Stranica 173 od 613

Re: Servis - Razno

Poslato: 07 Apr 2019, 12:21
od passenger
ovde ko zna odoka šta da radi, treba preko sat vremena jer je nepristupačno. Treba dug alat i ovo imam za skidanje mehanizma brisača:

Slika

pa će pomoći za skidanje creva kad otkinem šelnu. Moram i set šelni da uzmem.

Najradije bih sve dole zamenio i miran sam. Sa ovim ću sada probati, pa kad dodje na red veliki servis, sredim sva ta creva, ventile, šta god ima.

Re: Servis - Razno

Poslato: 23 Apr 2019, 13:37
od Nestado
Moze preporuka za paknove. Ne znam sta da gledam. Trazim nesto solidno/povoljno. Gde kupujem delove prodavacica mi je ponudila Denckermann 2300din. Imaju i ATE koje su nesto malo vise od 4000din. To mi je preskupo.

Re: Servis - Razno

Poslato: 23 Apr 2019, 13:44
od stefanan
Vidi galfer, neka firma iz ns je uvoznik ali šalju poštom.
Ja sam zadovoljan njihovim diskovima i pločicama, cena bila dobra pre 2 godine

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk


Re: Servis - Razno

Poslato: 23 Apr 2019, 13:54
od OMP
drugar radi u euroautu preporucio mi delphi, oni su uvoznici, sta znam, to je kao best buy varijanta oni i na svom autu to vozi, za c4 oko 2500din prednji i ja imam popust od 25% kod njih tako da izadje povoljno.... ja sam dugo furao ferodo na dva auta i bio sam zadovoljan.

Re: Servis - Razno

Poslato: 23 Apr 2019, 13:55
od Nestado
Kolko vidim nemaju pakne.

Re: Servis - Razno

Poslato: 23 Apr 2019, 13:56
od Nestado
Verovatno cu Delphi ili Febi da uzmem.

Re: Servis - Razno

Poslato: 23 Apr 2019, 14:02
od OMP
jel ti kupujes pakne ili plocice?

Re: Servis - Razno

Poslato: 23 Apr 2019, 14:04
od Nestado
Pakne, to sam i prvi put napisao.

Re: Servis - Razno

Poslato: 23 Apr 2019, 14:07
od OMP
pa onda ne mozgaj puno kupi koje su ti cenovno najprihvatljivije, pozadi je sila kocenja mala, neces imati nikakvih problema koje god da stavis, za pocice je bitan odabir

Re: Servis - Razno

Poslato: 23 Apr 2019, 14:54
od Nestado
U pravu si. Vazno da su solidnog kvaliteta.

Re: Servis - Razno

Poslato: 27 Apr 2019, 09:45
od passenger
igor_harris napisao: 27 Apr 2019, 09:38 To sa lupanjem tocka kad smotas pun se meni desava samo sa zimskim gumama koje su 15" a sa letnjim 16" mi se nikad nije desilo. Uopste ne mogu da provalim u cemu je fora. Inace mi je trap savrsen.
Auto ima nov tehnički pregled, dakle pretresli ga nemaš pojma kako i znam da je trap odličan, nema lufta nigde bez sumnje.

Re: Servis - Razno

Poslato: 03 Maj 2019, 19:43
od ljubitelj
VAG TSI 1.8 118kW 2010. godiste, 90.000km, neophodan generalni remont motora.
Kazu da su falicni motori do 2017. godine, kada je VW vratio stari metod od pre 30godina i ova serija motora dovedena u red. U videu je sve fino objasnjeno korak po korak.
https://www.youtube.com/watch?v=lj2I0AJ6ujc

Re: Servis - Razno

Poslato: 03 Maj 2019, 19:55
od passenger
Pre par dana jedan priča za Audi a4 2010-2011. godište 2.0TFSI. Naravno pravih 104 000 km, otišao motor. Trošio 5 litara ulja do Bosne i nazad. Nešto rodjak i ja razmišljamo da ga uzmemo i oteramo dole da popravimo i prodamo.

Re: Servis - Razno

Poslato: 03 Maj 2019, 20:09
od dag81
Ko god se igrao sa lancem umesto zupcastog je napravio sranje. Osim Merca i Nissana 2.0dci.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Re: Servis - Razno

Poslato: 03 Maj 2019, 22:06
od ljubitelj
Sve je detaljno objasnjeno, ta godista motori imaju radni vek 80.000-100.000km, novija 2011-2017. su poboljsana i traju 130-140.000km a tek od 2017. su konacno sredjeni i motori traju normalno.

resenje je ili remont sa VW delovima (kazu set VW klipova sa klipnjacama je 1.600 eura neto bez rada) ili aftermarket samo novi tip klipa po simobilicnoj ceni 400-500 eura za set od 4 komada.

Tipicno tamo je rad skup pa ukupno reparatura dodje 3.000-5.000 eura a to se vec ne isplati ulagati.
Ovde je rad 5-10 puta jeftiniji pa moze za 1.00-1.500 eura da se isto uradi, zavisi vec ko radi.

Problem je sistemski i jedini nacin za sanaciju potrosnje ulja je generalna reparatura kako je ovde opisano.
Srecom, VW se vratio na svoja stara resenja motora iz 80tih godina i ponovo poceo na isti nacin da resava stvari.
Ovo sto su pokazali na klipu je resenje iz 2.generacije Pasata tamo negde motori 1983-1984. godiste, po secanju tako su izgledali klipovi.

Vrlo slicno ali ne bas isto je resenje koje imam na Volvo red block motoru, to je negde od 1977. godine dokazano uspesno, suplja karika za brisanje. Ti motori traju 1.000.000km ko dobar dan bez potrosnje ulja.

Pitanje je samo da li ce VW zadrzati trajno ovo resenje i za buduce TSI motore , da li im se isplati da prave kvalitetne konstrukcije....svakako znaju da naprave odlicno.

ALi pazi foru, ovaj 1.8TSI ima 3 lanca i 1 zupcasti kais u obicnom rednom 4 cilindra motoru. Da li je moglo komplikovanije smisliti??


dag, Mistusbishi motori nikakvii problemi sa lancem. Fiat isto bez problema sa lance. Ima ih jos odlicnih, problematicni su nemacki motori uglavnom.