Stranica 181 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 11:30
od Delija
"Dugme" sluzi da se sistem deaktivira, a ne da se aktivira. Aktivira se on automatski, ali i onda kada je totalno anti-produktivan.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 11:34
od Heinz
Tako je.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 11:38
od McGruja
Ja ga gasim zimi, ako ima snega na putu
Samo tada ga gasim (ESP i ASR)
Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 11:41
od Ivan
Ja po defaultu gasim esp cim upalim auto
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 12:03
od McGruja
Zbog dima?

Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 12:25
od Ivan
Tako sam radio i na passatu i na e39, pa sad i na superbu pored gp.
Neopisivo mrzim onaj osecaj kada potopis gas u nizoj brzini i krenes da ubrzavas i onda ti ecu oduzme snagu, pa vrati, pa oduzme, bolje neka vrti bez trakcije, meni lepse
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 12:26
od Velja
Delija napisao:"Dugme" sluzi da se sistem deaktivira, a ne da se aktivira. Aktivira se on automatski, ali i onda kada je totalno anti-produktivan.
+1
Dugme za deaktiviranje sistema kontrole trakcije je jako bitno zimi.
Koliko god je taj sistem koristan za vožnju po snegu i poledici, toliko je kontraproduktivan kada treba da se krene iz mesta po ledu. Uglavnom se motor gasi kada se kreće na klizavoj uzbrdici, jer mu ASR/TCR/ESP ,,oduzima'' gas.
Zato je to dugme uglavnom na dohvat ruke, pošto ponekad zatreba u trenutku.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 12:58
od Day Walker
Ivan napisao:Tako sam radio i na passatu i na e39, pa sad i na superbu pored gp.
Neopisivo mrzim onaj osecaj kada potopis gas u nizoj brzini i krenes da ubrzavas i onda ti ecu oduzme snagu, pa vrati, pa oduzme, bolje neka vrti bez trakcije, meni lepse
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Znas da sam ja tripovao zbog toga da je Astri otisao zamajac, lamela itd tdi...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 13:40
od stefanan
Dobro je sto to nemam onda

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 14:51
od Neo
I ja se tako tesim

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 16:02
od nuk
I ja sam mislio da je bezveze dok zimus nisam krenuo sa semafora malo žustrije i na zebri je auto proklizao u stranu i umalo nisam udario autobus u traci pored.
E sad, fora je što sam na prošlom Scenicu imao ASR a na ovom ne, ništa neuobičajeno nisam uradio, beše onaj period kada je temperatura bila u plusu a na ulicama gomila soli samo što sam se malo opustio jer sam se odvikao činjenice da auto ume da se zanese i pri kretanju.
Znači, ti sistemi su za pi*ke

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 16:35
od McGruja
Cke, u daljem textu

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 20:51
od Gaginh0
Na Skodi je to sranje stalno upaljeno, takodje mora rucno da se gasi svakim startovanjem motora.
Bas smo onomad Dag i ja komentarisali kako ne valja kad je upaljen po snegu, moze da se dogodi da se trebas izvuci iz situacije dodavanjem gasa u krivini npr., a on ti neda...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 21:04
od Saša
Ja nemam tih muka... Fiat je to preventivno izbacio iz Punta, to je definitnivno samo za čke...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 20 Avg 2014, 21:08
od Dzoni_m
A sta je problem ako nema dugme? Otvoriš kutiju sa osiguračima, iščupas onaj za ABS i rešen problem. Ionako sistem koristi senzor ABS kao detekciju, isključivanjem jednog iskljucujete i drugi.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk