Stranica 176 od 236

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 08 Avg 2014, 01:28
od Xepoj87
Ja nisam video u C klasi jos uvek taj motor u ponudi, samo u onim review-ovima...
Da ne bude na kraju i u C 3.5 motor?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 08 Avg 2014, 10:39
od Floyd
http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... Benz_M_276

Ovde piše C 400, E 400 kupe, S 500 hybrid i SL 400.

E 400 i CLS 400 su 3.5...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 04:41
od Xepoj87
Da, stvarno pise da je u E limuzinu/karavan isao od 2013-2014, a od 2014. 3.5...
S obzirom da ide u SL-a, i u S klasu isti taj 3.0, ne znam zaista koji im je pandrk sa 3.5 motorom u E i CLS-u...
Kapiram da ima neke veze sa konstrukcijom motornog prostora, s obzirom da su E i CLS jedini automobili zasnovani na toj platformi.
Ko zna, mozda ne moze da se sredi neki balans, a da se ne menja cela platforma, sto je preskupo...
Verovatno ce u sledecoj generaciji E klase biti 3.0 umesto 3.5.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 13:28
od Floyd
Mislio sam više da nema neku manu... nisam pratio.
Što se mene tiče, nije problem i da bude 3.5, naprotiv.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 13:34
od Xepoj87
Da ima manu, sigurno ne bi isao u SL i S :D
Sigurno je do platforme, to sam skapirao cim sam video na tvom linku da samo u E i CLS ide taj motor.
E ima svoju platfomu, na kojoj je zasnovan samo jos CLS.
E kupe i kabrio su na platformi C klase.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 13:37
od Floyd
Pa verovatno je taj fazon. Probali su u E i očigledno nije išlo.

Kontam da će C biti zver sa tim motorom i 9-brzincem. Ima da ide ispod 5s do 100 :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 13:43
od Xepoj87
Ako ga upare sa tim menjacem.
Ne znam da li si primetio da za sada u konfiguratoru, samo E i CLS imaju 9g-tronic :D
I to samo 400 ostaje sa 7g-tronic-om.
U SL-u 400, 3.0 verzija ide takodje sa 7g.

Tu, koliko vidim, jebe lud zbunjenog :)

Re: AW: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 13:58
od Floyd
Evo bas sad gledam na DE wikipediji i za C400 piše da će ići 7G a ubrzanje do 100 za 4.7s... 4matic je serijski. Piše i da prodaja kreće od avgusta ali ga još nema u konfiguratoru.

Za novu S klasu takođe nema 9G... možda ga još testiraju :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 14:05
od Xepoj87
7G-tronic plus je super menjac, nije on spor ovako, samo im je odziv na rucne komande los.
Ja bih 9g zeleo samo zbog ekonomicnosti.
Mozes li zamisliti da vozis 150 na 1500 RPM-a :D
E 350 bluetec ide 120 na 1350 RPM valjda.

A novi menjac trpi do 1000 Nm, sto je vrh.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 14:12
od Laki021
Kakav je zvuk tim 3.0 i 3.5 400 motorima?


Heroj, posto se razumes da ne kopam, sta ide od benzinaca u S klasu (oznake i konjaze)?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 14:13
od Xepoj87
Nesto poput M5, M6, mozda losiji, posto nemaju B&O :rofl:
Salu na stranu, kapiram da nista tu impresivno ne moze da se ocekuje.
Do sada nisam primetio da Mercedes nesto obraca paznju na zvuk na standardnim modelima...
Cenim da ce se 335 i dalje bolje cuti, oni imaju fini zvuk za civilni auto.

U S klasu za sada ide 3.5 hibrid od 306+27 ks, 400 hybrid oznaka, ide 500 sa 4.7 biturbo od 455ks, i ostali su 600,63 i 65 amg.
Trebao bi da krene i ovaj novi 3.0 bi-turbo sa 333ks.
65 amg, 63 amg 4matic, i 600 dolaze samo u long verziji.

1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 14:29
od Floyd
S500 plug-in hybrid, 3.0 333ks + 116ks, 480Nm, 5.2s do 100 a potrosnja 2.8l :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 14:37
od Xepoj87
Uff jbt, pa taj sa 116ks elektro motorom moze samo na struju da ide po gradu lagano...
A cena ce verovatno da bude tolika da ti se isplati da kupis obicnog benzinca, i vozis ga 3 godine :D
Naravno, te 2.8l mozes da postignes nikada :D

TO je kao SLS electric, za koji mozes da kupis SLS Black Edition, i da sipas goriva da ga vozis 10 godina po 30.000km godisnje :D

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 14:39
od NexT
Heroj, zar nema i 350, od nekih 260 konja, kao bazni motor?

edit: A, da, to je dizlo. :kuku:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 14:40
od Xepoj87
Nema, samo ovaj 3.5 hibrid.
Standardni 350 inace ima 306ks vec dugi niz godina :D