Stranica 172 od 262

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2016, 15:52
od Day Walker
Kolko vam je trebalo vremenski?

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2016, 15:59
od samo polako
Uh sad da te ne slažem tačno koliko ali smo posle Novog Sada bili sami na putu i jurcali smo koliko smo hteli. Kada se isključiš sa auto puta onda moraš sporije, ograničenje je 50 a mi smo uhvatili jedan kamion koji se toga nije pridržavao. Sombor je prelep grad.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2016, 16:04
od Day Walker
Idem poslovno, pitanje dal cu ista videti od grada :kezo:

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2016, 16:07
od Heinz
Ja bih preko Vrbasa, Kule...

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2016, 16:56
od Saša
Najbrže ti je da se isključiš u Vrbasu sa autoputa, pa Kula - Crvenka - Sivac - Kljajićevo - Sombor.

TT

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 01 Mar 2016, 16:57
od Day Walker
Hvala drugari :thumbup:

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 25 Mar 2016, 20:29
od Geza
“Stala kiša, obilaznica oko BG od ponedeljka”
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1112199

Beograd -- Izgradnja druge trake auto-puta na obilaznici oko Beograda, od Ostružnice do Dobanovaca, biće završena do 15. aprila

Gradnja obilaznice oko Beograda započela je jos 1990. godine i, prema projektnim nacrtima, ukupna dužina celog prstena trebalo bi da bude 47 kilometara, čime bi iz centra grada bio izmešten kompletan teretni saobraćaj.

Uprkos ovim najavama vršioca dužnosti direktora Puteva Srbije Zorana Drobnjaka, gradnja novog mosta preko Save kod Ostružnice, koja je najavljena pre dva meseca, još nije počela, a dinamika radova je izuzetno spora.

Sredinom januara svečano je otvoren početak radova na izgradnji drugog dela Ostružničkog mosta, kao dela obilaznice oko Beograda. Danas, ovde nema ni radnika ni masina. Zasto?

Direktor Puteva Srbije Zoran Drobnjak objašnjava da su svi radovi odloženi zbog loših vremenskih prilika u prethodnom periodu. Izvođač radova je austrijski Strabak a podizvođač domaća Mostrogradnja.

“Došlo je do malo problema, do nekih scena, pa smo mi danas razgovarali i onda će oni u ponedeljak da preseku i da počnu da rade. Nismo počeli da radimo 19. januara, zbog vremena. Ne može da se krene po kiši, po kiši ne može da se radi, vidite i ova temperatura kolika je, noćas je bilo jedan stepen”, kaže Drobnjak.

Jedno od nerešenih pitanja pri gradnji obilaznice jeste i put dug sedam i po kilometara od Straževice do Bubanj Potoka. Sadašnji vršilac dužnosti direktora Puteva Srbije Drobnjak i nekadašnji ministar za saobraćaj i infrastrukturu Milutin Mrkonjić različito vide zašto to i dalje stoji.

“Ja ću da predočim ministarki saobraćaja Zorani Mihajlović i premijeru Vučiću da pod hitno moramo da nadjemo sredstva i uradimo tu deonicu, pa bar pola autoputa od Straževice do Bubanj potoka. Jer na ovom delu puta je sad dole strašno loš teren”, ističe on.

Kako kaže, na tom mulju leži put, a kao glavni razlog je veliki saobraćaj, jer tu idu svi teski kamioni

“Tu nisu falile pare u vreme mandata vlade 2008-2012. Godine, dok sam ja bio minister”, kaže Milutin Mrkonjić, bivši minister saobraćaja I infrastructure.

“Ja ne znam zašto je to stalo jer je projekat bio takav da se već posao do 2016. zavrsi i ta deonica, i da se završi druga traka na delovima gde nije bila završena. To je bio projekat i plan sa Evropskom investicionom bankom. Prema tome nema razloga što se to do sada nije krenulo i što se do sada neka faza nije završila “, dodaje on.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 30 Apr 2016, 20:25
od Geza
Niče novi most preko Dunava od skoro dva kilometra
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1126175

Beograd -- Most između Neština i Bačke Palanke, koji se spominje već decenijama, trebalo bi konačno da spoji sremsku i bačku obalu Dunava.

