Stranica 168 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 12 Jul 2014, 10:28
od nikaragva
Zna li neko mogu li wd40 da koristim za ciscenje elektricnih kontakata?
Na njemu pise da se moze koristiti, dok na internetu negde mozes naci recenicu tipa "koristi kontakt sprej (ne wd40)".
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 12 Jul 2014, 13:27
od Gaginh0
WD mozes i u salatu, ja sam ga koristio kao start sprej za skuter

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 12 Jul 2014, 15:18
od Mladen7
Da opušteno možeš da s njim čistiš el. kontakte, imaš i na njemu ´istiskuje vlagu s metalnih površina´. Ja sam ga koristio na motoru za razne prekidače , vozio često po kiši, sve ok. Koliko znam vrlo je univerzalan.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 20:56
od Bax
nikaragva napisao:http://www.kupujemprodajem.com/ELM-Blue ... -oglas.htm
Zna li neko da li steti da ovo bude stalno ukljuceno na obd konektoru automobila?

Deluje dovoljno malo, da moze da se prikopca i poklopi, a da ne smeta. Pa kada mi zatrebaju parametri, samo ukljucim na androidu aplikaciju

Ja se bas razmisljam oko ovoga, on neku struju vuce stalno, a cini m ise i da se greje kad ga pipnem ujutro, sto deluje da mozda i trosi, mozda je najbolje zveknuti ga na neki relej?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 21:17
od Geza
Mrzi me sad da tražim, ali mislim da je neko spomenuo da ima i verzija koja može da se isključi.
Edit: Našao.
http://www.aliexpress.com/store/product ... 28711.html
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 21:23
od nikaragva
Nisam jos nista prakticno isprobao, sve je jos na nivou teorije
Probacu da ostavim ukljucen opcom bez kabla, da vidim srce li on.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 21:33
od Uroš S.
Ovi Elmovi srču, verzije bez prekidača.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 21:43
od Bax
Hm, mislim da zavisi i od kola, ja na nekim kolima se nakacim na ECU kad je izvadjen kljuc, a na nekim ne mogu.
Pored toga na Astri G, je cela budza negde u plastikama oko menjaca, ne radi mi posao prekidac.
Ako procenim da mi treba stalno, vezacu ga na napon od CD HU.
MAda u Epici je nakacen vec nedeljam, i nista se ne desava...
EDIT
Specifications:
Operating voltage: 12V, internal protection from short circuits/overvoltages
Nominal idle current: 45mA
Neka moja matematika kaze 38 dana, ce da izgura, dok ne obori paljenje.
Ko ce da testira
16icu treba secnuti na kontaktu.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 22:06
od nuk
Ma ELM je igračka i ništa više, ne služi to ničemu konkretno.
Nego, nešto sam primetio pa me malo kopka, da li je štetno parkirati sa zakrivljenim točkovima što ja inače uvek praktikujem a kad zagledam po parkingu, na 99% vozila točkovi stoje pravo. Nešto mi se čini da je sam još kao klinac slušao priče kako to nije dobro po gume ili delove trapa, nisam siguran a logika mi ne daje odgovor

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 22:16
od Grujic
Ta priča se često pominje iako ne znam zašto, ali se takođe pominje i priča da pauk ne može da digne ako namotaš do kraja

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 22:26
od nuk
Mit o pauku obaramo u startu, dva puta su me odneli sa zakrivljenim točkovima, prvi put sam imao ozbiljan problem da otključam zeder zbog toga
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 22:45
od Grujic
Mnogo te nose
Ja namotam kao dodatnu sigurnost kada sam uz neki zid, tad stvarno mislim da ne mogu da stave kandze, a jednom sam i gledao kako nisu mogli na nekom autu pa su odustali

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 22:52
od Bax
U auto skoli se uci da tockove motas prema trotoaru, pogotovo ako si na nizbrdici.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 22:56
od Paja
I od trotoara ako si na uzbrdici.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 15 Jul 2014, 22:58
od Saša
Ja ih uvek smotam tako jer drugačije i ne može da se stavi kandža.
