Stranica 170 od 236

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 12:54
od swemir
Ti malo z ovde :)
Prjatelju google pa udri.
Ja sam u tvojim godinama morao do trafike pa da uzmem avto ili vrele gume da bih procitao. Ipak moras malo i sam :) ali mozda neki kolega ti objasni ako te mrzi sam :)

Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 12:56
od Delija
Po saobracajnoj je i Jugo limuzina :D

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 13:02
od dragan
a fwd je front wheel drive :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 13:03
od Shark
Наравно да сам кренуо сам да се информишем око тога али није то то, отац нема неко велико знање што се тога тиче као ни његови пријатељи, ишао сам са њим у салону кад је радио сервис и питао мајсторе да ми појасне они ти одговоре да немају паметнија посла него да одговарају на глупа питања, у неку руку их разумем. Ја нисам овде да вас зајебавам него да нешто научим и доста ствари које прочитам нису ми јасне. Тако да ваљда сада схваташ зашто постављам за вас глупа питања. :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 13:06
od McGruja
Kreni sa spiskom tema na forumu u Tehnika, pa u Servis
Citaj i uci

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 16:40
od snork
Shark napisao: 2. Зашто је тако велика разлика у регистрацији између 2.0(30.000 дин чини ми се) и 3.0(преко 100.000дин) када је разлика измедју 1.3 и 2.0 неких 20.000дин?
Zato što je država tako odlučila. Ranije cena registracije nije rasla ovako naglo za automobile veće kubikaže. Pričali su da će vratiti taj porez na normalan nivo, ali izgleda ništa od toga...
Shark napisao: 4. Панорама - то је провидан кров од стакла?
Jeste.
Shark napisao: А за мењаче само да питам да ли код сваког мануелног и аутоматског постоји хилл асистенција, пошто сам чуо да је најтеже кренути на брду? :)
Svaki auto sa automatskim menjačem krene sam kad pustiš gas (naravno, ako je ubačen u "drive"). Tako da je dovoljno u vožnji koristiti samo gas i kočnicu, a na uzbrdici neće krenuti unazad kada se kočnica pusti.

S druge strane, kod manuelnog menjača je potrebna izvesna veština pri polaženju sa uzbrdice, da ne bi krenuo nazad. Danas kod nekih modela postoji kao dodatna oprema "hill holder", tj. sistem koji drži pritisnutu kočnicu dok krećeš sa uzbrdice. Ali isto možeš i sam, tako što ćeš povući ručnu, pa je polako popuštati rukom, uz istovremeno puštanje kvačila levom i dodavanje gasa desnom nogom. Opet kažem, posle dovoljno vežbe, pomoć ručne kočnice ti neće ni biti potrebna.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 16:45
od McGruja
Ja nakon 15 god voznje i dalje krecem sa rucnom

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 16:51
od Velja
Momče, nađi temu ,,Planine i doline'' , dobro je prostudiraj i sve će ti se kas'ti samo :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 16:54
od Paja
snork napisao:Svaki auto sa automatskim menjačem krene sam kad pustiš gas (naravno, ako je ubačen u "drive"). Tako da je dovoljno u vožnji koristiti samo gas i kočnicu, a na uzbrdici neće krenuti unazad kada se kočnica pusti.
Krenuće u nazad na jačoj uzbrdici samo mnogo sporije nego na leru. To je moje iskustvo sa Foresterom.
McGruja napisao:Ja nakon 15 god voznje i dalje krecem sa rucnom
Predlažem da budeš banovan na 7 dana i da vežbaš vagu umesto što visiš na forumu. :D

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 16:56
od McGruja
Lakse mi je, a i cini mi se da manje akam kvacilo
Sta znam, deluje mi ispravno

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 16:59
od Paja
Stvar navike.
I pored HH na jakim uzbrdicama mi se desi da zaboravim na njega i povučnem ručnu, mada sam je retko koristio i dok nisam imao HH. U situacijama u kojima sam koristio ručno dok nisam imao HH često je povučem i sada.
Samo još jedan dokaz koliko sam prisutan dok vozim.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 17:27
od Shark
Цео дан сам на форуму, прочитао много, упамтио доста, нисам разумео много али има времена. Оставио сам коментар на тему "осветљење инструментал табле" али нико није одговорио. Можда овде имам више среће, занима ме да ли може боја инструментал табле да се промени, и ако може како се то ради. :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 17:35
od Paja
Može promenom dioda. Ako budeš hteo da radiš neko će ti već dati kontakt.

I molim te budi malo strpljiviji. Dobio bi odgovor i u temi o instrument tablama.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 17:57
od Shark
Да ли постоји разлика између спортских седишта и кожних у дужини, висини, удобности ... Која су боља? Да ли клима типа хлађење и грејање седишта долази у склопу седишта или је то додатак који мора да се доплати?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 20 Jul 2014, 19:45
od Ogi
Situacija:

Vozite magistralom, naravno preko ogranicenja i ispred sebe vidite policijski auto koji vozi u okviru ogranicenja ili ne, svejedno, on je policajac, moze mu se... da li cvikate da ga preteknete jer cete biti u prekoracenju ? Da li ima pravo da vas nakon sto ga preteknete zaustavi jer ste vozili preko ogranicenja ?