moze biti svasta jbg ali najverovatnije nesto oko seta kvacila, mozda i opruge lemele pocele da se raspadaju pa je to mlelo mada bi se osetila i neka razlika na pedali kvacila a obzirom da je dizel moze biti i zamajac mada tu zvuk ne bi prestao tek tako
Re: Servis - Razno
Poslato: 31 Mar 2019, 20:04
od Dare4x4
Možda je pukao jedan pipak na korpi kvačila i mlelo je dok nije odleteo negde gde ga ne kači ništa.
Re: Servis - Razno
Poslato: 31 Mar 2019, 21:03
od member
Novosadisti, jel imate preporuku za normalan autoservis u NS za Stilo, Golf, C3, Polo... ??
Re: Servis - Razno
Poslato: 31 Mar 2019, 21:54
od stefanan
3 različita brenda za Fiat verovatno ivan zna
A ovo da je meni jedan pipak sjeban zvuči moguće, to mi se desilo na stilu. Mada tad uopšte nije razdvajalo
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Poslato: 05 Apr 2019, 17:09
od ljubitelj
Za vlasnike Ecoboost Fordova da uzmu šećer i vodu. I pažljivo isprate opisano, naročito u vezi sa uljem.
Primer je 2015. godište, 106,000km a kažu da je epidemija ovakvih sa havarijom u oglasima.
Biće seks ovo srediti dvesta creva ima, prilaz nikakav. U suštini, u servisu skidaju izduvnu granu da menjaju to. Standardni problem kod 1.8T i čini mi se 2.8 V6. Osećaju se izduvni gasovi na semaforu, moram da zatvaram cirkulaciju.
Ovo je problem. Ovaj ventil se nalazi u ovom T delu:
Par eura delovi, umiranje dok se ne zameni. Tek za dve nedelje ću
Re: Servis - Razno
Poslato: 06 Apr 2019, 19:42
od ljubitelj
PCV (ventilacija kartera) sistem?
Re: Servis - Razno
Poslato: 06 Apr 2019, 19:52
od passenger
ma da, standardni problem kod njih. Toliko zapušeno da uljna isparenja tu ne prolaze više i kaplje ulje ispod i pravi haos. Smrdi mi u kabini na semaforu, ne mogu da dišem.
namešteno vreme:
Re: Servis - Razno
Poslato: 06 Apr 2019, 20:00
od ljubitelj
Kod svih turbo benzinaca to je vrlo bitan sistem, i da hoce da pravi probleme i zapusi ako se ne odrzava/ cisti redovno po planu odrzavanja.
Obicno uz svaku zamenu svecica se preporucuje servisiranje, mada u praksi moze i po ciklusu 2 zamene svecica.
Proveri i da li dobro radi grejac uljnih para u tom sistemu, da ne bi bilo iznenadjenje zimi pri niskim temp.
Re: Servis - Razno
Poslato: 06 Apr 2019, 20:03
od passenger
nikakav problem nisam imao na nižim temperaturama.
Inače, vidim da je jedna šelna sa šrafom, znači da je skidano ranije. Sve šelne na celom autu su drugačijeg sistema, ne sa šrafom.
Sad gledam pkwteile, da naručim i crevo koje ide od tog T dela, možda je i ono otišlo.
I mislim da curka ulje kod šipke za proveru ulja. Skroz na dnu. Verovatno ima neki o-ring, ne znam.
Re: Servis - Razno
Poslato: 07 Apr 2019, 08:30
od ljubitelj
Ove zime nije ni bilo nizih temperatura, nego mislio sam da kada vec radis proveris i to ne cekajuci da se problem pojavi pa tek onda navrat nanos resavao u najgorim uslovima na -20C.
Ja sam creva PCV po drugi put menjao za 10godina, omeksaju od uljnih para sa visokom temperaturom i vise ne dihtuju savrseno. To je toliko jeftino, ovde 2-3 evra metar creva a treba nekih 15tak cm da je lakse uraditi i ne razmisljati o curkanju ulja ili gubitku vakuuma u karteru.
Re: Servis - Razno
Poslato: 07 Apr 2019, 09:08
od passenger
Mene najviše brine je l nešto iza još otišlo. Onda bih morao opet da se maltretiram i skidam, menjam. Nadam se samo ovaj ventil i T deo. Delovi su po par eura, max 10 za neka crevca, ali zameniti ih je katastrofa. Verujem da u ovl. servisu skidaju izduvnu gradu, sigurno 600 chf uzimaju za to.
Kako da proverim grejač? Gde se nalazi uopšte?
Re: Servis - Razno
Poslato: 07 Apr 2019, 10:37
od ljubitelj
Delovi su dzaba za taj sistem gotovo uvek ali je prljav posao.
Kod mene je nekih 15minuta potrebno, iako se preporucuje skidanje usisne grane moze uz malo duza spic kljesta i nesto vestine da se sve uradi sa crevima bez skidanja bilo cega.
Ono sto jos moze da strada je nepovratni ventil (one way tzv) ako ga imas, pukne membrana u njemu.
Uzmes zamenski Pierburg, isto je par evra.
Grejac je obicno na kraju creva neposredno pre njegove racve sa usisom turbine, PTC otpornik.
Na njega idu 2 zice, klasican Bosch konektor mislim da je i na VWu.
Meri se unimerom. To uglavnom nikada nikome nije crklo, samo proveri kablic tj zice i konektor da se nije mehanicki ostetio sam prikljucak ili polomilo jer je sve od plastike pa i sam grejac.
Uz dobar PCV sistem potrosnja ulja je minimum, ako ne valjaju vakuumi prilicno hoce da poraste potrosnja ulja i da pocne da curka na dihtunzima i semerinzima. Jedan prilicno zanemarni sistem i posao od strane servisera a na ovakvim motorima vrlo znacajan za korektan rad.