Stranica 18 od 33

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 01:28
od Grujic
Dragvorl, to sto pominjes ti i na sta je mislio Floyd nema veze jedno s drugim. On vise govori uopsteno, tu se ne slazem. Doduse, Svica je drugo, tamo plina ima manje, al ja bih pre da jak benzinac vozim na plin za slicne pare ko 320d ;)

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 01:40
od dragvorl
Koliko sam skapirao Floyd i ja smo mislili i pisali o potpuno istoj stvari.

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 01:43
od Grujic
Ti si pricao o ciganisanju i krparenju, a Floyd je poceo sa ovime pa se nadovezao
Floyd napisao:Cilj plina u autu je usteda a sama kupovina Audija A6 3.2 fsi, Q7 4.2 fsi, Mercedesa E500 itd. vec sama po sebi nema nikakve veze sa stednjom.
Po meni i tu plin ima smisla, jer ce sto se goriva tice auto kostati ko sa dosta manjim motorom a ici bolje

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 01:49
od Floyd
Grujic napisao: al ja bih pre da jak benzinac vozim na plin za slicne pare ko 320d ;)
Koji je to jak BMW benzinac koji kosta slicno kao 320d?
320i je iste snage a kosta isto u cent ;)
Grujic napisao:Po meni i tu plin ima smisla, jer ce sto se goriva tice auto kostati ko sa dosta manjim motorom a ici bolje
Ti ne kontas o cemu pricam ;)
Ok ustedeces nesto sitno na gorivu...sitno u poredjenju sa cenom PRAVILNE eksploatacije takvog automobila.
Postavlja se pitanje koja je poenta uopste razmisljati o ustedi kad vozis takav auto?

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 01:53
od Grujic
Ne kostanje, nego cene goriva :)
Celokupna eksploatacija se dosta pojeftini ugradnjom gasa. Doduse, ja to ipak gledam kroz sferu polovnjaka, glanc nov ne bih uzeo u racunicu, al sa par godina starim e90 modelima mozemo da se igramo i pravimo kalkulacije

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 01:55
od Xepoj87
Mislio je da je gorivo jeftinije kada je na plin,ne na cenu automobila.
Eto,pretece me :)

A sto se tice eksploatacije,sta je tu toliko skupo kao gorivo?
Apsolutno nista.

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 02:02
od Floyd
Grujic napisao:al sa par godina starim e90 modelima mozemo da se igramo i pravimo kalkulacije
Ok to nije sporno...
Uzmes par godina star npr 320i, dobijes ga za manje love i sa manjom kilometrazom nego neki izvozani 320d, ugradis plin i vozis se jeftnije a za razliku u parama ga odrzavas...tu nije nista sporno.
Ono sto ja i Dragvorl pricamo je situacija kad lik uzme auto sa >300ks, sa >6 cilindara koji kosta vise od 30000e i onda stedi na gorivu, odrzavanju, registraciji i sl.

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 02:12
od Grujic
Pa pazi, ni tu nije sve crno belo. Jedno su celave gume i budzenje stap i kanap, al ako se auto odrzava kako treba, ja ni tu ne vidim nista sporno u gasu. Nek auto kosta 30 000e i trosi 15l. Za 50 000km ce posrkati 7500 litara goriva. Benzina je to oko 10500e, a plina 4800e racunato po sadasnjim cenama ugrubo. Nek na plin bude i tih 10% vise koji su upitni i dodjes do razlike od ~5000e. Sumnjam da je to bas svakom vlasniku takvog auta zanemarljivo i za baciti. To ti moze biti par godina registracije ako je najskuplja, ili kasko, ili nekoliko kompleta guma, koliko servisa...

A u ovom slucaju sa polovnim ne bih kalkulisao istu zapreminu nego recimo dizel 2.0 vs benzin nek bude oko 2.5l :)

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 02:16
od Xepoj87
Kada smo se slozili da je plin povezan sa losim odrzavanjem i muvanjem registracije?
Ja ne vidim nista lose da neko ko zeli jakog i dobrog benzinca,a zao mu para za gorivo,stavi plin...
Ne mozes ti nekome da kazes da je glupo da stavi plin,samo zato sto je tebi ok da vozis dizela...
Ne voli svako iste stvari...
Isto moze da se primeni i na jeftina kola...
Sto je ok da neko stavi plin u 2.0 motor,kada moze da bozi dizela?
Zasto nije ok da neko kupi 3.0 benzinca i stavi plin,umesto da kupi 3.0 dizela,a ok je da neko kupi 2.0 benzinca i stavi plin,umesto da kupi dizela?

Ja bih razumeo da je plin nesto sto dimi kao odzak ili nesto sto sjebava automobil ili smeta bilo kome,ali nije i jedina losa stvar jeste sto ce neko da pomisli da je lose sto neko ko ima para,iste ne baca...
Mislim,onda neko ko nosi Hugo Boss kosulju,mora da jede samo u Fransu,ne sme u pecenjari ili pekari,jer nisu dovoljno skupe? :)
Ko ima para,mora da kupuje povrce u Maxi Exclusive,jer je sramota da stedi kupovinom na pijaci?

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 02:21
od dragvorl
Xepoj87 napisao: Mislim,onda neko ko nosi Hugo Boss kosulju,mora da jede samo u Fransu,ne sme u pecenjari ili pekari,jer nisu dovoljno skupe? :)
Ne, nego neko ko moze sebi da prijusti samo leba i salame ne treba da se oblaci u HB. Ko se oblaci u HB moze da bira gde ce i sta jesti.

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 02:22
od Grujic
Al opet, zasto se samo pomnu takvi? Zasto postavljate stvar kao da je svako ko stavi TNG u skup auto jajara koja stedi svugde i sve nateze. Ok, nagledao si se takvih, i oni postoje, al to nije univerzalni sablon.

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 02:23
od Floyd
Xepoj87 napisao:A sto se tice eksploatacije,sta je tu toliko skupo kao gorivo?
Apsolutno nista.
Ti mene zezas? :)
Pa gde gorivo najskuplje?

Uzmimo primer jednog novog A6 3.0 tfsi.
Za 100kkm (cca 4 godine) prosecnom potrosnjom od 14l ce potrositi 14000l odnosno nekih 20000e.
Ako ga kupis nov posle 100kkm i 4 godine taj auto ce vredeti minimum 40000e manje, osiguranje ce te kostati 10000e, registracija 4000e, istrosices 3 seta guma po 1000e eto jos 3000e, vanrednih kvarova nema jer ih pokriva garancija.
Znaci pored gubitka od minimum 57000e (bez goriva) za 4 godine, kupac tog auta treba da se ciganise kako da ustedi jos 7000e (odbi ugradnju uredjaja i dodaj vecu potrosnju) tako sto ugradi plin...pateticno.

Za polovnjak ne moze tako cista racunica da se izvede jer zavisi od mnogo faktora koliko ce kostati eksploatacija.
dragvorl napisao:
Xepoj87 napisao: Mislim,onda neko ko nosi Hugo Boss kosulju,mora da jede samo u Fransu,ne sme u pecenjari ili pekari,jer nisu dovoljno skupe? :)
Ne, nego neko ko moze sebi da prijusti samo leba i salame ne treba da se oblaci u HB. Ko se oblaci u HB moze da bira gde ce i sta jesti.
U tome je sustina :bravo:
Velika razlika je izmedju moci i zeleti a kad zelje prevazilaze mogucnosti tu na scenu stupa stednja...pitajte Grke :)

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 02:30
od Grujic
Ne znam sta da ti kazem, al usteda izmedju 10 i 20% meni nije patetika.

Al opet vi mnogo banalizujete, ne mogu da se otrgnem toga. Sve mi to lici na kad je bal nek je maskenbal... Poenta je da neko neka takva kola sa gasom moze sebi da priusti. Ustedom u gorivu omoguci druge stvari na kolima. I ne vidim razlog da to ne ucini. Ponavljam, u mojoj racunici nije nov auto od 80 000e, iako bi i tu trebalo napraviti poredjenje sa recimo nekim dizelom da vidimo kakva se i da li razlika napravi.

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 02:32
od Xepoj87
Dragvorl,to stoji,ali o tome niko od nas nije pricao,to si samo ti ubacio u temu :)
Imao neko plin u S 500 koji je sa pola miliona kilometara kupio za 6.000e, sa celavim gumama i invalidskom registracijom,ili nemao plin je realno najmanje bitna stvar u tom slucaju,zar ne?
U startu je 5 stvari koje su gore od plina kod ovog gore primera,tako da je pricati o plinu u tom primeru,zaista suvisno...
Tu je ciganija prikazana u startu,voznja na benzin mu nece pomoci :)

Floyd,pa ako uracunavas cenu automobila,onda mozes reci da je ciganija sve gde se steka u odrzavanju i voznji kola,jer nikada ni jedan trosak nece izaci kao cena samog automobila...
Cena automobila nema veze sa exploatacijom automobila...
Identicnu racunicu mozes da izvedes i za dizela i onda dolazimo do zakljucka da svi treba da kupimo 10 godina polovne AMG-ove i M-ove i da vozimo to,jer je trosak za gorivo smesan u odnosu na cenu svega ostalog ukupno?
A i malopre si pominjao polovnjak od 30.000e,sada pominjes nov automobil od 80.000e...

Re: TNG vs Benzin

Poslato: 03 Sep 2012, 02:39
od Floyd
Kako cena nema veze?
Svuda gde procitas cenu po km, ces videti da je tu uracunat i gubitak vrednosti.

p.s. Nemogu vise da kucam na hebenom iPad-u a i spava mi se...odgovoricu ti detaljno sutra ;)