Stranica 165 od 302
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 19:25
od Day Walker
Pa ono, ako se od toga zaradi za ovakav nov, nemam nista protiv
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 19:34
od Xepoj87
Pa ima vise mogucnosti, ali za vip putnike samo Mercedes dolazi u obzir, u Bmwu se samo deca voze

Meni je i dalje sokantno da 5ica nema panoramu, pa cak i Kia/Hyundai na kojima je G30 baziran, imaju panoramu. Cudi me da i to nisu iskopirali

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 19:47
od Milos
G30 nije Korejanac !!!
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 19:52
od Floyd
BMW iz nekog razloga panoramu stavlja samo na karavane i SUV.
Day Walker napisao:Pa ono, ako se od toga zaradi za ovakav nov, nemam nista protiv
Sent from my iPhone using Tapatalk
U Cirihu može... E i S dominiraju u tom biznisu.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 19:53
od Xepoj87
Milos napisao:G30 nije Korejanac !!!

?????
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 20:02
od starac vujadin
Šibedah je aerodinamički bolji, ne krcka kao što to može da s edešava sa panoramom, čvršća je karoserija sa šibedahom nego sa panoramom jer je manji i nalazi se u okviru krova, a ne na ivici krova. Panorama je veća, jeftinija kao rešenje, može da se napravi i da putnici pozadi uživaju, pa dominira u ponudi u auto industriji.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 20:07
od Kabal
Moze pojasnjenje zasto je panorama jeftinije resenje u odnosu na šibedah?
Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 20:09
od Floyd
Panorama krcka možda ne nekoj baraci sa 150k km. Na novom autu ne krcka... ni na Pežou.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 20:12
od Milos
Krcka panorama na Golf 7 R

Cuje se i sibedah na 6 R kad je ozbiljan minus.
Najbitnija prednost sibedaha u odnosu na panoramu jeste naravno masa i to 30 kila manje.Ja bih uzeo panoramu jer je lepa,ali ko zeli optimalni weight distribution taj treba ne da juri panoramu,nego karbonski krov.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 20:13
od Xepoj87
Kako je to panorama jeftinije resenje? I zasto bi bila cvrsca karoserija, zbog par desetina cm lima?
Ajde kapiram da kod nekih jeftinijih kola hoce da skripi(mada se i to resava), ali kako je to jeftinija?
Vecina zvukova ili problema sa panoramom je do neadekvatnog odrzavanja, jer na svakom servisu se mora raditi ciscenje kanala i podmazivanje gde treba, pa ce potrajati bez problema i 10 godina. Vec posle 200k km, logicno je da treba i nju adekvatno osveziti, kao i vecinu delova na automobilu.
Drugar serviser mi je rekao da je panorama kao i crna boja, prosto zahteva dodatnu brigu i sve bude ok.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 20:15
od shandu90
Ja video f10 m5 aerodrom taxi u Becu
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 20:17
od Milos
Jel imao sibedah ?

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 20:18
od shandu90
Nije

#polupremium
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 20:19
od Milos
Ovaj na ringu ima sibedah,neuki Nemci ne pitaju prave ljude kako najbolje dobiti performanse.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 15 Feb 2017, 20:35
od starac vujadin
Xepoj87 napisao:Kako je to panorama jeftinije resenje? I zasto bi bila cvrsca karoserija, zbog par desetina cm lima?
Ajde kapiram da kod nekih jeftinijih kola hoce da skripi(mada se i to resava), ali kako je to jeftinija?
Vecina zvukova ili problema sa panoramom je do neadekvatnog odrzavanja, jer na svakom servisu se mora raditi ciscenje kanala i podmazivanje gde treba, pa ce potrajati bez problema i 10 godina. Vec posle 200k km, logicno je da treba i nju adekvatno osveziti, kao i vecinu delova na automobilu.
Drugar serviser mi je rekao da je panorama kao i crna boja, prosto zahteva dodatnu brigu i sve bude ok.
Panorama je jeftinija jer njeni elektromotori imaju manje radnji da odrade nego kod šibedaha i te radnje su prostije nego kod šibedaha. Panorama se digne i pokretna površina ide iznad krova. Kod šibedaha jedna deo se povlači nadole, drugi deo se diže malo gore, a cela površina se uvlači u krov što je složenija kretnja i samim tim je skuplja da se to napravi i pošto se radi o uvlaćenju podešavanje mora da bude besprekorno.
Čvršća je struktura krova upravo zbog tih 10-ak cm. To je bitno ne zbog toga što će dinamika autmobila nešto da se pati, nego zbog krckanja koje sam spomenuo.
Naravno da panorama ne mora da krcka, ali je veća mogućnost da će se to desiti nego kod šibedaha, pogotovu kod starijih kola.