Stranica 19 od 197
Re: Fiat 500L
Poslato: 09 Avg 2012, 23:08
od perfiko
Ogi napisao:perfiko napisao:Ogi napisao:A carina inače povećava vrednost čitavih 2,5% ili u ovom slučaju cca 300evra.
Auto je u klasi Forda B-Max, Kia Soul, Toyota Urban Cruiser i sličnih.
Ti bi malo da se svadjas, je li ?
Boli me bre uvo u kojoj je klasi, ponavljam, onaj ko kupi ovaj auto za ove pare bez klime i sa celicnim 16" (!??) felnama je BUDALA.
Ne bi, samo konstatujem koliko carina utiče na cenu, a vezano za tvoj post u kome pominješ carinu.
Stvarno nisam stručnjak za uho-grlo-nos.
Trojanac je pitao za klase, ja napisao, ti se našao prozvanim da izneseš šta te boli...

Re: Fiat 500L
Poslato: 09 Avg 2012, 23:35
od Paja
500L je samo malo skuplji od Fiata 500 i to je očekivano jer gađaju sličnu ciljnu grupu.
500 je prodano tušte i tma čak i kod nas po tim i takvim cenama pa ne vidim što se ne bi prodavao i 500L.
Uostalom pašće i njemu malo cena za koji mesec, ali neće nikad koštati kao neki Hyundai ili Kia jer se protiv njih i ne bori.
Re: Fiat 500L
Poslato: 09 Avg 2012, 23:52
od Floyd
dragvorl napisao:Ovaj model Fiata nije osmisljen da bi Fabriku iscupao iz kaljuge, za to su zaduzeni neki modeli koji se bolje prodaju tipa Punto. Ovo je vise lifestyle model, a koliko kapiram u fazonu su, ako prodje dobro je, ako ne prodje nece biti kraj sveta. To je i jedan od razloga sto su proizvodnju bas ovog modela poceli u Srbiji, u novoj fabrici.
Slazem se i jos da dodam da mislim da ce se ovo super prodavati posebno zenskoj populaciji
Heinz napisao:Evo čitam danas da i francuzi kukaju ali na južnokorejance (francuzi isto imaju žešći pad prodaje, ništa im ne ide).
Možda je to znak da je prošlo vreme kad su se mogla prodati m.da za bubrege

Francuzi su u zescem sra*u ali njih posebno hebe cinjenica da je na njihovom najvecem trzistu (FR) mnogo opala prodaja delom zbog lose eknomske situacije a delom i zbog jeftinije konkurencije...
Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 00:02
od Woodoo
dragvorl napisao:Oni bi da ih neko drugi vadi, koliko sam shvatio. VW 60% profita ostvaruje u Kini, i onda im nije tesko da odrade damping cena u Evropi, da rade sa minimumom ili bez zarade i da tamane konkurenciju.
A idem im na ruku i slab evro, posebno u odnosu na jen.
Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 03:39
od elMaestro
Cena je skroz realna. Ako gledamo kao što neki kažu, onda bi se postavljalo pitanje zašto je 500 skuplji od Punta ako nudi manje. Ni 500 ni 500L ne jure kupce po odnosu uloženo-dobijeno (mada ne vidim ni što je 500L toliko loš, osi što je ružnjikav spreda), već jure kupce koji bi da voze Minija, ali im fali keša.

Ali ima i dosta kojima bi 500L bio nešto kao statusni simbol. I tek na kraju porodični ljudi koji hoće da za najmanje para dobiju najviše.
Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 07:26
od perfiko
Koga god da jure, samo nek' ujure 200.000 kupaca godišnje.

Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 08:25
od Heinz
U 2012. godini nuditi "trendy" auto bez klime... pa to ne može da izađe na dobro. No, vreme će pokazati. Po meni, sa ovim cenama neće se slavno provesti.
Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 09:38
od Markoni
Imao sam prilike da se malo upoznam sa 500L, i mogu reci da me je auto na prvu onako prijatno iznenadio. Doduse primerak koji sam vozio je bio 1.3 M-Jet i u finoj opremi (nista spektakularno, ali opet ni klot). Deluje sve dosta kvalitetno u njemu, kako spolja tako i unutra. Mesta ima na pretek, a jedino sto mi je malo zasmetalo jesu zadnja sedista koja su nekako skroz ravna kao klupa, pa i nije neki lep osecaj sedeti pozadi. Takodje se sedi dosta visoko na zadnjem sedistu pa mozes da gledas preko vozaca, kao da se vozis na sportskom motoru

. Doduse ovo sam primetio kod dosta automobila tako da nije nista neobicno.
Od napred mi je skroz simpatican, za razliku od boka gde deluje pomalo nezgrapno. Kao da mu fale veci tockovi. Ne mislim 18 felna, vec neka 16 ili 17 sa malo vecim profilom. Od pozadi je isto simpaticen, jedino sto malo deluje kao mini-bus jer je dosta visok. Recimo da bih ja sa 178 cm tesko uspeo da lepo operem ceo krov, morao bih na neku samlicu da se popnem...
Ide fino, izolacija dobra, ono sto me je u voznji nerviralo jeste neki cvrcak iz predela zadnjeg levog prozora/krova.
Sve u svemu mislim da ce se lepo prodavati u Evropi, kod nas verovatno malo slabije, ali sta se kod nas pa prodaje...
Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 09:44
od fq400
Carina nije samo procenat vrednosti već i troškovi uvoza, špedicija, homologacija, itd. Na to onda treba dodati i transport, troškove plaćanja u devizama, kursne razlike itd. Ali slažem se da to ipak ne može uticati mnogo na cenu. Cena je takva kakva je i kod nas, jer pretpostavljam da moraju da je štite zbog ostalih tržišta. Da li će se dobro provesti sa 'trendi' vozilom bez klime - verovatno neće. Koliko sam video, prvi model sa klimom je 15k što je već ozbiljna cifra, ali bi upravo tu cenu trebalo uzimati kao 'osnovnu'.
Valjda znaju šta rade, a i uslediće popusti vrlo brzo.
Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 09:52
od Sloba
Šteta što, kada su automobili u pitanju, gubimo ono dečačko u sebi i što kao najjače argumente za ili protiv nekog automobila ističemo kako i koliko se prodaje, pa tu su neki silni promili i procenti, imovinsko-pravni odnosi u auto-industriji i ostalo. Kao da su se dobra kola uvek dobro prodavala i obrnuto. Ima milion činilaca vezanih za prodaju i nijedan ne može da utiče da ti se dopadnu kola koja ti se ne dopadaju i obrnuto.
Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 09:57
od Scuderia
Sloba napisao:Šteta što, kada su automobili u pitanju, gubimo ono dečačko u sebi i što kao najjače argumente za ili protiv nekog automobila ističemo kako i koliko se prodaje, pa tu su neki silni promili i procenti, imovinsko-pravni odnosi u auto-industriji i ostalo. Kao da su se dobra kola uvek dobro prodavala i obrnuto. Ima milion činilaca vezanih za prodaju i nijedan ne može da utiče da ti se dopadnu kola koja ti se ne dopadaju i obrnuto.

Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 10:14
od superboss
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=633490
"Novi FIAT-ov model 500L koji se proizvodi u Kragujevcu, u svojoj osnovnoj verziji sa benzinskim 1.4 litarskim 16V FIRE Euro 6 motorom sa 95 KS, šestostepenim menjačem i paketom opreme Pop koštaće 13.490 evra.
Paket Pop sadrži ESP, ASR, MSR, ABS+EBD, HILL HOLDER, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese, centralnu bravu s daljinskom komandom.
Osim toga ovaj paket opreme uključuje i servo-upravljač podesiv po visini i dubini, električne komande prozora u prednjim vratima, podešavanje vozačevog sedišta po visini, Cargo Box, Start&Stop uređaj u verziji sa motorima TwinAir i MultiJet, čelične felne od 16 inča...
Manuelni klima uređaj dostupan je od sledećeg paketa Pop Star. Pored "klime" uz ovaj paket dobija se još i tempomat, retrovizori u boji karoserije, 16 inčne alu felne, bočne zaštitne lajsne, naslon za ruke u zadnjem sedištu... Tako opremljen FIAT 500L koštaće u Srbiji 14.990 evra. "
Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 10:19
od pedja
Ili ce ici neki popust, ili ce kao poklon ici klima.
Naravno, ne od pocetka, vec kada osmekaju kako ide prodaja.
Ipak smo svi svesni da im prodaja u Srbiji nije prioritet.
Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 10:54
od dragvorl
Prodaja u Srbiji ce biti na nivou statisticke greske u odnosu na globalnu.
Re: Fiat 500L
Poslato: 10 Avg 2012, 13:45
od Paja
Ova klasa vozila se u Srbiji generalno loše prodaje. Bilo da je reč o jeftinijim Hyu ix20, Kia Venga, Soul... bilo da je reč o skupljim C3 Picaso, Toyota Urban Cruiser, Meriva... jer se cenovno dosta poklapa sa C segmentom pa se kod nas tradicionalno kupuje više lima koji se dobija u C segmentu.
Jedini koji donekle pripada segmentu 500L, a koji je zabeležio ozbiljnu prodaju u Srbiji je SX4, s tim što su za njega dali stvarno odličnu cenu i pri tom ima klirens kao adut više. On je u suštini pandan budućem 500XL, ali sa prednjom vučom bi mogao da se svrsta u segment 500L.