@Gaginho
Onda ti fali rashladne tecnosti. Njen nivo je merodavan jedino kada je hladna.
I ta temperatura ti je slaba. Treba da bude ispod recimo -40. Taman to sto treba da dolijes, dolij antifriza cistog, pa kasnije izmeri na koliko mrzne.
Sto se tice one gore price o starosti auta, to se najvise po meni vidi na nekim bezveznim stvarima. Npr. skidao sam tapacirung, a lepilo neko je oslabilo, pa sam otkinuo neke stvari koje nisam hteo da otkinem

I sada to pomalo zuji, zveci, na odredjenim vibracijama. Meni se npr. na vozacevim vratima (na sredini izmedju sarki) izlizali klinovi koji pritiskaju onu plasticnu polugu, preko koje vrata ostaju "zaglavljena" u ona tri polozaja kada ih otvoris. Tako da cim je mala nizbrdica, tesko je zadrati vrata u polozaju otvoreno, sama se zatvaraju. Npr. to je drugi bug koji me iritira, a koje neko drugi ne bi ni primetio. Isto tako bih voleo da zemenim one gumice na sajli od rucne koje su popucale pa udje voda u crevo i zaledi sajlu. Niko nece da bakce sa tim, izgleda da ne moze samo gumice, nego mora cela sajla da se menja, a to je drke-njake. Ima jos tako nekih bezveznih sitnica, koje bi trebalo malo da se istrosim i zamenim to, ali nece niko da se bakce sa njima nego ja, a ja nemam vremena
Dok druge stvari, koje spadaju ili ne u potrosne delove, a koje sam menjao (za km od 120,000km do 250,000km, koliko je kod mene auto):
Stvari koje je fabrika ujebala:
- usisna grana, zamenjena
Stvari koje sam ja sjebao, znaci nisu dotrajale same od sebe:
- hladnjak motora, pa onda i motor, koji je za sobom povukao posle pregrevanja: ab gas kuler, map senzor, termostat
Ostale stvari koje su crkavale:
- senzor nivoa ulja, oko 20ak evra
- pucanje klinastog kaisa, na srecu bez posledica, nije pukao popreko, nego po duzini, tako da je jos uvek vrsio funkciju, odradjen veliki servis
- stabilizatori promenjeni sad po treci put otkako je auto kod mene, oko 30ak evra
- protokomer, stavljen bosch 160e
To je sve sto sam menjao. Ako izbacimo zajebanciju sa motorom za koju sam sam kriv i usisnu granu koja je napravila jedinu razliku da je auto isao kao nenormalan dok se nije i ona isprljala, ova treca grupa kvarova nije mnogo pomerila auto od fabrickog stanja.
Ono sto ga znacajno izdvaja od onog auta koji sam preuzeo sa 120,000km, su gume i amortizeri, koji su trenutno u ocajnom stanju i treba ih menjati, kada njih konacno zamenim, auto ce se preporoditi, a i ja sa njim

Kugle, letva, spone i sve ostalo na autu je u fabrickom stanju i maksimalno utegnuto bez ikakvih luftova, pregledano na zadnjoj zameni ulja.
Tako da, mogu auti da se kotrljaju i mnogo vise od famoznih 100,000km
