
Dobro veče
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Dobro veče
Offujete u offtopic temi, pravite Trojketu posao 

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Samo da iskopam snimke, hoces da pogledam za oba auta? Tj. Jel hoces bas 130-200 da gledam ili 100-200?
P.s. pa u koju temu da se preselimo? 0o
Послато са GT-N7100
P.s. pa u koju temu da se preselimo? 0o
Послато са GT-N7100
Re: Dobro veče
130-200 ako imaš, ja sam izmerio 17 sekundi, ali to je bio samo jedan, ne baš optimalan pokušaj..mislim da mogu još koju sek da skinem, samo je teško i nači mesto za nešto takvo, ipak je gužva na AP
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Dobro veče
Ma zezam seIvan napisao:Samo da iskopam snimke, hoces da pogledam za oba auta? Tj. Jel hoces bas 130-200 da gledam ili 100-200?
P.s. pa u koju temu da se preselimo? 0o
Послато са GT-N7100

- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Čiji je veći.Ivan napisao:
P.s. pa u koju temu da se preselimo? 0o
Posetite www.garaza.rs !
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Maniax imas li ti snimak ili kako ste to merili, to je bas brzo, ja sam u tom rangu, a provereno sam brzi od gtda u svim uslovima. 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
- TheWickerMan
- Postovi: 11201
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Dobro veče
Da malo i ja offujem.
Danas mi dva puta crkne senzor pritiska goriva na HDIju
umesto u Banjaluci, spavanje u Bijeljini pa ujutru da poranim ljudski 
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Danas mi dva puta crkne senzor pritiska goriva na HDIju


Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7507
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Dobro veče
Fora je sto je mereno iz zaleta, a ne 60 konstantno pa gas do 120. Tu se dobija bar 2s.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Mozda na nekim poluispravnim ragama, nema teorije da turbo laguje toliko dugo, da si rekao 0.5s pa i ajde.
Takodje je iz zaleta kako kazes preciznije uhvatiti kada se kazaljka poklopi sa 60 i sa 120 nego da lovis frejm po frejm kada pocinje da se odvaja.
Pritom su sva merenja koja spominjemo iz zaleta, gtd, gti, r, clio...
Послато са GT-N7100
Takodje je iz zaleta kako kazes preciznije uhvatiti kada se kazaljka poklopi sa 60 i sa 120 nego da lovis frejm po frejm kada pocinje da se odvaja.
Pritom su sva merenja koja spominjemo iz zaleta, gtd, gti, r, clio...
Послато са GT-N7100
Re: Dobro veče
Jbt je l' moguce da cete da ga merite po klipovima
Ubrzanje koje Dragan spominje je mereno sigutno GPSom, vi gledate na brzinomer, greska moze da bude i vise od sekunde tako da nije za uporedjivanje. GP ide pakleno, nema tu price, otrsio bi gotovo sve serijske hothatch-eve siguran sam, a i vecinu cipovanih (St1).

- dag81
- Postovi: 7507
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Dobro veče
@Ivane, pa mene si "terao" da merim sa konstantnog gasa.
Snimi sa konstantnog gasa pa postavi. 1.5-2s sigurno vise. Moze u Pizzu sa Colom.
P.S. ali ne nizbrdo.
Snimi sa konstantnog gasa pa postavi. 1.5-2s sigurno vise. Moze u Pizzu sa Colom.

P.S. ali ne nizbrdo.
Re: Dobro veče
Markoni bas zato sam okacio i klip sa gtd. Po njemu je oko 7s sa saltanjima ili kako kaze iz zaleta, mada i ja ne verujem da je bitna razlika... Razlika od sekund ipo u jednoj brzini je bas ogromna...
Pri tome je tezina na strani golfa. 123d je slicne tezine po podacima kao i superb i 159ka, a min medjuubrzanje je tipa 7s, a kod ova dva sa 170ks 8-9s.
Sve to ide naravno ako se slazemo da ce auto brze ubrzati 60-120 u dve brzine u visim obrtajima nego u jednoj u kojoj povlaci sa pola obrtaja max snage... Ako ne, onda nista
Koliko mora biti duzi prenos kod gp ako je par stotina kg laksi a par desetina ks jači, da bi superb isao isto ili cak malo bolje...
Bice da su tu brzinomeri bas sareni... To nije nista ni novo ni čudno naravno, pa moj na fokusu na fabrickoj dimenziji guma djida celih 5 posto...
Pri tome je tezina na strani golfa. 123d je slicne tezine po podacima kao i superb i 159ka, a min medjuubrzanje je tipa 7s, a kod ova dva sa 170ks 8-9s.
Sve to ide naravno ako se slazemo da ce auto brze ubrzati 60-120 u dve brzine u visim obrtajima nego u jednoj u kojoj povlaci sa pola obrtaja max snage... Ako ne, onda nista

