Ispade da je "stara" 992 brza od nove, jer dok ti punis bateriju ovaj moze se vozi i dalje normalno po stazi
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Poslato: 30 Maj 2024, 12:56
od nidza
Ne voziš trku na stazi, već si na TD. Razlika je poprilična, zato tu neće biti problema sa punjenjem baterije bilo kad.
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Poslato: 30 Maj 2024, 14:10
od TheWickerMan
Digitalna tabla mi se ne sviđa, iako može baš fino da se podesi. "Stara" mi je baš lepa.
Pošto radim u razvojnom centru gde se razvija 911 hibrid i ovaj novi elektro Makan, malo sam čačkao, doduše još je sve u probnoj i nezavršenoj fazi i mislim da su mogli još malo da sačekaju sa prelaskom na digitalnu tablu. Možda ću vremenom promeniti mišljenje ali za sad nisam oduševljen.
Ali ubrzanja su baš brutalna, nisam tako nešto još doživeo.
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Poslato: 30 Maj 2024, 18:50
od pedalaš
Šta je ovo ? MHEV sa EM od 54 KS i 150 Nm sa baterijom od 1,9 kWh ?
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Poslato: 02 Jun 2024, 18:37
od NenadNR
Nisu hteli da naprave gresku kao AMG pa da zavrse sa hibridom od 2.2t. Hibridni deo ovde sluzi da pripomogne kad treba, pretezno na izlascima iz krivina. Pored elektromotora i turbokompresori su hibridni (elektromotor/generator) tako da nema turbo rupe. Nema ni wastegate-a tako da visak energije sa turbine ide u baterije.
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Poslato: 03 Jun 2024, 23:15
od Geza
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Poslato: 19 Okt 2024, 20:57
od Geza
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Poslato: 23 Okt 2024, 23:34
od Geza
992.2 GT3 Touring
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Poslato: 27 Okt 2024, 19:47
od trojanac
Koja lepota.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Poslato: 27 Okt 2024, 21:02
od Dare4x4
Kako može da nema naslone za glavu pozadi kad su obavezni?
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Poslato: 27 Okt 2024, 21:05
od Milos
Pise u korisnickom uputstvu da pozadi mogu da se voze samo deca/ljudi do odredjene visine .
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Poslato: 11 Jan 2025, 21:18
od Geza
Porsche is expanding the 911 range with the new Carrera S. With its 3.0-liter turbo boxer engine and 480 hp (353 kW), as well as more comprehensive standard equipment, it is positioned between the 911 Carrera and the 911 Carrera GTS. In terms of performance and dynamics, it clearly surpasses the previous model. The significant increase in power and additional equipment options provide significant added value compared to the 911 Carrera: