Stranica 19 od 51
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 08 Nov 2014, 18:01
				od ivica122
				Dobra zastitia bi tu itekako pomogla, nebitno kakav je lim.
			 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 28 Nov 2014, 22:09
				od Aleksandr
				Na premer ta, koja prolazi kroz prašinu, vodu I koroziju, u sve mikropukotine I šavove I istiskuje vlagu (visoko tečna masna osnova), a inhibitori (zaustavljači korozije) koji ulaze u sastav preparata stvara na površini metala zaštitni izolacioni sloj. Zaštitni sloj štiti od agresivnog dejstva vode, kiseonika i soli, ne puca i ne odvaja se usled temperaturnih kolebanja i opterečenja. Preparat sprečava nastanok korozije na novih automobila i zaustavlja na starih. 
U Nišu ima centar za zaštitu od korozije, kojij radi po ovoj tehnologije. 
Ovo je slike obrade mojeg auto
 
 

 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 28 Nov 2014, 22:33
				od Aleksandr
				Pri regularnoj obrade zaštita zauvek 
 
 
 
 
Zaštitu primenili po starimu bitumenu , bez temelnog čiščenja, tehnologijlogija dozvoljava.
Sigurno mogu mirno da spavam. U Rusii ova tehnologijlogija 23 godine broj 1.
 
			
					
				Re: Одг: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 29 Nov 2014, 10:42
				od tajfun
				Koliko kosta da se uradi ovakva zastita?
			 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 29 Nov 2014, 11:53
				od Aleksandr
				100 euro.
			 
			
					
				Re: Одг: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 29 Nov 2014, 13:26
				od tajfun
				To nije skupo.
Ja sam radio u Kraljevu kod jednog drugara isti ovaj princip.
			 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 29 Nov 2014, 14:36
				od Aleksandr
				Principi prskanja mogu da budu slične. Ali principi efikasnosti različne. Kojima preparatima radi tvoj prijateljtelj ? Bitumen ili vosak krije process korrozije od našeg pogleda ispod debelog sloja, 
 
tad kada ovaj preparat prodire kroz vodu, prašinu, stari bitumenski sloj I izolue metall od agresivne spoljne sredine. On prolazi do metala I istiskue vodu. Koliko ja znam, u Srbii po ovoj tehnologii radi samo jedan centar.
 
			
					
				Re: Одг: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 29 Nov 2014, 14:46
				od tajfun
				Kada se budem video sa njim pitacu ga da mi malo bolje pojasni nacin rada zastite. Moguce da sam pogresio da nije isti princip.
			 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 29 Nov 2014, 16:22
				od ljubitelj
				Aleksandr napisao:. Preparat sprečava nastanok korozije na novih automobila i zaustavlja na starih. 
Koji je mehanizam hemijski koji to radi, ili ima li negde nesto vise o tome, ili koji je naziv procesa zaustavljanja korozije ?
Do sada niko na planeti nije izumeo proces zaustavjlanja vec nastale korozije pa je time ovaj preparat jos interesantnije otkrice.
Inace, na automobilima korozija zapocinje iz unutrasnjosti, iz tople kabine i njenih supljina koja napada sastave.
Odozdo na ravnim povrsinama korozija je retka a i odavno je resena u auto industriji. (ovo sto je dato na slikama).
 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 29 Nov 2014, 16:36
				od Uroš S.
				Koroziju nije moguće zaustaviti kada krene. Jedino da se mehanički ukloni 100% pa zatim da se nanese zaštita ove ili one vrste. 
Huawei P6 TT
			 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 29 Nov 2014, 17:02
				od Aleksandr
				Process zaustavlenja korozii nazivase inhibiranje. Inhibitori se sadržu u sastavu preparata, a za transportiranje(prenos) ovih inhibitora odgovara vrlo tečno ulje ( slično kao wd-40) koje poseduje kapilarni efekat i čuva svoju fluidnost celi rok upotrebe, a ne dan-dva, kao drugo sredstvo, dok se ne isparjava razredivač.
http://www.rustcheckcorolon.pl/wszystko-o-rust-stop
Ovaj link na polskij sijt, na srpskom još nema.
http://ru.m.wikipedia.org/wiki/Ингибитор
Ovaj link nažalost na ruskom, ali tamo informacija o processu inhibiranja.
 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 29 Nov 2014, 17:24
				od Aleksandr
				Uroš S. napisao:Koroziju nije moguće zaustaviti kada krene. Jedino da se mehanički ukloni 100% pa zatim da se nanese zaštita ove ili one vrste. 
Huawei P6 TT
Nažalost nemoguče mehanički ukloniti koroziju iz šavove , rupe, profili. Treba priskati ovaj sastav u profile i rupe .Ovaj sastav prolaze ispod mokre korozije I izoluje metal od nju.
Ovim sastavom moguče obrada i spolja, po farbe
http://www.expertauto.ru/antikor_themes ... ection.htm
Kroz 2-5 dana oprati auto od sastava, u ovom slučaju zaštita radi 12-18 meseci.( tamo, gde nisu oprali, do 36 meseci, posle Treba obnoviti, dodati još inhibitori).
 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 29 Nov 2014, 17:37
				od Aleksandr
				
			 
			
					
				Re: Одг: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 30 Nov 2014, 09:23
				od dag81
				E kad bi se to tako odradilo kao sto su tebi napricali auto industrija bi procvetala i ustedela brdo para.
Ovo sto ti je prezentovano sa tom zastitom je po mom misljenju klasicna patka.
			 
			
					
				Re: Korozija na novijim vozilima
				Poslato: 30 Nov 2014, 10:59
				od Rakhil
				Ja bi rekao da se covek registrovao da ispromovise biznis