Stranica 177 od 236

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 14:56
od Laki021
Sve u svemu S500 je pravi izbor :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 14:58
od Floyd
Xepoj87 napisao:Naravno, te 2.8l mozes da postignes nikada :D
Ma naravno... trosice on bar 6-7l isto kao sto ce i S500 da trosi 15 iako pise 8.5.

S500 je 105k, S400 hybrid 85k... realno je da ovaj bude negde izmedju :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 15:01
od ftj
Videh malopre na autoputu turcina sa novim s63 i cak i u voznji oni diskovi bas bodu oci koliki su.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 15:56
od Mares
Kako da iskljucim na fabrickom cd plejeru da mi se ne gasi na 20min kada je ugasen auto?... u pitanju je reno laguna 2

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 16:13
od elMaestro
Mislim da ne moze. Na 206-ici koliko znam nije moglo, palio se taj neki Eco mod.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 17:02
od Paja
Kod mene može da se gasi odmah sa gašenjem motora ili nakon 20 minuta. Treće opcije nema.
Nije laguna ali je verovatno isti sistem zaštite akumulatora.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 17:59
od dunx81
Mogli su napraviti neku varijantu sistema sa senzorom ispod sedišta da se ne gasi ako neko već sedi unutra.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 20:33
od Kuzmanovic
Jes' pa i to da rikne na Renou. :mrgreen:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 22:05
od dunx81
Anomalia sensore :D

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 09 Avg 2014, 23:05
od Xepoj87
To je zbog akumulatora.
I meni se gasi 30 minuta posle gasenja automobila.
I to je kada ga rucno upalim posle gasenja automobila, posto svaki put kada ugasim, radio se gasi.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 17 Avg 2014, 19:41
od Gaginh0
Danas kad sam prao motor sam skontao da imam neki hladnjak mali uspod filtera goriva, a filter goriva je naravno na levoj strani, evo slika u prilogu:
Slika
Za sta sluzi taj Hladnjak?
I za sta sluzi ovo deeebelo crevo pored filtera, jel ono vodi vazduh do turbine? Jel preko nje moze da mi usisa vodu kao Aci sto se dogodilo?
I onda to crevo ulazi u ovaj metalni deo na kome se nalazi nesto sto mi lici na sesir, za sta sluzi taj sesir?


p.s. zbog virusa ne mogu da editujem slike i sve lepo obelezim, ali skontacete...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 17 Avg 2014, 21:49
od nidza
Nisam skontao šta treba da gledam. Ako ide iz turbine u taj hladnjak to je interkuler.

Tapatalk Pro

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Avg 2014, 00:52
od Gaginh0
Ne vidi se taj hladnjak zato sto stoji bukvalno iza maglenke/fara, a ispod filtera za gorivo :)

Nego znam da su ovde sve poznavaoci, pa sam mislio da znate napamet kakv hladnjak tu moze da stoji :)

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Avg 2014, 00:56
od Kuzmanovic
To je interkuler iliti 'ladnjak turbine. Ono sto izgleda kao sesir bi trebalo da je EGR ventil a to debelo crevo vodi vazduh od interkulera do turbine. A da li moze da udje voda kroz interkuler - nemam pojma. :D

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Poslato: 18 Avg 2014, 01:00
od Uroš S.
Pa ne može, u IC dolazi vazduh iz turbine, komprimovan. IC hladi taj vazduh koji se samim sabijanjem zagrejao, da ne bi tako vreo ušao u komore za sagorevanje.