Stranica 18 od 77
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 22:17
od dag81
nidza napisao:Kad menjaš kola ko gaće, nisi baš referentan vlasnik. Mogu misliti koliko te zanimalo da otklanjaš kvarove koji nisu kritični ako znaš da će auto na doboš za 6m do godinu dana.
Tapatalk
Nidzo, pricamo o motoru i menjacu. Ne o zamajcu, velikom servisu...
A to za 10.000km ili valja ili ne, mislim na motor. Ne moze da 10.000km ne trosi ulje, mirno radi, turbina ne zavija...a da za 5000 crknu dizne, turbina prozvizdi.. Mislim moze ali ne sa normalnom voznjom i odrzavanje.
I pre 4meseca sam uzeo A3 pa sam odradio zamajac, nosace motora-jedan, padtete menjaca, ceo trap(silente 4x i obe upornice) a realno osim zamajca koji je mogao proci i malo lufta u trapu koji sam cuo tek tek nisam morao sve raditi i davati 600e. A opet taj auto ko zna da li ce viti sutra kod mene. Kontas, svaki je ispravan ali vise ne pravim nov auto od auta od 10god jer to ne moze da se napravi, a i nov nije bas idealan i on nekad drugacije lupne preko rupe.
E sad sa ovim imam gubljenje antifriza 5500km oko 1l ali ne znam gde. Ali opet nisu dizne, nije pumpa, nije motor, nije turbina.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 23:48
od Ji 4Tze
A ni to nije neki kvar?

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 23:52
od dag81
Pa za 200.000 km 360e+60e i nije. To ti sprzis na razlici u gorivu za 15.000km jer i na benzincu noras lamelu menjati, a mozda i 2x ta 200k.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 00:08
od nikaragva
Dag, koliko su te izasle samo gumice na trapu za taj A3?
Lupka i meni pomalo, a s obzirom da cu uskoro prebaciti 300 i ne lupkalo
Sta su pastete?

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 00:12
od Ivan
Plus svecice/kablove/bobine bi menjao sigurno par puta
P.s. i lamba sondu i slicne gluposti.
Послато са GT-N7100
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 00:33
od nikaragva
Ako pazis kakvo ulje sipas, kakve filtere koristis i kakvo gorivo sipas, kao sto ja to radim, onda ne bi trebalo da imas problema sa diznama, pumpom, turbinom.
Moja pumpa, turbina i dizne pune uskoro 300,000km i ne vidim neke znake i simptome da ce nesto od njih otkazati. Sto opet ne znaci da ujutru nece crci
Da sam kupio taj auto nov, djavolu bilo malo da se toliko voza.
Nego ljudi po obicaju kupuju neke lesine od auta sa milion km, a da nemaju pojma o tome nista, misle da auto ima 120 hiljada. Onda kada pocne da otkazuje, zavaren zamajac, sae2000 u menjacu, gomila aditiva u motoru, ...
Dizeli na zapadu, barem je tako do sada bilo, nisu kupljeni da stoje u garazi, nego da se gaze. Inace ne bi mogli da opravdaju vecu cenu u startu, niti bi ih neko kupovao.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 07:28
od dag81
Nikaragva, oko20e 2 prednja i 2vzadnja silent bloka Lemforder, plus zamena.
Smesno, mada i dalhe nisam siguran da sam morao da ih menjam ali bio kod majatora pa hajde u jednom "trosku".
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 07:34
od nikaragva
To je mala cena, pa makar zaustavili i neko tek tek malo lupkanje
Jel postoje jos neki, sem ta 4? Da li se menjaju gumice na viljuskama?
Ne znam sto majstori ne vole da ih menjaju.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 09:07
od dag81
To su gumice na viljuskama ima napred silent u cauri, pozadi guma samo i kuglu. Jos ima i spone i upornice ali su kugle i spone dobre i to nije bilo za zamenu. Ne secam se samo da li sam obe upornice primenuo ili jednu. I one su trw oko 10e.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 09:21
od ljubitelj
dag81 napisao:Ljubitelj imao sam 15-16 dizela sa velekim km(citaj uglavnom 190+ a neki kad se osvrnem mozda i 400k km). Niti jedan nije imao problem sa motorom, diznama, pumpom, turbom. Kad to kazem mislim da nije imao naznake problema kad sam ih prodavao. Eto cisto da ne bude dizel mora da ima skupe kvarove.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
I sad koji od tih auta je presao 190+ a koji mozda 400.000km bez kvara na motoru i oko njega tokom tog perioda upotrebe?
Ili zapravo i nemas pojma da li je motor tokom eksploatacije imao problem i neki kvar (pre i posle tvog poseda) ako si imao 15 dizela u 16 godina, sto bi se moglo zakljuciti jer ne verujem da si ih imao paralelno?
Ja ne znam nijednog vlasnika koji je kupio polovan dizel bilo koje marke koji nije imao posete servisu recimo tokom 5 narednih godina. I ovde na forumu se moze procitati o potrebama otklanjanja kvarova.
Ne mislim da je to nesto lose po dizel, prosto to je takva tehnologija danas da zahteva skuplje odrzavanje od benzinske konstrukcije koje je uz to dosta ucestalije.
Dizne, zamajac, pumpa sve to i na benzincu moze da strada ali je verovatnoca daleko manja nego na dizelu.
A sve to u kontekstu cene eksploatacije dizela u odnosu na benzinca u radnom veku, posto se uvek istice manja potrosnja dizela kao presudan faktor ukupne cene.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 09:22
od Ji 4Tze
Ček, aj još jednom, tebi gubljenje tečnosti za hlađenje i to litar na 5500 km nije kvar?

