Stranica 174 od 197

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 17:24
od ljubitelj
Heinz napisao:Ne kapiram što su u minusu, kao da inače zarade više od 1000 din dnevno.
Inace zarade vise. U minusu su 600 dinara+ ručak x17 dana jer to nece dobiti sada a ovih 1,000 vise ce pokrivati taj minus na delice tokom 10 meseci.

Koljes vola radi kilo mesa, ovoliki trud i uloženi resursi za nista.

@jaksa, kolicina vozila/ broj radnika* njegova bruto plata. FIAT računa koliko plaćeni rad donese nove vrednosti.
Ili koliko vozila "proizvede" jedan poljski vs srpski radnik sa svojom pratećom godišnjom platom kao troškom.

@velja, naprotiv.
Jer bi ti bio srećan da smanjiš prihod i ostaneš sa manje para više meseci?
Ja bi bio srećniji da su mnogo bolje procenili realnost svojih zahteva i postigli za 2-3 dana najduže dogovor i rešenje pa time izbegli ovo smanjenje prihoda.
Imaš primer iz Gorenja gde je sindikat mnogo bolje obavio posao za radnike a fabrika je daleko manjeg značaja od FIATA.

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 17:34
od Velja
Svašta... Neuporediva dva protesta, prva 2-3 dana kragujevčanima se niko nije obratio, a kamoli nešta ponudio.

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 17:49
od dag81
Nije uvek poenta u plati i da li se izgubilo 10 ili 30.000din.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 17:51
od McGruja
Skoro nikad nije
Ali ovde nemam osecaj da su pobedili

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 18:11
od Velja
Naravno da nisu, a kako kad vlada štiti Fijat...

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 19:14
od igor_harris
Vladi je u interesu da zadrzi Fiat kako zna i ume. Radna mesta su oduvek bila najvazniji deo izbornih kampanja. Najgore od svega je sto postoji velika mogucnost da vlada Srbije nije prihodovala apsolutno nista od celokupne prodaje tokom svih ovih godina, a mozda smo cak i u minusu, sto je sasvim realan scenario. Neverovatan paradoks.

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 19:49
od ljubitelj
:plusone:
Stanje tržišta rada je sasvim jasno.
Velja napisao:Svašta... Neuporediva dva protesta, prva 2-3 dana kragujevčanima se niko nije obratio, a kamoli nešta ponudio.
Baš je za poredjenje odabrani metod borbe i realnost sagledavanja situacije oba sindikata, i efekti koji su ostvareni.
Sa onakvim nastupom kragujevčana nije čudna reakcija.

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 20:05
od igor_harris
Radnici Fijata uzdržavaju se od štrajka naredne tri godine

http://rs.n1info.com/a285951/Biznis/Rad ... odine.html

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 20:06
od Velja
igor_harris napisao:Vladi je u interesu da zadrzi Fiat kako zna i ume. Radna mesta su oduvek bila najvazniji deo izbornih kampanja...
Jedini interes naše vlade mora biti Srbija i građani Srbije. Jedini posao joj je da ih štiti.

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 20:09
od igor_harris
To je ono sto bi trebalo da bude, a mi svi znamo da je taj princip rada prilicno stran svim nasim politicarima i to nikad ne treba smetnuti s uma.

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 20:16
od Velja
To ne znači da treba prihvatiti te margine za rešavanje bilo kog problema, uvek ih treba podsećati šta im je posao...

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 20:19
od McGruja
Pa to se na izborima radi, a vidiš kako ljudi biraju, pa sad zaključi

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 20:25
od Velja
Ja se nadam da su mnogi ponešto zaključili i da će to pamtiti do sledećih izbora. Ave Beli!

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 20:34
od starac vujadin
Treba imati u vidu da je država vlasnik s jednom trećinom i da treba zadržati takvog partnera i da je KG kao grad u teškoj situaciji...ali i ako će da naginju za poslodavca to ne treba da znači da treba praviti medijsku harangu protiv štrajkača, da huškaju narod protiv radnika i ne treba da znači Vlada treba da bude kurir Fiatu u pregovorima.

Re: Fiat 500L

Poslato: 24 Jul 2017, 20:50
od moimoi
ljubitelj napisao:Sada kada je zavrseno vise me brine sto postoje indicije (naznake) da po svakom 500L FiAT je na gubitku oko 1,000 evra pa zato umesto prednosti "jeftinije" radne snage i povećanja obima proizvodnje ciljano se smanjila godišnja proizvodnja na oko 70,000 komada umesto planiranog kapaciteta fabrike od 300,000 vozila.
Svakome je jasno da sa tako malom proizvodnjom veoma teško da se KG profitabilno/ efikasno takmiči
sa FIAT poljskom fabrikom koja godišnje izbaci 600,000 vozila, 9 puta više, a nema naravno 9 puta više radnika.
To je možda i objašnjenje da je FIATu poljski radnik povoljnije cene tj troška odnosno da je radnik u KG 3 puta skuplji od one plate koju nominalno primi u dinarima kako je bila sugestija /izjava u medijima na početku štrajka i otuda tako pasivan stav FIATa jer imaju alternativu.
hahaha kako si uspeo da ti nijedna cifra u postu ne bude tačna, kako, kako reci mi?

Godišnji plan proizvodnje za 500L je kao i prošle godine 85,000. Instalirani maksimalni kapacitet je 180-200.000. Fabrika može da proizvede 300.000 samo uz dodatne (velike) investicije u novu liniju za drugi model.
Fiatova poljska fabrika poslednjih godina proizvodi oko 300.000 godišnje a ne 600.000.