"Putevi Srbije" su u svoj plan poslovanja za ovu godinu uneli i stavku projektovanja ovog objekta, a izgradnja bi trebalo da počne sledeće godine.

Novi most biće najuzvodniji u toku Dunava kroz Srbiju jer će biti "usidren" oko dva i po kilometra nizvodno od postojećeg, koji povezuje Palanku i Ilok u Hrvatskoj. Očekuje se da će se njegovom izgradnjom smanjiti troškovi transporta robe i ljudi iz Bačke ka Sremu, zapadnoj Srbiji i Bosni i Hercegovini, jer će novi most voditi od Neština, preko Erdevika, do graničnog prelaza Sremska Rača.

"Početak gradnje mosta na Dunavu mogao bi da se očekuje u drugoj polovini 2017. godine", kaže Slavoljub Tubić, pomoćnik direktora "Puteva Srbije". - Trenutno je u toku izrada idejnog projekta, a paraleno s tim, opština Bačka Palanka pokrenula je izradu plana detaljne regulacije, čije usvajanja očekujemo. Kada se to završi, slede dobijanje lokacijskih uslova, izdavanje građevinske dozvole, stručne i tehničke kontrole.

Ukupna dužina, zajedno s pristupnim mostovima, trebalo bi da bude gotovo dva kilometra, odnosno 1.972 metra. Centralni raspon mosta iznosi 170 metara. Duško Bobera, odgovorni projektant, kaže da će objekat koji će biti izgrađen sličiti onom kod Beške.

"Morfologija terena i nastanak tih terena kroz istoriju su slični, a uz to je i ista reka u pitanju. Čak je i dužina oba mosta približno ista, oko dva kilometra, a i denivelacija leve i desne obale Dunava je preko 50 metara, što je još jedna sličnost s mostom kod Beške", objašnjava Bobera. - Tako velika denivelacija terena leve i desne obale reke zahteva visoke stubove mosta koji su projektovani kao vitki, da bi istovremeno zadovoljili sve ekonomske i konstruktivne kriterijume. Lepota ovog mosta se ogleda u njegovoj vitkosti, jednostavnosti forme i dobrim proporcijama.

U izradi je i studija opravdanosti, međutim, trenutno je ceo projekat u fazi mirovanja, jer se očekuju usvajanje planske dokumentacije i ishodovanje uslova za izradu idejnog projekta. Koliko je ovaj most potreban, najbolje se moglo videti za vreme hrvatske blokade granice pre nekoliko meseci za vreme izbegličke krize, kada je najbliži most koji je mogao da se koristi bio u Novom Sadu, odnosno 100 kilometara od Bačke Palanke.

Bobera kaže da je kompletan most moguće izraditi za manje od dve godine, što znači da bi već krajem 2019. prva vozila mogla preći iz Srema u Bačku, prenose Večernje novosti.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 30 Apr 2016, 21:56
od methane.master
Nek se zove "Nikaragva bridž" :D

Sent from mTalk

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 10 Jul 2016, 12:30
od Geza
https://www.youtube.com/watch?v=zBVfciK ... r_embedded

https://www.youtube.com/watch?v=fVkvyDs ... r_embedded

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 10 Jul 2016, 23:30
od pedja
Danas opet skoknuh do Zaltibora, a u povratku krenusmo preko Rudnika.
Ozbiljno su uzeli da sredjuju klizista, na prilicno dugackoj deonici, tako sto ce srediti kanale za odvod vode. Nadam se da ce sve to imati smisla, te da ce i asfalt biti nesto siri, nakon asfaltiranja :doubleup:

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 10 Jul 2016, 23:43
od Neo
Pedja vidim da stalno ides tuda, koji put preporucujes do Zlatibora? :)

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 10 Jul 2016, 23:56
od pedja
Ja preferiram put preko Topole i Rudnika. Medjutim, sada se radi u prilicnom obimu i skinuto je dosta asfalta, ima dosta iskopa... U redovnom rezimu, cist vazduh, priroda, milina.

