Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 22 Feb 2013, 17:39
Ja nisam. Možda i zaista ima onih koji su gnevni zbog nepravedne kategorizacije njihovog prevoznog sredstva. 

forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Dusan napisao:Znao sam da cu navuci gnev celog foruma kada sam uzeo SX4 u prste.
Na kraju krajeva, ovo je i najvaznije svakog od nas ispunjavaju razlicite stvari.misha napisao:...ali sta me briga,jer ja sam vec duze vreme najsrecniji i najzadovoljnji vlasnik automobila na forumu.
Jeste , sad vidim da sam negde omanuo u dimenzijama. Mada gledajući ovu sliku, slična je dužina i u Oktaviji kada se obore zadnja sedišta:misha napisao:Meni je 221cm do suvozacevog sedista,bez obaranja,kada gurnem i sklopim drugi red sedista. Dakle ravan utovarni prostor. Pogledajperfiko napisao:Pa nećeš dobiti ravan prostor, ali ćeš dve letve moći da prevezeš.![]()
http://www.theaa.com/staticdocs/pdf/car ... LLTEST.PDF
perfiko napisao:Ne znam kako ne stanu tri dečija sedišta u Oktaviju a u Jetija su stala?
Računica je jednostavna: 460 (470)*3=1380 (1410)mm. Malo je koji auto iz C segmenta uži (ja ne znam niti jednog). Znači nije da ne može da stane.
Koliko ja znam nisu mu mogla stati 3 sedista u Yeti ili su jedva stala isto i u Superbu.
Unutrasnja sirina kabine kod SX4 1440 a nazad 1410mm ali mislim da ne mogu stati 3 sedista.
I meni,ispade da je sira kabina kod SX4 koji je segment manje. Jos da mu je gepek malo veci bio bi savrsen ali kako vidim novi S-Cross je upravo takav.perfiko napisao:Mada mi je bilo neverovatno da je Oktavija toliko uzana.
Pa sta ja tu mogu, Volvo je firma koja je jako mnogo stvari u auto industriji izmislila i definisala kao standard koji su kasnije prihvatili ostali proizvodjaci.nikaragva napisao:Ljubitelj, šta god se pomene dodaš da je Volvo to imao pre 20-30 godina
Sad bi već trebali da lete
Tacno, ali su ostali patenti koji se koriste na dobrobit vozaca sirom sveta mnogih marki i modela.MAD MAX napisao:Od Volva je ostalo samo V, a od Saab -a ni S.
Koji mu je to Volvo auto, kad mu automatik menjač u najboljem slučaju izdrži 300 000km?
Od kada su zaoblili ciglu, Volvo je ostao auto samo za neupućene ili napucani Ford.
Znaci da hipoteticki Zafira ima 4,6m duzine i moze da primi predmete duge 250cm to bi bila mana u odnosu na tvoju Zafiru ?misha napisao:Ne slazem moja Zafira moze da primi predmete duge 220cm u kabinu a duga je svega 4,3m.ljubitelj napisao:Kada je potreban prostor to sto je neki auto kraci i manjeg gepeka nije nikako prednost a pogotovu za prevoz kabastih stvari.![]()
Volvo 760 je odlican karavan ali jos malo pa old timer,ovde pricamo o novijim karavanima i minivenovima.
Nemam potrebu za vecim vozilom od Zafira A. Kupio sam jer je kompaktna kao hatch,ima prostora u kabini za pet odraslih i dvoje dece a da pritom mogu sa njom prevesti predmete duge do 221cm,visine 95-98cm i robu tesku oko 600kg a to mi je potrebno zbog posla.To sve sve ne mogu u karavan vozilu C segmenta a vece vozilo mi ne treba,tipa kombi. Krug zaokreta mi predstavlja najmanji problem,jer kao sto si primetio u zadnjih 15 godina svi automobili B,C i D segmenta imaju krug zaokreta od 10,5-11,7m. To spominjem jer vecina ljudi vozi 10-15 godina stara vozila a kakva su bila vozila pre 20+ godina,koje su im prednosti i mane-mene licno ne zanima.ljubitelj napisao:Znaci da hipoteticki Zafira ima 4,6m duzine i moze da primi predmete duge 250cm to bi bila mana u odnosu na tvoju Zafiru ?
Ne razumem bas kako je manji prostor prednost u odnosu na veci prostor.