasnilo, ali da, generalno je dobra

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 21:05
od Cp6uH
Ograničenje brzine za tramvaje od 20km na sat je jedini propust

M9

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 21:08
od ftj
Sigurno da ima al obratite paznju na asfalt, nema nijedna rupa a uradjeno je pre skoro 10 godina(osim mozda u nekom delu oko sina). Kolko se secam u pitanju je liveni asfalt.

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 21:28
od Grujic
Pregib šina nije baš najsrećnije urađen, mada vrlo moguće da je nezahvalno mesto, ali i taj pregib nije mrdnuo što kažeš :)

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 21:45
od nuk
Pregib jeste sporan ali je činjenica da je od prvog pa do dana današnjeg ostao isti :)
Sporne su bile šine, stavljene su neke šine po opet, nekim standardima koji se nisu slagali sa našim tramvajima, koliko se sećam pa su naknadno morali da ih bruse, bukvalno ručno opet, koliko se sećam onih slika kako Bogdanović obilazi radove koji dan nakon postavljenog roka a majstori sa brusilicama bleje u pozadini.
Čini mi se da se prilikom poručivanja "španaca" pominjalo da je fabrika morala da menja raspon gazišta ili kako se već kaže, da bi mogli da se koriste na našim šinama koje su po nekim starim standardima i upravo to je bio problem sa Nemanjinom

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 22:12
od Grujic
Pa to i kazem, pregib nije mrdnuo :)
To neste bilo, secam se brusenja, al je kruzila prica da su malo zeznuli pozicije sina i da je postojala mogucnost cesanja pa su dodatno merili i proracunavali da li moze tako pa je ipak ispalo da moze. Cak mislim da su bila dva sudara tramvaja, jedan dole kod zeleznicke al to ne znam kako je bilo, da li je bilo nepostovanje semafora a mislim da je bas bilo cesanje neko na uglu Nemanjina/Resavska pre par godina ili sam to pomesao?

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 22:22
od ftj
U bulevaru je to bilo.

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 22:25
od nuk
Prvo češanje je bilo neposredno po puštanju Nemanjine, dole na uglu sa Karađorđevom a to drugo je bilo na uglu Resavske i Bulevara, definitivno dva španca ne mogu da se mimoiđu na skretanju zbog širine, zato pominju nepoštovanje prvenstva prolaza, verovatno neki interni akt :)
Što se brušenja tiče, mrzi me da guglam, sećam se da je sporna bila širina useka same šine, točak španca nije mogao da uđe, malo je falilo :D

Re: Beograd

Poslato: 15 Avg 2015, 22:48
od Grujic
ftj napisao:U bulevaru je to bilo.
Ne, tamo je zeleni skretao na okretnicu na Tas i direkt udario u bok zadnjeg dela Spanca.

Nuk, isli su duz sina sa nekim kao cirkularom i deljali :)