Ibarska mi je prilicno dosadna, pogotovo u povratku (preko Mladenovca pokupim i neko voce u povratku, tako da je to plus), a tek nedeljom...

Preko Batocine, Kragujevca, pa Mrcajevci, Cacak, je verovatno najbolji put, ali i ubedljivo najduzi (bar 50ak km duzi od varijante 1). Neki ipak idu i tuda.

Ukoliko se ne varam, put preko Valjeva je najkraci, ali mislim da to nikada necu probati, osim ukoliko me put ne bude naneo nekim slucajem.

Bez obzira na duzinu puta u km, vremenski je sve to slicno.

To su moja razmisljanja, a odgovor na pitanje "Koji je bolji?" jednostavno nemam.

Veoma mi je zao sto se ovim novi delom autoputa preskace koliko-toliko solidna deonica Ibarske, a ostaju one najdosadnije.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 11 Jul 2016, 01:06
od grujicd
Prošao sam ja sad tim putem preko Valjeva kad sam se vraćao iz CG. Nije nikako za preporuku, napisaću posle i zašto. Kod Požege su trenutno radovi pa sam čekao jedno 15-20 minuta i pošto sam video da se ispred nagomilalo brdo kamiona shvatim kako me čeka teški smor ako nastavim klasičnim putem prema Čačku, a još su i tamo radovi na obilaznici sa dodatnim čekanjem. I skrenem kroz Požegu, pa Kosjerić, obronak Divčibara i u suštini se prođe samo obodom Valjeva. Posle je jedna varijanta da se ide Ub-Obrenovac, i to je verovatno bolje ako je kraj vikenda ili iz nekog razloga se očekuje zagušenje kod Stepojevca i ulaska u Beograd. A varijanta dva je da se vrati na ibarsku kod Lajkovca/Lazarevca što sam i ja izabrao pošto je bilo predveče radnog dana.

Zašto je loš put? Prvo, ima 10-tak kilometra užasnog asfalta, zakrpa do zakrpe. Ja se u CRV-u smorio, a to mi se baš retko dešava, on ipak bolje podnosi loš put od većine kola. Pored toga tu je i penjanje i spuštanje na Divčibare. Serpentine kao kod Šavnika, ili kod penjanja na Cetinje. Jedna za drugom krivine od 180 stepeni. Tu doduše nije loš asfalt i ima nekog vozačkog užitka ali sve ukupno te krivine predugo traju i ako su saputnici osetljiviji lako može da im bude muka. Čak mi se čini da bi bilo bolje da sam na pola tog puta skrenio i produžio do centra Divčibara. Mislim da je blaži i bolji taj put preko Mionice. Međutim ja sam produžio dalje do Valjeva.

Dobra strana ovog puta je što ima mnogo, mnogo manje saobraćaja nego na ibarskoj. Ali razumljivo i zašto. Većim delom sam vozio sam, a i kad naiđeš na kamion lako ga pretekneš jer je mnogo ređi saobraćaj u kontra smeru.

Inače taj dan sam sa lakoćom izašao iz CG, poluprazan put, ali kako sam ušao u Srbiju tako je počelo konstantno smaranje sa kamionima koje je bilo teško obilaziti zbog sveukupne gužve u oba pravca i retkih mesta za bezbedno obilaženje šlepera. To nije turistički saobraćaj prema CG već lokalni svakodnevni. Čak se pitam da li je pametno što putujem radnim danima i danju, jeste da granice pređem brže ali me ubije gužva kroz Srbiju.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 15 Jul 2016, 22:03
od Geza
https://www.youtube.com/watch?v=zZwD3I8 ... r_embedded