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 09:53
od ljubitelj
nidza napisao:@ljubitelj, zarobljen si u nekom vremeplovu izgleda.
CR dizeli imaju max obrtni moment između 1400 i 2000 rpm, čak i vrlo stari. Veoma su rafinisani i imaju skoro ravnu krivu snage od 2000 do 4000-4500 obrtaja, a to možeš da pretpostaviš šta znači i kako se vozi auto koji na 1200 rpm ima 80 KS, na 1500 120 KS a na 2500 150 KS koje održava do 4500.
Na primer...
S obzirom da su u mestu obrtaji na 750 do 850 rpm, praktično samo još narednih 200 300 obrtaja imaš lenj auto, posle toga kad god stisneš on vuče odlično.
Tapatalk
To sto si opisao je kao za turbo benzince da si pisao. Vozim jedan takav i zaista je lepo vozljiv sa tim osobinama. Ok, mozda sam ja u vremeplovu pa te molim da mi ukazes na konkretan 1-2 modela dizela koji ima ravnu krivu momenta od 2000-4500 obrtaja (ili 4000 svejedno).
Samo daj model, naci cu na rri.se dijagram sa merenja.
Ja nisam sreo jos dizela koji na 1200 ili 1500 obrtaja moze da se uporedi u voznji sa benzincem. oba turbo da ne bude zabune.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 09:54
od nikaragva
Mislim da je hteo da kaze da to nema veze sa motorom, odnosno famoznim plivajucim zamajcem, dizel pumpom, diznama i turbinom.
Jer to su stvari koje tipicnog dizelasa razlikuju od tipicnog bencinca. Turbo benzinac sa plivajucim je kod nas jos uvek egzotican.
Zanima me sta ce biti kada svaki benzinac bude imao apsolutno sve kao i dizel, plus svecice, bobine, ...
A tecnost moze gubiti i benzinac.
Ljubitelj, istorija mog automobila je poznata od prvog kilometra.
Za ovih 300,000 nikad nisam posetio servis zbog pumpe, dizni i turbine. Niti, kako sam napisao, imam najavu za tako necim.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 10:07
od Mladen7
nikaragva napisao:
Zanima me sta ce biti kada svaki benzinac bude imao apsolutno sve kao i dizel, plus svecice, bobine, ...
Biće kantastrofa

, pogledaj šta se sve često dešava na folcikinim TSI motorima.
Ti na Astri imaš Fiatov motor, menjaš redovno dobro ulje i nemaš brige

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 08 Okt 2015, 10:15
od Blackshadow
Jok, vozi otvoren put umerenim tempom, čudo bi bilo da nešto crkne do 500k.