Koliko mora biti duzi prenos kod gp ako je par stotina kg laksi a par desetina ks jači, da bi superb isao isto ili cak malo bolje...
Bice da su tu brzinomeri bas sareni... To nije nista ni novo ni čudno naravno, pa moj na fokusu na fabrickoj dimenziji guma djida celih 5 posto...
Re: Dobro veče
Mora ozbiljan uređaj da se koristi sa GPS prijemom. Telefon ne verujem da osvežava dovoljno često. Zato je bolje klip i kazaljka. Za grešku uzmemo 5% i tu si negde sa najpreciznijim GPS.
Realno je potpuno svejedno da li je 5.5 ili 5.7, zato je snimak sasvim ok.
Edit: dragane, ja sam ubeđen da će moja Alfa najbolje da ubrza u trećoj 60-120, jer treća maltene proklizava na 60, tako da nema svrhe od druge. Četvrta takođe ne treba, jer treća oko 100tke ima sweet spot i drži ga 120.
Tapatalk
Realno je potpuno svejedno da li je 5.5 ili 5.7, zato je snimak sasvim ok.
Edit: dragane, ja sam ubeđen da će moja Alfa najbolje da ubrza u trećoj 60-120, jer treća maltene proklizava na 60, tako da nema svrhe od druge. Četvrta takođe ne treba, jer treća oko 100tke ima sweet spot i drži ga 120.
Tapatalk
Re: Dobro veče
Nidzo, ajde ovako, hoces da ubrzas iz mesta do 120...
Verzija 1 je da ces lepo vrteti sve tri brzine do 4k ili nesto preko da bi u trecoj dohvatio 120...
Verzija 2 je da ces u prvoj saltati ranije, a i u drugoj, ispod 4k rpm, i vec na 60 biti u trecoj i gurati do 120...
Meni cista logika, i svi snimci ubrzavanja i manuelaca i automatika kazu da ces voziti po prvoj varijanti jer je tako ukupno ubrzanje bolje, a i.svako medjuubrzanje... Znaci, tako je bolje i 60-120, nego samo trecom raditi to isto. E sad, ako trecom to radis za 5,5s, koliko li ti onda treba u prvoj verziji. Svakako krace. I onda to uporedis sa onim ubrzanjima merenim istom varijantom saltanjem bar na rpm max snage, kao kod onog gtd sa klipa. I onda Ispada da tvoja 159ka teza od golfa ubrzava sekund ipo, da ne kazem dve sekunde brze nego taj golf, i ona onda treba da ima ko zna koliko ks vise od golfa, koji vec ima 184, i hvata stotku za 7,5s. I ispada da tvoja 159ka ide mnogo mnogo brze od stock 159ke sa 170ks... Tipa 60-120 za 5-5,5s vs 8+s, da uzmemo i razliku izmedju merenja gpsom na testovima i tvog po cajgeru...
Ne kazem nista drugo sem da mi to nije bas logično... E sad, neka bude da ja nisam u pravu, ok, ali bih samo voleo da dodjemo do barem približno logičnog objašnjenja zasto je to tako...
Verzija 1 je da ces lepo vrteti sve tri brzine do 4k ili nesto preko da bi u trecoj dohvatio 120...
Verzija 2 je da ces u prvoj saltati ranije, a i u drugoj, ispod 4k rpm, i vec na 60 biti u trecoj i gurati do 120...
Meni cista logika, i svi snimci ubrzavanja i manuelaca i automatika kazu da ces voziti po prvoj varijanti jer je tako ukupno ubrzanje bolje, a i.svako medjuubrzanje... Znaci, tako je bolje i 60-120, nego samo trecom raditi to isto. E sad, ako trecom to radis za 5,5s, koliko li ti onda treba u prvoj verziji. Svakako krace. I onda to uporedis sa onim ubrzanjima merenim istom varijantom saltanjem bar na rpm max snage, kao kod onog gtd sa klipa. I onda Ispada da tvoja 159ka teza od golfa ubrzava sekund ipo, da ne kazem dve sekunde brze nego taj golf, i ona onda treba da ima ko zna koliko ks vise od golfa, koji vec ima 184, i hvata stotku za 7,5s. I ispada da tvoja 159ka ide mnogo mnogo brze od stock 159ke sa 170ks... Tipa 60-120 za 5-5,5s vs 8+s, da uzmemo i razliku izmedju merenja gpsom na testovima i tvog po cajgeru...
Ne kazem nista drugo sem da mi to nije bas logično... E sad, neka bude da ja nisam u pravu, ok, ali bih samo voleo da dodjemo do barem približno logičnog objašnjenja zasto je to tako...