Stranica 167 od 252
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 07 Jul 2017, 14:43
				od Velja
				http://www.youtube.com/watch?v=lMVValvsQYA
			 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 09 Jul 2017, 11:46
				od Geza
				
			 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 09 Jul 2017, 14:38
				od aviator
				Lepota za sva vremena.
			 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 16 Jul 2017, 23:53
				od Geza
				
			 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 17 Jul 2017, 21:57
				od bozza1979
				
			 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 18 Jul 2017, 08:51
				od nidza
				
			 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 18 Jul 2017, 13:12
				od Xepoj87
				JEDAN MUŠKI AUTOMOBIL
http://matijaconnoisseur.blogspot.rs/20 ... mobil.html
Stvarno je prelep, pravi stari dobri VW  

 
			 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 18 Jul 2017, 23:53
				od Geza
				
			 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 19 Jul 2017, 08:42
				od snork
				Ah, automobili moje mladosti. 

 Dok smo imali R4, bio sam još mali, ali sam posle na R18 naučio da vozim. 
 
18-ica je bila izuzetno dobar i pouzdan auto. Jedino je možda zadnji deo bio suviše skučen (malo mesta na zadnjim sedištima + rezervoar između sedišta i gepeka i kao rezultat toga mali gepek). Proizvodio se od 1978. do 1986, uključujući i IMV u Jugoslaviji. 
Bazni motor je bio 1.4 karburatorski OHV sa 64 konja, ali su postojali i 1.6, 1.8, 2.2, turbo verzije, kao i jedan dizel motor. Na slici gore desno se vidi R18 karavan i on je nazad bio lepši od sedana. Postojale su 4x4 verzije karavana, ne znam da li je bio i 4x4 sedan. Osnovni model (ne znam za ostale) je 1983. dobio menjač sa 5 brzina, prednje naslone za glavu i točkove sa 4 rupe (do tada su bili sa 3).
1986. je izašao naslednik,  R21. Imao je sličnu dužinu (oko 4.4 m) i u početku iste motore, ali postavljene popreko, pa je motorni prostor skraćen. Na račun toga je produžen zadnji kraj, koji je sada bio veći i skladniji. Proizvodio se do 1994. kada ga je zamenila Laguna.
 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 19 Jul 2017, 09:20
				od starac vujadin
				21 je imao uzdužno postavljene motore...i iznenađujuće je dobro ležao na putu s obzirom na tu koncepciju.
			 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 19 Jul 2017, 09:50
				od snork
				Članak na Wikipediji kaže da su slabiji motori bili montirani poprečno, a jači uzdužno, jer Reno nije imao odgovarajuće menjače: 
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_21
Zanimljivo rešenje.  

 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 19 Jul 2017, 10:31
				od HKS
				Pa Audi ima uzduzno montirane motore...
Na 80kama su oni 2.3 motori bas cudno pozicionirani.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
			 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 19 Jul 2017, 10:37
				od snork
				Pa mnogi imaju i danas uzdužne motore, pogotovo marke koje su zadržale zadnji pogon. Ali ovde pričamo kako je bilo kod konkretnog modela - Renault-a 21. 

 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 19 Jul 2017, 10:42
				od Velja
				Passat 5.5 npr, gde ćeš dalje...
			 
			
					
				Re: Stariji automobili...
				Poslato: 19 Jul 2017, 10:54
				od HKS
				snork napisao:Pa mnogi imaju i danas uzdužne motore, pogotovo marke koje su zadržale zadnji pogon. Ali ovde pričamo kako je bilo kod konkretnog modela - Renault-a 21. 

 
Dobro sa zadnjim to i ide, ali sa prednjim ne bas. 
A sad sam shvatio da ti je zanimljivo rijesenje pozicije motora u zavisnosti od snage i mjenjaca, mislio sam zanimljiv ti uzduzno postavljen motor 
 
Послато са m2 уз помоћ Тапатока