Stranica 19 od 32

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 13 Nov 2013, 16:27
od dragan
bax nemoj samo da odes u onu mafiju koja radi mali servis na 100.000km a plocice menja na 200.000 :kezo:

sto se tice renoa, mislim da se prica konstantno menja i da su neki koji su bili na glasu popustili a drugi se malo "uzdigli"...ja licno imam odlicna iskustva sa nesom sa pregrevice kao neovlascenim i sekulicem kao ovlascenim... nesa za neovlasceni servis ima malo jace cene alu je kao covek skroz korektan, a sekulicu nemam nista da prigovorim, mada ja nisam reprezentativan, ali evo i methane potegne do ns-a i za jedan mali servis kod njih, a video sam da su ga jos neki ovde hvalili ( swemir npr )...
sad su svi reno servisi/saloni manje vise u problemu i ima ih koji su maksimalno korektni...

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 20:28
od dragvorl
Ako ste se ikad pitali koliko bi u ovl. servisu naplatili popravku motora koji je unisten zbog pregrevanja...

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 20:44
od nmaric1993
:rofl: :rofl:
Pa za ove pare bi trebalo da moze da se uzme drugi nov motor, ne vidi se o kom je motoru rec, ali pre sam gledao cene za do 2.0 dizelase cini mi se da je nov tdi bio 5--6 000 evra, ne verujem da je za mazdu mnogo vise.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 20:52
od superboss
Kvalitetne vijke koriste Japanci. Cim jedan kosta preko 10k dinara

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 20:55
od NexT
Ma ovo se neko izivljavao.

Pumpa za vodu za 2.2 cdi je 105eur u O. brigada. Toliko je bila i u Nemackoj, ovlasceni servis u Wiesbadenu. Ovde je 200.
A motor ima PK kasi, klinasti kais i zupcasti kais?

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 20:55
od nmaric1993
Ahaha sad tek videh za vijak, pa da se pravi od titanijumove legure ne bi toliko kostao :rofl:

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 20:59
od superboss
NexT napisao:Ma ovo se neko izivljavao.

Pumpa za vodu za 2.2 cdi je 105eur u O. brigada. Toliko je bila i u Nemackoj, ovlasceni servis u Wiesbadenu. Ovde je 200.
A motor ima PK kasi, klinasti kais i zupcasti kais?
Mislim da bilo koje drugo objasnjenje ne pije vodu. Jedino ako dragvorl zna da je doticna osoba platila popravku(tj pokrilo osiguranje, svejedno)

Doduse, ja znam gde su se novci u vredosti novog vozila bacali za popravku starog koje nije ni bilo vredno popravke

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 21:04
od DasAuto
Do ovog ljeta sam radio u ovlastenom.
Do duse zamjenio sam remenje i pumpe i lezaje sve dole u Bosni.
Od sad ulje, filtere i te stvari sam radim. Nema logike dati 370e da ti zamjene 4.7l Ulja i jedan papirni filter kad to sve mogu uzeti za 70eura i sam zamjeniti za sat vremena, i to dva put godisnje za manje od pola cijene.

Novo auto ne bih servisirao sam cisto radi osiguranja motora i slicno.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 21:08
od superboss
Jasno je sve to, i to je normalno ko mora: ako je auto kupljen na lizing npr.


Sporna je cifra na ovoj ponudi, neke cene su bezobrazne, u najmanju ruku.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 21:21
od dragvorl
Moguce da je i placeno, jer moze se raditi samo kod onog ko ima ugovor. Inace 2,5 TD je u pitanju, mislim 2010+ godiste.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 21:33
od Saša
Ja sam rešio da ubuduće održavam auto po principu "pola/pola". Što ne umem sam - to će ovlašćeni. :D

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 22:28
od ljubitelj
To su sve ok cene u Grand Motorsu. Za Volvo su slicni delovi otprilike jos 100% skuplji nego ovi za Mazdu.

Cena za sraf je ok, jedan komad ide ponekad i do 50 evra. To su srafovi glave koji su na dizel motoru uvek za jednokratnu upotrebu, i ima ih ovde na spisku 10 plus 4 komada.

Uvek je skuplje u zbiru pojedinacni delovi u servisu nego celina, po mom iskustvu obicno oko 5 puta je faktor.
Znaci ako je ceo motor 4000 necega onda je u pojedinacnim delovima oko 20.000.

Radi poredjenja, litar menjackog ulja za Volvo u Grandu Motorsu kada sam pitao, kostao je oko 60 evra, ne secam se tacno ali sam siguran da je bio preko 50 evra. Na ambalazi ulja pise Volvo, naravno nije ga on pravio kao sto ni Grand Motors nije kupio po toj nabavanoj ceni.

Za moj ukus, nista iznenadjujuce na ovoj specifikaciji.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 22:30
od dragvorl
Za Volvo tek mogu misliti cene.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 22:37
od ljubitelj
Ja mislim da je do Grand Motorsa, Mazda Volvo su samo kolateralna steta.
Verujem da kada bih GM prodavao delove za Fiat da bi Fiat izasao na glas po skupoci, samo sta bi bilo kad bi bilo predosecaj.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 04 Okt 2015, 22:46
od milosg
Ne znam koji je auto u pitanju, ali ako je 2010. godište, toliko košta drugi polovan na oglasima :mrgreen: