Stranica 1631 od 4579

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 09:51
od maniaxxx
Ivan napisao:Koji oksimoron :D

Послато са GT-N7100
U SLO je praznik :kezo:

dragan napisao:taj golf ima podosta preko 200ks i 400nm onda :kezo:
ili vozis na 14icama :kezo:
170 konja i blizu 400nm....pa kažem ja da su brojke prenizke....moramo opet da radimo merenja nema druge :twisted:

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 12:24
od methane.master
Radar kod IMT, preko puta Eko pumpe, ka Zemunu.

Sent using Tapatalk

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 12:27
od nidza
I pre sam ih viđao tamo. Ne znam kog mog stoje, nit je opasno, niti ljudi jure (do 70 plafon). Pešaci prelaze na pešačkom, postoje semafori...

Budu nekad u oba smera istovremeno, laganica kroz T. Bunar i Vojviđansku. Kad je u sinhronizaciji sa 60 može da se prođe sve, eventualno se stane kod krivine blizu železničke stanice.

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 12:51
od Nikolaa
ja bas volim u zemunskoj ulici(to je taj deo izmedju vojvodjanske i tosinog bunara :D) da se zaletim, a zbog zaleta obicno i uhvatim i onaj semafor na suzenju :D

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 13:33
od dragan
maniaxxx napisao:
170 konja i blizu 400nm....pa kažem ja da su brojke prenizke....moramo opet da radimo merenja nema druge :twisted:
to ti je brze od gtd-a i to mnogo. gtd dsg 60-120 min radi za tipa 7,5s sa sve drugom i trecom brzinom...
samo trecom je realnije preko 8s...

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 13:38
od Xepoj87
Kako 60 drugom, to nema poente na dizelu, idealno bi mu bilo treca i cetvrta.

Sent from my Sony

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 13:44
od nikaragva
Sasvim sigurno zavisi od menjača najviše.
Npr. na mom se lagodno trećom može voziti od 40. Nikad nisam pogledao gde tačno kazaljka stoji na kraju treće, niti sam nešto često dotle išao, ali je sigurno nege oko 120. Što je opet malo manje, jer cajger uvek pokazuje više. I nisam siguran da može da dobaci pravih 120, možda.
Tako da bi od 60 do 120 mogao komotno u trećoj. Ali ako hoćeš rezultat, onda ipak moraš krenuti drugom.

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 13:45
od ftj
na 60 je verovatno na 3000 rpm sto znaci da ima bar jos 700-800 korisnih obrtaja a dsg je to pa mu promena brzine nece oduzeti vreme. Ne znam tacno kakvi su prenosni odnosi i dokle ima smisla vrteti danasnje cr tdieve al verujem da je to to.

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 13:46
od nikaragva
Pa ima smisla vrteti do maksimalne snage. Čim krene preko šaltaš. Ne znam gde je njemu max snaga.

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 13:47
od dragan
bas to, zato i kazem minimalno medjuubrzanje sa dsg, jer ce on na kickdown na 60 sigurno vratiti u drugu. ne znam koliko ide druga kod gtd ali bih smeo u nesto sitno da se opkladim da ide bar do 90... taj motor se i vrti malo vise od standardnih tdi, hence the horsepower...

edit - ubacise se dva posta, u istom smislu. ftj je rekao poentu, samo sto ce sigurno ici jos par stotina rpm preko max snage, jer ce po saltanju biti na vecoj snazi sto kasnije prebaci... mislim da je max snaga na 4400rpm, a blokada na 5k, tako mi nesto ostalo u glavi. ja bih tu za max ubrzanje sa saltanjima vrtio bar do 4700...izgleda kao smaranje motora, ali se posle dobije vise snage posle saltanja jer kupis sebi jos koju stotinu rpm...

Edit 2 - na 4200rpm je max power kod g6gtd, sad sam pogledao...

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 13:57
od Markoni
Druga tesko preko 70 na GTDu i to kad se razvrti do kraja. Trecom je verovatno najoptimalnije krenuti sa njim sa 60 kmh.

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 13:59
od nikaragva
Najoptimalnije ne postoji :)

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 13:59
od Ivan
Ako je meni sa slicnim nm i malo vise ks ispod 6s, zasto je cudno 6.5s kod njega, bas cu probati i sa superbom da vidim.

Послато са GT-N7100

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 14:00
od Markoni
nikaragva napisao:Najoptimalnije ne postoji :)
Pardon, optimalno :D :masem:

Re: Dobro veče

Poslato: 27 Apr 2015, 14:39
od maniaxxx
ftj napisao:na 60 je verovatno na 3000 rpm sto znaci da ima bar jos 700-800 korisnih obrtaja a dsg je to pa mu promena brzine nece oduzeti vreme. Ne znam tacno kakvi su prenosni odnosi i dokle ima smisla vrteti danasnje cr tdieve al verujem da je to to.

Evo opet su bila merenja.

Da razčistimo za početak, to nije GTD golf, več TDI od 110 konja i nešto tuninga :mrgreen: i ima samo 5 brzina, koje su dugačke kao ponedeljak :mrgreen: . 60 u trečoj je nešto izpod 2000 obrtaja ( Znači još ne povuče maximalno), 120 je malo izpod 4000 obrtaja.

Rezultati: 60-120 u trečoj, više merenja...od 6.4 do 6-6 sekunda, znači prosek negde oko 6,5 uzmimo.
130-200 u petoj, oko 17 sekundi ( tu bi sa šaltanjem u četvrtu bilo brže).

Merenje sa 2 osobe u avtu i pola rezervoara ako je nekome bitno.

To je to za danas :mrgreen: