Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 30 Okt 2012, 13:43
Isto bi pitanje moglo da se postavi za bilo koje 4x4 vozilo, i došlo bi se do zanimljivog zaključka da su najbolji "terenci" oni koji su 20-tak godina stari. 

Ne,nisam ja taj koji je presao na licni nivo,procitaj malo svoje,pa moje postove i ko je prvi koga "opomenuo" za nesto...starac vujadin napisao:Podbadanje je kad impliciraš da je Panda loša za off road što je dokazano, već godinama, u stotinama prilika, na stotinama testova. To niko nikada i nije ni dovodio u pitanje...ni za prvu, ni za drugu generaciju Pande.Xepoj87 napisao:Sta je tu pogresno receno? Kako li si ti uspeo to da dozivis kao podbadanje,da mi je samo znati...
Kao sto sam i rekao,pominjenje naseg sistema vrednosti i onog da nismo ni znali za reduktor sa svesmajlijem...
Iako ja to skroz iskuliram,ti si nasao za shodno da meni prigovaras za "podbadanje" u najnormalnijem zakljucivanju da je Panda o kojoj se ovde prica jos losija od te koja se zaglavila jer nema reduktor?
I da Floyda opominjes za sarkazam...
Od najobicnije gluposti,a to je da li je Panda dobra za off-road, ti si svojim nadmenim stavom uspeo da stvoris besmislenu raspravu...
Ako si znao da Panda Cross ima reduktor onda izvini što sam uvredio tvoje znanje i što si se time našao pogođenim. Pretpostavio sam da nisi jer ljudi koji su upoznati sa 4wd sistemom Pande, bilo Climbing, bilo Cross imaju reči hvale za njega. To mi je dalo sumnju da se nisi previše bavio time, ali ako sam te uvredio onda onda sam očigledno pogrešio jer dobro poznaješ sve kvalitete i mane tog sistema.
Međutim, stalno pokušavaš da prebaciš priču da sam nadmen i da idem lično u priči, a jedini koji to radi si zapravo ti. I naravno da to radiš jer nemaš argumente. To uvek radiš - kada te neko u diskusiji "stisne", menjaš teme, zamenjuješ teze i praviš se uvređenim, napadnutim, itd.
I sada sa teme o Pandi kao terencu, prelaziš na temu o Pandi kao preskupom i neisplativom autu. Ok, ako je skup onda se neće prodavati, so what? No, Panda ima najbolju konstantu prodaje kod Fiata svih godina, a to važi i za 4x4.
Da se vratimo na temu jer bi tema mogla da se proširi na Pandu kao štedljivom i kvalitetnom autu, a to nije tema, već njen off road kvalitet.
Kad si već spomenuo Yeti (o kome imam visoko mišljenje i stvarno je dobar auto), jedan od testova koje sam postavio (jel si video?) je i uporedni test sa Yetijem. To mi je prvo na šta sam naišao, nisam ciljao Yeti... ima toliko testova gde Panda dobro prolazi. I ljudi napišu (a ne ja), da Panda u off roadu "ismeva" Yeti.
Zbog posla sam imao prilike da po kozjim stazama vidim probleme i mane vozila kada se krece van bilo kakvih puteva ili necega sto lici na put.Xepoj87 napisao: Ljubitelj,ja pretpostavljam da pricas iz iskustva da ML nije za Off-Road,posto Youtube govori suprotno...
Da, ali prva generacija. Druga se popravila.ljubitelj napisao:Da stvar bude jos gora, ML je jedan od najgorih Mercedesa ikada napravljenih po pouzdanosti i to pri koriscenju po asfaltu u blagim uslovima.
Floyd napisao:Prvo treba napraviti razliku izmedju hardcore offroadera i "putnickih" automobila sa visokim klirensom koji pored odlicnih performansi i udobnosti na putu mogu da pruze ponesto i van asfalta.
ljubitelj napisao:ML ima svoju namenu, svoju klijentelu i za to je odlican. Za off road prosto nije.