Stranica 18 od 44
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 11:12
od Laki021
Floyd napisao:Ja bih prvi kupio Audi da je 20% jeftiniji ali nije. Za toliko koliko kosta ipak biram premijum

Rekoh kako gde, u Srbiji je Audi daleko jeftiniji, dosta je samo da bacimo pogled na cenovnike:
http://www.bmw.rs/rs/en/general/lokalni ... ovnik.html
Ne moze da se direktno linkuje BMW cenovnik pa morate rucno....
Npr najinteresantniji verovatno su BMW 320d koji pocinje od 34,200 a konkurentski Audi 2.0tdi od 30,600.
Onda jos audi standardno ima neke odlicne akcije trenutno izgleda daju S-Line dzabe:
Te sve to zajedno izadje neuporedivo povoljnije. Pa mozes zamisliti koliko mora da bude povoljnije da bih ja savetovao ljudima da uzmu Audi a ne BMW...
Pa ko bi kupovao Audi da kosta isto kao BMW ili Merc?
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 11:17
od dragvorl
Laki, mislim da potcenjujes Audi fanove.

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 11:18
od !GOR
Treba imati na umu da je A4 B8 na zalasku karijere.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 11:22
od Xepoj87
Laki, stavio si cenu Touring modela, 320d limuzina kosta 33.160e.
Jel to znaci da je Mercedes premium premiuma, posto je C 200 CDI skuplji od oba ta, sa cenom od 33.600e, a C 220 CDI koji je u klasi sa njima, kosta 35.700e?
Laki, vozis polupremium?
Inace, gledam sada, mislio sam da je C220 CDI sa 170ks sporiji od 320d i A4 2.0 TDI 190ks, a ispadne da je isto ubrzanje.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 11:27
od HKS
7footer napisao:Dusan napisao:Realno evropsko trziste je za svetlosnu godinu prefinjenije od americkog.
Ne bih se složio.
U EU najbrže rastući brand je DACIA
Najzastupljenija su mala i jeftinija auta. Čak gomila modela nema ni klima uređaj i podizače pozadi. Neki modeli nemaju ni kvake/branike u boji karoserije...
Ovde je osnovni Golf 80ks u USA počinje sa 100 i kusur...
EU- većina luksuznih auta sa baznim dizelom i osnovnom - do prosečnom opremom
USA - E klasa ne postoji ispod 350, dakle 6cyl minimum, koža se podrazumeva itd.
Ja bre ranije nisam znao da W210 ima kožu i navigaciju dok nisam video njihove primerke... 
Hahahaha, e jbg

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 12:17
od starac vujadin
Ukus evropskog kupca se gotovo potpuno približio američkom i usvojio američki ukus. Ono čemu se nekada smejao evropski kupac u odnosu na američkog mu je sada postalo isto toliko bitno kada bira automobil i opremu.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 12:24
od Velja
Felne i držači za čaše

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 12:26
od Floyd
Ogroman prostor između vozača i suvozača

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 12:26
od Milos
Mlatimudijalni i audio sistemi.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 12:45
od nidza
Automatski menjač i natpis na brzinomeru da je opasno da se vozi brzo, u retrovizoru da su predmeti d
bliži nego što izgledaju, da ne pipaš vruć auspuh, da ne ližeš otvor od klime, da ne sediš na ladnoj šoferci, da ne spavaš za volanom, da voziš sitnu decu u gepeku, da ne vežeš kera za kvaku kada planiraš da voziš na autoputu, itd.
Tapatalk
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 13:03
od ljuba
Sto sam matoriji sve mi vise odgovaraju ta banalna upozorenja. Mada je vrh sto su na svakom semaforu stavili upustvo za upotrebu - samo sitnim slovima, pa samo cekam kada ce poceti da ih tuze za to

Ko hoce da kaze da je prosecna musterija pametna (da se ne izrazim drugacije) u bilo kojoj zemlji...
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 13:16
od nidza
Bolje te glupost da prebace na auto škole i da se ne zezaju sa natpisima.
Tapatalk
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 13:40
od AcaKayak
Jbg, kad je jak sistem i kad se tuže za svakakve gluposti bolje sprečiti tužbu nego se braniti.
Meni se njihov sistem življenja jako sviđa, a to što mi Evropljani volimo da izvrćemo ruglu iako smo većinom smešne države za njih je već druga stvar.
Što se tiče automobila, samo ne izmišljaju besne gliste kao Evropljani i to je to. Naravno da je bolje za 80.000e kupiti Vajpera* koji ide kao lud na pravcu i čuje se do jaja što je jedino iole bitno na ulici što se tiče normalnog uživanja nego uzeti za te pare M4 koji je sporiji osetno i ne čuje se nikako. Ali ne, M4 možeš da isteraš kao na stazu i da ne pogineš, a u Vajperu gineš u najdalje trećoj krivini. E sad, što M4 ima neke prednosti koje su raznim korisnicima više ili manje bitne je druga stvar, ali ipak sam 99% siguran da većina korisnika kada se pogleda zašta koriste auto bi više uživala u vajperu.
*nisam siguran koliko vajper koša, dao sam ga kao primer nekog tipičnog amera. Svakako se može naći i drugi primer.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 13:44
od Dusan
7footer napisao:Ne bih se složio.
U EU najbrže rastući brand je DACIA
To nema veze sa nivoom prefinjenosti nekog trzista. Dacia je najbrze rastuci brend jer nije postojao takav budget proizvodjac do sada. U Americi imas isto toliko jeftinih automobila koje pravi Nissan, Chevrolet i KIA, oko 10k dolara.
7footer napisao:Najzastupljenija su mala i jeftinija auta. Čak gomila modela nema ni klima uređaj i podizače pozadi. Neki modeli nemaju ni kvake/branike u boji karoserije...
Ovde je osnovni Golf 80ks u USA počinje sa 100 i kusur...
Takodje netacno. Najzastipljeniji su mali automobili jer je takva struktura puteva i gradova. Inace sto se opreme tice to je mozda slucaj kod nas, u Austriji ili u Nemackoj npr nisam video jedan auto bez branika i kvaka u boji vozila, cak sta vise sve fabije npr. ili slicna vozila imaju projektor farove (U americi i dalje ne znaju sta je to), digitalnu klimu, sto je kod nas (SRB) sam vrh ponude i ima jos gomila stvari koje me mrzi da navodim.
7footer napisao:EU- većina luksuznih auta sa baznim dizelom i osnovnom - do prosečnom opremom
USA - E klasa ne postoji ispod 350, dakle 6cyl minimum, koža se podrazumeva itd.
Razlog velikim motorima je sto je kod njih cena goriva izuzetno niska. Takodje treba spomeuti da je Evropa daleko, daleko vise ekoloski svesna i da su EKO norme neuporedivo strozije. Zato se prave manje kubikaze sa istom snagom (downsizing).
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 22 Feb 2015, 13:48
od ftj
Činjenica je da su evropski automobili u americi opremljeniji, forsiraju se jači motori(slabiji se često ni ne nude) a pritom se prodaju za znatno nižu cenu. Možda nije prefinjeno ali svakako najrazmaženije tržište koje najviše dobija za svoj novac.