Stranica 18 od 172
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 01:15
od ftj
Oće to sa t(f)siem.
Za početak sačekaj kad daš kontakt da ti se pogase lampice, da pumpa iz rezervoara odradi posao(upali se ona i kad otvoriš vrata al i kad daš kontakt).
Ukucaj tsi cold start problems, generalno može biti svašta, akumulator, svećice, bobine, prljava usisna grana, loša pumpa za gorivo niskog pritiska, loše gorivo... U suštini ako nije strašno samo teraj.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 08:14
od Uroš S.
Uvek čekam, od kada imamo Fabiju, baš dok se sve ne pogasi.
Ništa videću da zamenim te svećice jer su ionako pred zamenom, pa ako to ne reši "problem" da tražimo dalje.
Može li biti zbog gušćeg ulja? Mada po specifikaciji ne bi trebalo da je gušće?
Verglanje je cranking in english, jel?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 10:21
od ftj
Da. Jel vergla normalno i samo neće da upali ili kao da oće da upali pa se premišlja.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 15:07
od Uroš S.
Ma sve je najnormalni, pali bez da se nećka, uvek iz prve, nego vergla par krugova više nego do sada.
HUAWEI P6 via TT
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 15:18
od Gaginh0
Gde si ti video Fabiju benzinca?
I ja sam provalio da moj za nijansu teze pali, ali iskreno - stoli me bojko! Imam precih stvari u zivotu oko kojih se trenutno potresam...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 17:42
od Uroš S.
Ne potresam se ništa ja, samo pitam jer sam primetio da nešto nije kao što je bilo do sada. Svestan sam da sa 3 pune godine to više nije nov auto.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 17:51
od Ji 4Tze
otkači mu senzor temperature pa zaverglaj

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 17:58
od McGruja
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 20:08
od Sloba
Uroš S. napisao:Svestan sam da sa 3 pune godine to više nije nov auto.
Ako ćeš iskreno, starost od tri godine nije argument. Auto star tri godine sa tvojom kilometražom, koji nije Zastava, u svemu treba da se ponaša kao da je nov. Kvar koji imaš nije povezan sa starenjem već sa kvalitetom dela ili propustom u konstrukciji, ovo drugo u smislu da se deo kvari zbog nečeg trećeg.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 20:34
od McGruja
Ja osecam svaku godinu-dve koja prodje, tj. svakih 40ak hiljada. Zamenis ti sve, i amortizere, i sta god, ali jednostavno, nije nov kad god cajger obrne xx.xxx hiljada (x zavisi od proizvodjaca)
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 20:41
od Sloba
Da ne bude zabune, ja isključivo mislim na slučajeve kakav je Urošev. Prvi seo u kola sa 0km.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 20:44
od McGruja
I ja

Konkretno, Focus i ovaj i prethodni
Od fabrickih delova, nema ni slicnog, a ne boljeg kvaliteta
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 20:58
od Sloba
U prve tri godine uglavnom se menjaju samo ulje i filteri, eventualno pločice... Za mene se podrazumeva da najmanje pet godina imaš fabrički akumulator, a kamoli da posle tri osetiš pad performansi i da je auto drugačiji kod upravljanja, kočenja, šaltanja, paljenja...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 21:00
od djiuliju
Kazi to Baxu

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 27 Nov 2013, 21:01
od Sloba
Pomenuo sam da se ne odnosi na Zastavu.
